Chiemel Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari (bewerkt) https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1174476/ajax-kan-verhuurde-flop-nu-al-van-de-hand-doen-interesse-uit-mexico.html Mogelijk rond 4 miljoen voor Sanchez. Das meer dan ik nu zou verwachten, dus strik eromheen. Henderson zou voor 2,5 jaar tekenen lees ik en kan beginnen tegen Heracles, hopelijk niet direct een blessure door het kunstgras 18 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Toch wel een stunt hoor die Henderson. Ongeacht hoe hij presteert. Snap alleen niet dat hij naar Ajax wilt. En hoeft die club geen transfersom? Aangezien zij hem 5 maanden terug voor 14 miljoen hebben gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 1 uur geleden zei putdus: En hoeft die club geen transfersom? Aangezien zij hem 5 maanden terug voor 14 miljoen hebben gekocht. Misschien vanwege dit: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1174361/the-telegraph-henderson-stelde-salaris-bewust-uit-en-loopt-risico-niks-te-krijgen.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Medische tests worden nu gedaan Bevestiging komt vanmiddag als het goed is Wel ff disclaimer. De foto is volgens mij niet vanmorgen genomen, maar neemt niet weg dat die nu in het ziekenhuis zou zijn voor de medische tests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 14 minuten geleden zei Lazy: Medische tests worden nu gedaan Bevestiging komt vanmiddag als het goed is Wel ff disclaimer. De foto is volgens mij niet vanmorgen genomen, maar neemt niet weg dat die nu in het ziekenhuis zou zijn voor de medische tests Dit is geen foto bij Ajax in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Ik ben ook topfit als ik geen foto's van vanochtend gebruik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 1 uur geleden zei Hakai: Misschien vanwege dit: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1174361/the-telegraph-henderson-stelde-salaris-bewust-uit-en-loopt-risico-niks-te-krijgen.html Ja dat las ik ook, maar dan nog. maargoed wie weet krijgen we er nog duidelijkheid over. Nu proberen de vrij te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1174516/oud-ajacied-matusiwa-maakt-miljoenentransfer-in-ligue-1-kassa-voor-fc-groningen.html Deze was 16 tot 20 miljoen geweest dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 9 minuten geleden zei putdus: Ja dat las ik ook, maar dan nog. maargoed wie weet krijgen we er nog duidelijkheid over. Nu proberen de vrij te halen Waarom zou je De Vrij willen halen? Kan mezelf echt heel weinig argumenten bedenken waarom dat een goed idee is. Lijkt me ook totaal niet de positie waar aandacht voor nodig is. Eerder rechtsbuiten die er staat. Maar persoonlijk verwacht ik niet zo heel veel meer deze window. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Nog los van dat het een vrij naïeve gedachte is dat De Vrij naar Ajax vertrekt en al helemaal naar het huidige Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Ik zat hetzelfde te denken inderdaad. Op basis waarvan wordt zijn naam zoveel genoemd? Hij speelt gewoon geregeld bij Inter, woont inmiddels al 10 jaar in Italië met zijn Moldavische vrouw en is een Feyenoorder. Zie niet in waarom die per sé terug wilt verhuizen naar Nederland en dan ook nog eens bij Ajax te gaan spelen. Maar ja het is en blijft natuurlijk voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 17 minuten geleden zei Urbeto: Nog los van dat het een vrij naïeve gedachte is dat De Vrij naar Ajax vertrekt en al helemaal naar het huidige Ajax. Kan zijn karakter niet goed genoeg inschatten of hij niet voor Ajax zou willen spelen. Weet jij wellicht beter dan ik. Maar ook redenen als hij speelt gewoon serie A, Ajax kan zijn salaris niet betalen, Ajax heeft geen centrale verdedigers nodig lijken me ook voor de hand liggende argumenten dat Ajax dit niet wilt of zou moeten willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Wanneer hadden we voor het laatst beelden van Schiphol bij een nieuwe aanwinst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Leuk voor Kokkie (van Kale) dat hij de nieuwe aanwinst mocht ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Toch wel jammer dat Twente - Ajax al geweest is dit seizoen, ik denk dat Henderson gewoon kwaad zou weglopen bij You'll never walk alone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 56 minuten geleden zei Thierryvane: Wanneer hadden we voor het laatst beelden van Schiphol bij een nieuwe aanwinst? Lijkt net alsof ze Sjakie aan de Prednison gezet hebben😂 Benieuwd. Qua naam natuurlijk 1 van de grootste voetballer ooit die in de ED gaat spelen. Doet me beetje denken aan Götze die toen naar PSV kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Nee waarschijnlijk wilt de vrij niet komen, en is zijn salaris ook niet te betalen. Dat hij niet nodig is vind ik echt onzin, de hele verdediging doet het hele seizoen maar wat. Iemand met ervaring die de boel goed neerzet lijkt me wel wenselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 19 minuten geleden zei Arezo: Lijkt net alsof ze Sjakie aan de Prednison gezet hebben😂 Benieuwd. Qua naam natuurlijk 1 van de grootste voetballer ooit die in de ED gaat spelen. Doet me beetje denken aan Götze die toen naar PSV kwam. Ook benieuwd inderdaad. Ik had bij Henderson altijd een beetje het idee dat het een hele nuttige voetballer was voor de balans bij Liverpool met al dat aanvallende geweld, i.p.v. dat ik het nu echt een speler vond die een elftal op sleeptouw neemt. Nog los van het feit dat je een hele dure speler binnen haalt, terwijl er zo op het oog niet heel veel meer te halen is dit seizoen voor Ajax. Dat vind ik wel een beetje gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: een beetje het idee dat het een hele nuttige voetballer was voor de balans bij Liverpool met al dat aanvallende geweld Das toch ook hetgeen Ajax nodig heeft? De balans met name op het middenveld is volledig zoek... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Nu is Hendo natuurlijk wel een 8 en geen 6. Enorm benieuwd hoe hij die rol gaat invullen. Mag debuteren op het kunstgras van Heracles, hou mijn hart vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 36 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nog los van het feit dat je een hele dure speler binnen haalt, terwijl er zo op het oog niet heel veel meer te halen is dit seizoen voor Ajax. Dat vind ik wel een beetje gek. Goede nuance die je hier erbij plaatst. Denk zelf dat er nog wel veel te behalen is namelijk; derde plek is broodnodig, voorkomen waardeverdamping van al je spelers, helpen Ajax weer aantrekkelijk maken zodat je in de zomer stappen kan maken, dit half jaar kan je ook echt als bouwjaar gebruiken waarin je de mentaliteit op de club weer terug omhoog kan tillen. Denk dat je dit soort transfers altijd wel kan maken, tenzij je nu nog 15e had gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 1 uur geleden zei putdus: Nee waarschijnlijk wilt de vrij niet komen, en is zijn salaris ook niet te betalen. Dat hij niet nodig is vind ik echt onzin, de hele verdediging doet het hele seizoen maar wat. Iemand met ervaring die de boel goed neerzet lijkt me wel wenselijk. Dus je roept een naam van een speler die niet te betalen is en niet wilt komen? Doe mij De Bruyne dan ook maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 3 uur geleden zei Rogier.: Goede nuance die je hier erbij plaatst. Denk zelf dat er nog wel veel te behalen is namelijk; derde plek is broodnodig, voorkomen waardeverdamping van al je spelers, helpen Ajax weer aantrekkelijk maken zodat je in de zomer stappen kan maken, dit half jaar kan je ook echt als bouwjaar gebruiken waarin je de mentaliteit op de club weer terug omhoog kan tillen. Denk dat je dit soort transfers altijd wel kan maken, tenzij je nu nog 15e had gestaan. Dit precies inderdaad. 3e plek halen is zeler nog een doel. 9 punten inhalen is dat en Twente gaat zeker nog punten verspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Het is officieel; bizar zeg. Benieuwd wat zijn invloed gaat zijnz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Nu lijken die transfers van FM ineens niet meer zo idioot. Ben erg benieuwd. Verder valt me op dat de media de laatste maanden weer veel beter op de hoogte zijn van alles wat er intern bij Ajax speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten