ElPrincipito Gepost March 3 Share Gepost March 3 4 minuten geleden zei putdus: Die Misehouy mag geeneens meer mee trainen met jong Ajax En bedoel je nu dat dit gek is of terecht? Als iemand niet wil bijtekenen kan je toch ook beter daar geen energie in steken? Enorm terecht in mijn ogen. Als je tegen een werkgever vroegtijdig laat weten dat je niet gaat blijven als het contract afloopt gaat hij ook geen BHV aan jou geven. Mega goede vergelijking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost March 3 Share Gepost March 3 (edited) 3 minuten geleden zei ElPrincipito: En bedoel je nu dat dit gek is of terecht? Als iemand niet wil bijtekenen kan je toch ook beter daar geen energie in steken? Enorm terecht in mijn ogen. Als je tegen een werkgever vroegtijdig laat weten dat je niet gaat blijven als het contract afloopt gaat hij ook geen BHV aan jou geven. Mega goede vergelijking. Je hebt een contract, het is zijn goed recht om het uit te dienen en niet te verlengen. Maar om hem nou helemaal te weren vind ik niet netjes. Zie psv die babadi ook gewoon nog bleven opstellen Edited March 3 by putdus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost March 3 Share Gepost March 3 Zojuist zei putdus: Maar om hem nou helemaal te weren vind ik niet netjes. Dit was nooit gebeurd als Misehouy’s entourage normaal had gedaan en niet continu nieuwe eisen had neergelegd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 3 Share Gepost March 3 9 minuten geleden zei putdus: Je hebt een contract, het is zijn goed recht om het uit te dienen en niet te verlengen. Maar om hem nou helemaal te weren vind ik niet netjes. Zie psv die babadi ook gewoon nog bleven opstellen Het is ook Ajax goed recht om dan op de plek van hem een ander jong talent zijn plek te geven in de kleedkamer, trainingsveld en wedstrijdselectie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 3 Share Gepost March 3 En Ajax kennende zullen ze hem over twee jaar gewoon terugkopen voor 15 miljoen zodat hij over vijf jaar 40 miljoen oplevert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 4 Share Gepost March 4 Of Feyenoord schakelt door en haalt Misehouy op voor een lager salaris dan hij bij Ajax kon verdienen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 4 Share Gepost March 4 16 uur geleden zei putdus: Blijf het zo zonde vinden dat ze Fitz Jim hebben teruggehaald die nu dus 315 keuze is. Anders had die jongen lekker elke wedstrijd gespeeld op eredivisie niveau. Die Misehouy mag geeneens meer mee trainen met jong Ajax Fitz-Jim speelde bij Excelsior niet bepaald alles. Tien wedstrijden in de competitie 5 als basisspeler en 5 keer maar gering aantal minuten. Komt denk ik ook gewoon tekort voor top Eredivisie. Had wel prima verhuurd mogen blijven hoor. 16 uur geleden zei putdus: Je hebt een contract, het is zijn goed recht om het uit te dienen en niet te verlengen. Maar om hem nou helemaal te weren vind ik niet netjes. Zie psv die babadi ook gewoon nog bleven opstellen PSV heeft Babadi ook een aantal keer buiten de selectie gelaten om dezelfde reden. Daarbij is er een verschil dat bij Babadi nog mogelijkheden op verlengen was en bij Misehouy niet. Waarbij wel dat vooral komt vanuit Misehouy, en met name zijn omgeving. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost March 4 Share Gepost March 4 Doe mij maar altijd Brobbey na de wedstrijd bij die interviews. Ik kan zo genieten van die man. Heerlijk. Eindelijk eens iemand die al die mediatraining gewoon in het putje gooit en zichzelf is. Kan ik van genieten. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 4 Share Gepost March 4 42 minuten geleden zei timpy00: Fitz-Jim speelde bij Excelsior niet bepaald alles. Tien wedstrijden in de competitie 5 als basisspeler en 5 keer maar gering aantal minuten. Komt denk ik ook gewoon tekort voor top Eredivisie. Had wel prima verhuurd mogen blijven hoor. PSV heeft Babadi ook een aantal keer buiten de selectie gelaten om dezelfde reden. Daarbij is er een verschil dat bij Babadi nog mogelijkheden op verlengen was en bij Misehouy niet. Waarbij wel dat vooral komt vanuit Misehouy, en met name zijn omgeving. Nee hoor. Bosz heeft aangegeven dat het wel/niet opstellen van Babadi niks met contract besprekingen te maken had. Hij is een keer teruggezet naar Jong omdat hij te laat was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 4 Share Gepost March 4 45 minuten geleden zei timpy00: Fitz-Jim speelde bij Excelsior niet bepaald alles. Tien wedstrijden in de competitie 5 als basisspeler en 5 keer maar gering aantal minuten. Komt denk ik ook gewoon tekort voor top Eredivisie. Had wel prima verhuurd mogen blijven hoor. PSV heeft Babadi ook een aantal keer buiten de selectie gelaten om dezelfde reden. Daarbij is er een verschil dat bij Babadi nog mogelijkheden op verlengen was en bij Misehouy niet. Waarbij wel dat vooral komt vanuit Misehouy, en met name zijn omgeving. Erge is ook gewoon dat Misehouy 100% een kans had gekregen deze periode na alle blessures. Zo ontzettend dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 4 Share Gepost March 4 17 minuten geleden zei Thierryvane: Erge is ook gewoon dat Misehouy 100% een kans had gekregen deze periode na alle blessures. Zo ontzettend dom. Ja dat zeker. Als je ziet dat een Banel kansen krijgt dan had hij zeker kansen gekregen. 20 minuten geleden zei The Saint: Nee hoor. Bosz heeft aangegeven dat het wel/niet opstellen van Babadi niks met contract besprekingen te maken had. Hij is een keer teruggezet naar Jong omdat hij te laat was. Dan heeft hij zich vast goed ontwikkeld de laatste weken. Want tot er berichten kwamen dat hij wellicht toch ging verlengen had hij 125 minuten gespeeld dit seizoen waarvan 90 in de eerste twee wedstrijden. En sindsdien de laatste paar wedstrijden 170 minuten gespeeld. Tevens aantal keer niet bij de wedstrijdselectie gezeten ook. Wellicht heeft het er niet echt iets mee te maken, of wellicht had het er wel iets mee te maken en presenteert Bosz het op de meest nette manier naar buiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 4 Share Gepost March 4 Mijn twitterfeed gaat los omdat Steijn schijnbaar heel zelfkritisch bij rondo is. Iemand die het toevallig kijkt en bevestigen dat deze man een enorme plaat voor zijn kop heeft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost March 4 Share Gepost March 4 3 minuten geleden zei timpy00: Mijn twitterfeed gaat los omdat Steijn schijnbaar heel zelfkritisch bij rondo is. Iemand die het toevallig kijkt en bevestigen dat deze man een enorme plaat voor zijn kop heeft? Prima interview. Waarom heeft hij een plaat voor zijn kop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 4 Share Gepost March 4 Hij maakte Maduro aardig af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Gepost March 4 Share Gepost March 4 Knip en plaksites melden allemaal hetzelfde: het is de schuld van iedereen behalve van Steijn. Alleen over Ramaj was hij zelfkritisch op het communicatiestuk. Om vervolgens te zeggen dat Olij het niet minder had gedaan bij Ajax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 4 Share Gepost March 4 1 uur geleden zei Beppu: Prima interview. Waarom heeft hij een plaat voor zijn kop? Ik zit net wat fragmenten te kijken die zullen dan wel uit context gehaald zijn als ik jou moet begrijpen. Maar nergens hoor ik enige zelfreflectie over zijn schandalige prestaties als trainer op voetballend vlak, of als zogenaamde peoplemanager die hij zou zijn. Waarom je ook vind dat je heel denigrerend moet gaan doen 'dat wijf van Almere'. Dan kom je vooral rancuneus over. En er gaat ongeveer alles fout bij Ajax dit jaar. Maar als je daar zelf dan zo mee omgaat, en jouw rol daarin. Dan heb je een aardige plaat voor je kop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 4 Share Gepost March 4 Bizar mannen, bi-zar. Steijn is echt volledig het contact met de werkelijkheid kwijt. Citaat Marco van Basten lijkt de kwestie destijds niet meegekregen te hebben en vraagt vervolgens aan Steijn wat er precies gebeurd is. "Nou, dat wijf van Almere...", reageert de clubloze trainer. "Die vrouw", corrigeert Van Basten. Steijn: "Ja, ja, nou ja." "Dat is beter, denk ik", zegt Van der Goot. Steijn: "Nou ja, oké, vooruit." 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 4 Share Gepost March 4 1 minuut geleden zei Thierryvane: Bizar mannen, bi-zar. Steijn is echt volledig het contact met de werkelijkheid kwijt. Dat we ooit Pierre an Hooijdonk nog gelijk moeten geven zeg. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 4 Share Gepost March 4 Voor het eerst dat ik YouTube echt aan het refreshen ben omdat ik dit terug moet zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 4 Share Gepost March 4 1 uur geleden zei Thierryvane: Bizar mannen, bi-zar. Steijn is echt volledig het contact met de werkelijkheid kwijt. Wat erg dit soort uitspraken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 4 Share Gepost March 4 11 minuten geleden zei Djurovski: Wat erg dit soort uitspraken Ik kan nooit echt bij jou inschatten of je wel of niet sarcastisch bent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 4 Share Gepost March 4 20 minuten geleden zei La Pulga: Ik kan nooit echt bij jou inschatten of je wel of niet sarcastisch bent. team Steijn in dit geval Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 4 Share Gepost March 4 1 minuut geleden zei Djurovski: team Steijn in dit geval Logisch, wereldtrainer. Ze dochter is trouwens ook een lekker wijf. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 5 Share Gepost March 5 7 uur geleden zei Djurovski: team Steijn in dit geval Je bent team Steijn op het punt van respectloos met mensen omgaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 5 Share Gepost March 5 man is weer even zijn maat aan het verdedigen en typt dan maar alleen maar onwaarheden. Echt gênant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts