Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Dus jij was degene die een omhaal deed en in plaats van de bal mijn hoofd raakte?

Ik pak je nog wel maar eerst ga ik gymmetje pakken.

Dat mochten Brobbey en Bergwijn trouwens ook wel doen, wat een amateurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens.

Bergwijn is depressief

Brobbey heeft na het EK ook een tik opgelopen

Rensch is een slaapwandelaar

Wijndal en Taylor grootsheidswaanzin

Berghuis agressieprobleem

Pasveer is gewoon oud

Alle nieuwe spelers van vorig seizoen een minderwaardigheidscomplex

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Thierryvane:

Sosa, Wijndal, Tahiro en Vos ook niet mee naar Servië.

Kom er nu achter dat Banel niet bij de selectie zit. Dat is goed nieuws. Moet er niet aan denken hem nog heel vaak in 1 te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei cimbomcu:

Hlynsson ook uit beeld he? Mentaliteitsproblemen waarschijnlijk.

Grapje natuurlijk. 

Verbaast mij alleen ontzettend dat wanneer een jongen als Vos het niet maakt of weg mag, er gelijk over mentaliteit wordt gesproken. Alsof wij er bij zijn, alsof wij de beste jongen kennen en alsof wij Farioli of Kroes hebben gehoord dat die een slechte mentaliteit heeft.

Terwijl de enige geluiden die je hoort is dat hij op dit moment kwalitatief niet goed genoeg is en nog redelijk wat waard is financieel. Waar je bij een jongen als Vos dit hoort, hoor je bij de anderen die weg mogen dit totaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei cimbomcu:

Grapje natuurlijk. 

Verbaast mij alleen ontzettend dat wanneer een jongen als Vos het niet maakt of weg mag, er gelijk over mentaliteit wordt gesproken. Alsof wij er bij zijn, alsof wij de beste jongen kennen en alsof wij Farioli of Kroes hebben gehoord dat die een slechte mentaliteit heeft.

Terwijl de enige geluiden die je hoort is dat hij op dit moment kwalitatief niet goed genoeg is en nog redelijk wat waard is financieel. Waar je bij een jongen als Vos dit hoort, hoor je bij de anderen die weg mogen dit totaal niet.

Daar beginnen wij toch niet over? Dat wordt nu door meerdere nieuwsbronnen gebracht, dat hij " oncoachbaar" schijnt te zijn en niet de juiste mentaliteit heeft en dat dat de reden is dat ze wel van hem af willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Grapje natuurlijk. 

De geluiden over zijn houding / mentaliteit zijn niet van gisteren. Hij is al vaker bij Ajax op de vingers getikt. Door Heitinga en vorig seizoen bij jong Ajax onder Dave Vos, nu assistent bij 1. Kwalitatief niet goed genoeg hoef je niet alleen uit te leggen als technisch tekortkoming. Maar ik hoop echt dat de potentie eruit gaat komen bij Vos.

Iedereen krijgt onder een nieuwe trainer de kans in de voorbereiding na een ongelooflijk kut seizoen dat je bij Ajax 1 wil horen. Onwijs zonde dat je die kans dan niet aanpakt.

Het enige wat ik niet begrijp van Kroes is dat je de jongens niet op huurbasis laat gaan. Ik begrijp het vanuit marktwaarde echt wel, maar ik kijk meer over dit seizoen heen. Je middenveld met Berghuis en Henderson zijn volgend seizoen of vertrokken naar een nieuwe club, of met voetbalpensioen. Moet je weer spelers kopen. Dan had ik zelf liever zowel Vos als Tahirovic op huurbasis laten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de Pantelic podcast hebben ze zo'n item pijltjes en pionnetjes, waar ze wat maanden terug Vos onder de loep namen. En daar prezen ze zijn loopvermogen als box 2 box speler. Maar vonden ze dat hij heel matig was in het scannen en opendraaien vanaf zijn neus naar eigen doel richting het doel naar de tegenstander. Klonk toen al wel als kwaliteiten die je als middenvelder in het Farioli spel nodig hebt. Als de geluiden kloppen dat hij matig coachbaar is, dan lijkt me dit wel de juiste oplossing idd. Zou hem het liefst verkopen met een terugkoop optie. Maar dan moet hij niet naar een grotere club natuurlijk ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Chiemel:

Eens.

Bergwijn is depressief

Brobbey heeft na het EK ook een tik opgelopen

Rensch is een slaapwandelaar

Wijndal en Taylor grootsheidswaanzin

Berghuis agressieprobleem

Pasveer is gewoon oud

Alle nieuwe spelers van vorig seizoen een minderwaardigheidscomplex

Je strooit met mentale issues alsof het niks is. Ik vind dat eerlijk gezegd niet kunnen. Heb je 'bewijs' dat Bergwijn depressief is? Waar baseer je dat op? Weet je wat een depressie is en wat het met mensen doet?
Geldt indirect ook voor 'grootheidswaanzin' en 'agressie probleem', zijn gewoon heftige symptomen van bepaalde stoornissen. Pas hiermee op man. Dat ze niet naar behoren functioneren wil niet zeggen dat er mentaal iets mee aan de hand is. Of je moet heel toevallig de psychiater van bovengenoemde spelers zijn, maar dan overschrijdt je je beroepsgeheim door dit hier te zeggen en wordt het een dikke berisping bij de tuchtraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arezo:

Je strooit met mentale issues alsof het niks is. Ik vind dat eerlijk gezegd niet kunnen. Heb je 'bewijs' dat Bergwijn depressief is? Waar baseer je dat op? Weet je wat een depressie is en wat het met mensen doet?
Geldt indirect ook voor 'grootheidswaanzin' en 'agressie probleem', zijn gewoon heftige symptomen van bepaalde stoornissen. Pas hiermee op man. Dat ze niet naar behoren functioneren wil niet zeggen dat er mentaal iets mee aan de hand is. Of je moet heel toevallig de psychiater van bovengenoemde spelers zijn, maar dan overschrijdt je je beroepsgeheim door dit hier te zeggen en wordt het een dikke berisping bij de tuchtraad.

Misschien was mijn post niet zo serieus als je reactie? Ik weet niet zo goed waarvoor ik moet oppassen. Als iemand zich beledigd voelt, dan eventueel excuus. Maar je aangesproken voelen door zo'n nietzeggende post hoeft wat mij betreft niet. We zitten hier op een forumpje waar je best gewoon wat willekeurige dingen mag roepen dacht ik.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag hopen dat dat een grap was:mrgy:. Beetje vreemd als je (net als ik) het clowntje komt uithangen in dit topic en dan iemand ineens heel serieus aanvalt wanneer hij eigenlijk hetzelfde doet als jij zelf.

Dat gezegd hebbende, fijne wedstrijd vanavond godenzonen! We zijn nog altijd de grootste, de beste de stoutste en de mooiste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

MATCHDAY!

Het is dat Bergwijn nog bij ons speelt maar anders was dit - voor mij - een no-brainer geweest. Koopje.

Ja ik dacht de laatste weken steeds als ik zijn naam voorbij zag komen van dit lijkt me een heerlijke versterking voor Ajax.

Veel zin in vanavond. Benieuwd of Bertje daadwerkelijk start.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Mag hopen dat dat een grap was:mrgy:. Beetje vreemd als je (net als ik) het clowntje komt uithangen in dit topic en dan iemand ineens heel serieus aanvalt wanneer hij eigenlijk hetzelfde doet als jij zelf.

Dat gezegd hebbende, fijne wedstrijd vanavond godenzonen! We zijn nog altijd de grootste, de beste de stoutste en de mooiste!

Oh crap, denk dat je gelijk hebt. Trap ik weer mooi in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1216486/van-t-schip-bevestigt-ajax-nieuws-31-selectiespelers-dat-is-veel-te-veel.html

John van 't Schip bevestigt dat de lijst aan spelers die eerder genoemd zijn mogen vertrekken. Maar verder had niemand dit nog bevestigd toch, maar was het alleen ''voor naar Servie'' officieel? Praat hij nou zijn mond voorbij? Misschien heb ik het verkeerd gelezen of gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Fantasy:

Ik kan die geruchten nog steeds niet rijmen met wat Kroes loopt te oreren. 30% moeten snijden in salariskosten en dan Rugani (4-5 miljoen p/j) en Sergi Roberto als mogelijke aanwinsten in de wandelgangen  

Hoe kom je op die 4-5 miljoen per jaar? Traore is bijvoorbeeld ook uiteindelijk met ene prestatie contract aangetrokken. Hoop dat ze ook creatief kunnen zijn met deze eventuele aankoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Gert:

Hoe kom je op die 4-5 miljoen per jaar? Traore is bijvoorbeeld ook uiteindelijk met ene prestatie contract aangetrokken. Hoop dat ze ook creatief kunnen zijn met deze eventuele aankoop.

Vertaling vanuit X zelf, maar toch

Citaat

Er is al de opening van #Rugani , als de #Ajax verschijnt met 4/5 miljoen, zal hij die pakken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites