Urbeto Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Rustig hier. Iedereen in slaap gesust door deze tweede helft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Jezus. Leken in de eerste helft nog te groeien, maar tweede helft kakt alles in. Wissels brengen ook niet meteen wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Ik vind Henderson zo’n verschrikkelijke voetballer. Alles tikkie breed of terug en als het vooruit is is het blind een lange bal op de aanvallers. Daarnaast heeft hij de draaicirkel van een vrachtwagen. Maar wat is hij belangrijk in de kleedkamer hè! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Sinds Berghuis is ingevallen zijn we het middenveld volledig kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Na deze slachtpartij weet de nummer 4 van Servië ook weer waar ze staan!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Zwakke 2e helft, mooi dat de overwinning toch over de streep wordt getrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli We zijn al twee jaar het middenveld kwijt. Manmanman, was niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli (bewerkt) 4 minuten geleden zei Chiemel: We zijn al twee jaar het middenveld kwijt. Manmanman, was niet om aan te gluren. Nou dit ja. Ik heb dus alleen de 2e helft kunnen zien ivm training. Dan heb je echt een kutleven hoor. Ik twijfelde eerst nog over wie ik slechter vond, die scheids of Ajax, maar ik ga toch maar voor Ajax. Oh en mag ik direct even wat commentaar geven op onze Italiaanse vriend? Ik vind het tamelijk gek dat je in deze wedstrijd een Rasmussen de kans geeft, waarvan we eigenlijk allemaal al best lang weten dat die het absoluut niet kan. Met alle respect, maar dan heb je met unuvar toch iemand die meer voetballend vermogen in zijn kleine teen heeft, dan rasmussen in zijn complete lichaam? 25 juli bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Pfoe, die Berghuis maakte ook weer echt zo’n ouderwetse onbesuisde tackle. geluk dat die m niet raakt hoor want dat was echt weer typisch. Zijn wel wat dingen zichtbaar wat die maffe Italiaan wil maar ben nog niet echt overtuigd. Vooral veel disbalans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Na eerste 15 minuten zag je wel redelijk goed wat het idee van ruimte creëeren is, lukte toen ook goed. Alleen aan de bal heel slordig lag veel ruimte. Daarna moet je natuurlijk minstens 1 goal maken. Tweede helft val je ver terug. Je geeft gelukkig ten opzichte van vorig seizoen weinig weg. Zwakke tegenstander die je natuurlijk eigenlijk moeiteloos moet uitschakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Zojuist zei Elsjorro1990: Nou dit ja. Ik heb dus alleen de 2e helft kunnen zien ivm training. Dan heb je echt een kutleven hoor. Ik twijfelde eerst nog over wie ik slechter vond, die scheids of Ajax, maar ik ga toch maar voor Ajax. Commentator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Zojuist zei ReneLeBlanc: Pfoe, die Berghuis maakte ook weer echt zo’n ouderwetse onbesuisde tackle. geluk dat die m niet raakt hoor want dat was echt weer typisch. Zijn wel wat dingen zichtbaar wat die maffe Italiaan wil maar ben nog niet echt overtuigd. Vooral veel disbalans Kun je de disbalans benoemen? Want ben wel benieuwd waar je die mist of wat je dan ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Commentator. Ik keek via Ziggo, dat was een andere commentator denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Zojuist zei Elsjorro1990: Ik keek via Ziggo, dat was een andere commentator denk ik? Het was alleen maar op Ziggo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Zojuist zei Elsjorro1990: Ik keek via Ziggo, dat was een andere commentator denk ik? Iedereen keek via Ziggo toch? De verschrikkelijkste commentator aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Trust the process. Wel blij als Brobbey weer spits staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 1 minuut geleden zei Gert: Trust the process. Wel blij als Brobbey weer spits staat. Dat gaat voetballend heel veel schelen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 5 minuten geleden zei timpy00: Kun je de disbalans benoemen? Want ben wel benieuwd waar je die mist of wat je dan ziet. Zonder middenveld heb je nooit balans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Commentator. Die noemde een schietkans van 20 meter terwijl alle verdedigers in positie stonden (schot was dan ook recht op de keeper) gewoon een 100% kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zonder middenveld heb je nooit balans. Aanvallend of verdedigend? Vind wel dat daar een hoop beter moet hoor, maar in groot deel van de eerste helft zie je wel goed terug wat daar de bedoeling is denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Ga m’n trainerspapieren maar eens halen, denk ik. Schijnbaar kan iedere gek tegenwoordig trainer worden van Ajax. Keuze voor Forbs begrijp ik gezien het gebrek aan vleugelspelers nog, maar Rasmussen boven Godts verkiezen? Zou eigenlijk meteen reden tot ontslag moeten zijn. Forbs mogen ze wat mij betreft ook voor 3 ton aan een of andere Championship-club verpatsen. Wat een blind paard is dat zeg. Baas een van de weinige lichtpuntjes, verder was het bar en boos. Je kan (nog) niet verwachten dat ze iedereen van de mat vegen, zeker met dit materiaal niet, maar tegen de nummer 4 van Servië mag het wel iets beter dan dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Vond Forbs gister prima spelen . Paar goeie dribbels en voorzetten. Kopbal na voorzet had beter gekund maar die maakt een vini bijv ook niet Mooiste was bii positiespel voor de wedstrijd…. Pasveer even als kaatser. Mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli VI geeft Pasveer een 6. Bijna 2 goals veroorzaakt, 2 keer wat zitten te grabbelen en verder geen bijzondere reddingen gedaan. Of raakte hij nog de bal bij die gevaarlijke uitbraak van ze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 19 minuten geleden zei Chiemel: VI geeft Pasveer een 6. Bijna 2 goals veroorzaakt, 2 keer wat zitten te grabbelen en verder geen bijzondere reddingen gedaan. Of raakte hij nog de bal bij die gevaarlijke uitbraak van ze? VI geeft hem een 5. Kom zo nog terug op het verhaaltje van Jannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli 9 uur geleden zei timpy00: Aanvallend of verdedigend? Vind wel dat daar een hoop beter moet hoor, maar in groot deel van de eerste helft zie je wel goed terug wat daar de bedoeling is denk ik. Verdedigend echt heel zwak, vooral heel veel diep lopen. En ja Henderson kan op dit niveau wel zo inzakken en dan ook nog aanvallend mee doen maar met een ploeg met veel pressie? Ai ai ai. Zou beginnen met hem te verpatsen als je je salaris achteruit moet brengen, wat een grap ook trouwens als je als Beuker/Kroes zijnde een interview geeft over dat je salariskosten 35% omlaag moeten maar een half jaar geleden wel Henderson hebt aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten