Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Nijhuis fluit echt heel goed vandaag trouwens, mag gezegd worden. Z'n looplijnen kunnen beter (hij loopt echt vaak in de weg :D), maar vind hem absoluut niet te laks fluiten.

En oja, Martha is een parodie op een Ajax-verdediger. Had je beter Wijndal neer kunnen zetten. Maar dat heb ik al gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2377

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

2 minuten geleden zei putdus:

Verdedigers zijn zo dom om het fysiek met hem aan te gaan , als ze iets naar achteren stappen kan hij ze niet als draaischijf gebruiken 

Je kan niet naar achter blijven stappen hè. Brobbey zoekt zulke duels op, op een gegeven moment moet je hem toch proberen tegen te houden.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rogier.:

Denk wel dat wij onderschatten hoe Brobbey dit doet. Spelers als Huntelaar, Luuk de Jong (topspitsen nog daargelaten) laten soms de absolute wereldtop ook achter alsof het kinderen zijn. Desalniettemin eens hoor, maar ik zou er niets aan kunnen beginnen denk ik, Brobbey verdedigen :D 

Ik ook niet hoor, maar ik ben dan ook een zeer matige voetballer. Van een prof mag je op dit vlak iets meer verwachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hoor je die man met die megafoon/versterker altijd zo goed? Normaal als ik Ajax kijk is het vaak in de kantine of kroeg maar die beste man valt me wel heel erg op zeg. Heel irritant

Nee, niet echt. Lijkt alsof de microfoons anders zijn geplaatst dan normaal. En het lijkt vrij stil verder, wat ook niet helpt.

Dat dat scherm van de VAR zo dicht bij het publiek is geplaatst is wel een beetje gek. Over onveilige werksituaties gesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.2ceef1e135492ee1f991321985176604.png

Feyenoord is voorlopig nog wel buiten bereik, tenzij die gaan choken. AZ en Twente staan wel echt binnen bereik, echte zes-puntenwedstrijden die potten. Gelukkig hoef je niet meer naar de Grolsch Veste, maar krijg je ze thuis, scheelt toch weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rogier.:

image.png.2ceef1e135492ee1f991321985176604.png

Feyenoord is voorlopig nog wel buiten bereik, tenzij die gaan choken. AZ en Twente staan wel echt binnen bereik, echte zes-puntenwedstrijden die potten. Gelukkig hoef je niet meer naar de Grolsch Veste, maar krijg je ze thuis, scheelt toch weer.

Zelf zal ik de ranglijst voorlopig er niet bijpakken. ;c Moeten nog uit naar Feyenoord, AZ en komende twee potten zie ik ons ook niet winnen. 

Als ik een serie van 3-4-5 wedstrijden achter elkaar een goed Ajax ga zien komend halfjaar, pak ik de ranglijst er eens

bij. Inmiddels is zo’n serie toch ook 1,5 seizoen geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ROEMM:

Omschakelmoment van Taylor zag er ook weer heerlijk uit 

Ik vind het echt ongelofelijk hoe erg die gezocht wordt. Kwakman had het er in de rust ook al over. In die situatie zijn er 4(!) spelers dichter bij de goal,die ook allemaal teruglopen: Rensch, Hato, Martha en Tahirovic. Drie aanvallers van RKC lopen vooruit. In die situatie is het helemaal niet gek dat Taylor (ook gezien zijn rol) niet volledig doorloopt, om een weggewerkte bal op te kunnen pikken. Tahirovic stopt ook met teruglopen, daar had helemaal niemand het over, terwijl die in dat omschakelmoment dichter bij de goal was én dichter bij de plek waar Kramer hem uiteindelijk binnentikt.

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Wel leuk voor Fitz-Jim dat 'ie is teruggehaald om vervolgens geen minuten te krijgen.

Is nu de 7e speler voor een van die twee posities...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Ik vind het echt ongelofelijk hoe erg die gezocht wordt. Kwakman had het er in de rust ook al over. In die situatie zijn er 4(!) spelers dichter bij de goal,die ook allemaal teruglopen: Rensch, Hato, Martha en Tahirovic. Drie aanvallers van RKC lopen vooruit. In die situatie is het helemaal niet gek dat Taylor (ook gezien zijn rol) niet volledig doorloopt, om een weggewerkte bal op te kunnen pikken. Tahirovic stopt ook met teruglopen, daar had helemaal niemand het over, terwijl die in dat omschakelmoment dichter bij de goal was én dichter bij de plek waar Kramer hem uiteindelijk binnentikt.

Ik zoek hem zelf in ieder geval niet op en in mijn opzicht speelt hij steeds sterker de laatste weken. In de herhaling let ik echter specifiek op Kramer als doelpuntenmaker. Hij loopt vanaf de middellijn achter Taylor, sprint richting de 16 tov Taylor die dat op een wandeltempo doet. Dat valt me dan juist op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat iig wel veel schelen wanneer er een andere 6 staat dan Tahirovic. Ze lieten hem niet voor niets vrij bij RKC.

Maar heerlijk weekend zo een stukje inlopen op plek 4 en 5. Derde plek zou echt fantastisch mooi zijn. Al is dat uiteraard nog een enorme kluif.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Hwb:

Is nu de 7e speler voor een van die twee posities...

Maar speelde bij Excelsior toch ook maar sporadisch? Kan me voorstellen dat je hem dan liever bij jong hebt, en mee op de bank, dan op de bank bij Excelsior. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites