Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1174476/ajax-kan-verhuurde-flop-nu-al-van-de-hand-doen-interesse-uit-mexico.html

Mogelijk rond 4 miljoen voor Sanchez. Das meer dan ik nu zou verwachten, dus strik eromheen.

Henderson zou voor 2,5 jaar tekenen lees ik en kan beginnen tegen Heracles, hopelijk niet direct een blessure door het kunstgras 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

Medische tests worden nu gedaan :) Bevestiging komt vanmiddag als het goed is :classic_love:

Wel ff disclaimer. De foto is volgens mij niet vanmorgen genomen, maar neemt niet weg dat die nu in het ziekenhuis zou zijn voor de medische tests :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Lazy:

Medische tests worden nu gedaan :) Bevestiging komt vanmiddag als het goed is :classic_love:

Wel ff disclaimer. De foto is volgens mij niet vanmorgen genomen, maar neemt niet weg dat die nu in het ziekenhuis zou zijn voor de medische tests :) 

Dit is geen foto bij Ajax in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei putdus:

Ja dat las ik ook, maar dan nog.

maargoed wie weet krijgen we er nog duidelijkheid over.

Nu proberen de vrij te halen 

Waarom zou je De Vrij willen halen? Kan mezelf echt heel weinig argumenten bedenken waarom dat een goed idee is.

Lijkt me ook totaal niet de positie waar aandacht voor nodig is. Eerder rechtsbuiten die er staat.

Maar persoonlijk verwacht ik niet zo heel veel meer deze window.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat hetzelfde te denken inderdaad. Op basis waarvan wordt zijn naam zoveel genoemd? Hij speelt gewoon geregeld bij Inter, woont inmiddels al 10 jaar in Italië met zijn Moldavische vrouw en is een Feyenoorder. Zie niet in waarom die per sé terug wilt verhuizen naar Nederland en dan ook nog eens bij Ajax te gaan spelen.

Maar ja het is en blijft natuurlijk voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Urbeto:

Nog los van dat het een vrij naïeve gedachte is dat De Vrij naar Ajax vertrekt en al helemaal naar het huidige Ajax. 

Kan zijn karakter niet goed genoeg inschatten of hij niet voor Ajax zou willen spelen. Weet jij wellicht beter dan ik.

Maar ook redenen als hij speelt gewoon serie A, Ajax kan zijn salaris niet betalen, Ajax heeft geen centrale verdedigers nodig lijken me ook voor de hand liggende argumenten dat Ajax dit niet wilt of zou moeten willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Thierryvane:

Wanneer hadden we voor het laatst beelden van Schiphol bij een nieuwe aanwinst?

Lijkt net alsof ze Sjakie aan de Prednison gezet hebben😂

Benieuwd. Qua naam natuurlijk 1 van de grootste voetballer ooit die in de ED gaat spelen. Doet me beetje denken aan Götze die toen naar PSV kwam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee waarschijnlijk wilt de vrij niet komen, en is zijn salaris ook niet te betalen.

Dat hij niet nodig is vind ik echt onzin, de hele verdediging doet het hele seizoen maar wat. Iemand met ervaring die de boel goed neerzet lijkt me wel wenselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Arezo:

Lijkt net alsof ze Sjakie aan de Prednison gezet hebben😂

Benieuwd. Qua naam natuurlijk 1 van de grootste voetballer ooit die in de ED gaat spelen. Doet me beetje denken aan Götze die toen naar PSV kwam. 

Ook benieuwd inderdaad. Ik had bij Henderson altijd een beetje het idee dat het een hele nuttige voetballer was voor de balans bij Liverpool met al dat aanvallende geweld, i.p.v. dat ik het nu echt een speler vond die een elftal op sleeptouw neemt.

Nog los van het feit dat je een hele dure speler binnen haalt, terwijl er zo op het oog niet heel veel meer te halen is dit seizoen voor Ajax. Dat vind ik wel een beetje gek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

een beetje het idee dat het een hele nuttige voetballer was voor de balans bij Liverpool met al dat aanvallende geweld

Das toch ook hetgeen Ajax nodig heeft? De balans met name op het middenveld is volledig zoek... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Nog los van het feit dat je een hele dure speler binnen haalt, terwijl er zo op het oog niet heel veel meer te halen is dit seizoen voor Ajax. Dat vind ik wel een beetje gek. 

Goede nuance die je hier erbij plaatst. Denk zelf dat er nog wel veel te behalen is namelijk; derde plek is broodnodig, voorkomen waardeverdamping van al je spelers, helpen Ajax weer aantrekkelijk maken zodat je in de zomer stappen kan maken, dit half jaar kan je ook echt als bouwjaar gebruiken waarin je de mentaliteit op de club weer terug omhoog kan tillen. Denk dat je dit soort transfers altijd wel kan maken, tenzij je nu nog 15e had gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei putdus:

Nee waarschijnlijk wilt de vrij niet komen, en is zijn salaris ook niet te betalen.

Dat hij niet nodig is vind ik echt onzin, de hele verdediging doet het hele seizoen maar wat. Iemand met ervaring die de boel goed neerzet lijkt me wel wenselijk.

Dus je roept een naam van een speler die niet te betalen is en niet wilt komen?

Doe mij De Bruyne dan ook maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rogier.:

Goede nuance die je hier erbij plaatst. Denk zelf dat er nog wel veel te behalen is namelijk; derde plek is broodnodig, voorkomen waardeverdamping van al je spelers, helpen Ajax weer aantrekkelijk maken zodat je in de zomer stappen kan maken, dit half jaar kan je ook echt als bouwjaar gebruiken waarin je de mentaliteit op de club weer terug omhoog kan tillen. Denk dat je dit soort transfers altijd wel kan maken, tenzij je nu nog 15e had gestaan.

Dit precies inderdaad. 3e plek halen is zeler nog een doel. 9 punten inhalen is dat en Twente gaat zeker nog punten verspelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites