Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 minuten geleden zei Rogier.:

Pohhhhh, dat doet Akpom heel slim. Vond het meer zijn overtreding dan die van Konsa eigenlijk. Akpom haakt zijn arm in die van Konsa, die laat ‘ie vallen door het wegdraaien en in de val kan Konsa niks meer doen. Maar dit kan je niet anders beslissen als scheids eigenlijk.

Nouja, die arm van Konsa zit daar natuurlijk alleen maar omdat hij Akpom wil tegenhouden. Die hoort daar helemaal niet te zijn (maar is daar desondanks verrassend vaak). Akpom pakt hem handig beet in zijn elleboog en forceert daarmee een overtreding van Konsa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Grote Ree:

Waar zou je Bergwijn willen zien dan? Op de linkerflank?

Nee ipv Taylor in dezelfde rol als Taylor nu ook heeft.

Ramaj 7

Rensch 7

Kaplan 9.5

Hato 7

Sosa 7

Hendriksen 8

Mannsverk 7.5

Taylor 6.5

Hlynsson 6.5

Brobbey 8

Niet verwacht nog eens zulke cijfers uit te delen dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een uitstekend Ajax gezien. Drie grote mogelijkheden gehad, Aston villa nul. 
Heel goed verdedigt. Kaplan erg erg goed.

Bergwijn en berghuis verkopen, twee goede aankopen en een juiste trainer en je doet volgend jaar zo weer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een beest die Kaplan hé, die actie in 90+2’ zegt echt alles over hem. Was echt een goede wedstrijd, het kan nog eens wat worden zo, jammer dat je al zo ver achter staat op Twente. Alle ballen op de CL! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jj1:

Ik post wel even met mannetje of 100 rondom bijlmer vanaf 7:00 sochtends

Snap niet dat je zou gaan naar de rivaal. En zeker nu, zie je geen geweldig Ajax. In andere tijden zou ik het(ergens heel ver) nog wel snappen😂

Hier gewoon trainen, erg blij als ik die opstelling van hun zie. Dacht altijd dat zr wel wat jongens spaarden..

Ach, vind voetbalpotjes altijd wel leuk. Zelfs bij Jong AZ geweest dit seizoen, en in het verleden voor mijn werk zelfs wel Vrouwen Eredivisie :D

Ben qua niveau dus wel wat gewend.

Oh en het is gratis ;c

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang geleden dat er zo'n lekkere sfeer in het stadion was. Genoten! En nu wat clichés: zonde dat je niet minimaal één keer scoort, kansen waren er met Brobbey/Taylor. Tweede keer op rij de 0, Kaplan ontzettend goed, jeugdigheid bij Gooijer, Hendo/Mannsverk/Taylor bevalt me wel en Hlynsson rendeert niet in deze formatie. Hoop tegen Fortuna twee spitsen te zien.

En toch als je ziet hoe makkelijk Branco ze na zijn invalbeurt neerlegt bij Brobbey & Co voorin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zie echt niet waarom je als Feyenoorder voor je plezier naar Ajax zou gaan, gratis of niet. Zeker als de kans vrijwel uitgesloten is dat ze verliezen. 

Enfin, ik heb de wedstrijd van vanavond niet gezien, maar dit is een puik resultaat. Was Ajax zo goed of Aston Villa zo slecht? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hato - Kaplan - Sutalo

Citaat

Josip Sutalo is fit genoeg om zijn rentree te maken zondag, als Devyne Rensch geschorst is. Ook Steven Berghuis maakt een goede kans om het duel met Fortuna Sittard te halen, meldt #Ajax-trainer John van 't Schip op zijn persconferentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we zo het seizoen moeten afmaken, met 1 wissel. Dat is Bergwijn als die fit is ipv 1 van de 2 10en. 

Ik denk dat EN Berghuis EN Bergwijn het systeem/structuur weer gaan vernaggelen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik denk dat we zo het seizoen moeten afmaken, met 1 wissel. Dat is Bergwijn als die fit is ipv 1 van de 2 10en. 

Ik denk dat EN Berghuis EN Bergwijn het systeem/structuur weer gaan vernaggelen 

Denk dat je prima met onderstaande 11 in de Eredivisie kan aantreden hoor. Desnoods haal je Mannsverk of Branco een linie naar achteren naast Hato en Kaplan bijv.

Bergwijn - Brobbey

Berghuis

Hendo - Taylor/Mannsverk/Branco/Hlynsson

Sosa - Hato - Kaplan - Sutalo - Rensch/Gooijer

Ramaj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei cimbomcu:

Een Turkse jongen die het zo goed doet bij de mooiste club van de wereld. 

Een hardere pik heeft Cimmie nog nooit gehad kan ik jullie vertellen. 

Shirtje incoming.

@La Pulga gun ff cadeau voor m'n verjaardag.

Is goed, voor je volgende verjaardag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites