timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 minuten geleden zei PJHoutman: Jetro Willems was ook opvolger van Giovanni van Bronckhorst bij de verliezend WK-finalist. Het hoeft niet áltijd wat te zeggen, is het enige wat wij proberen te zeggen. Ik heb hem aantal keer zien spelen en heb een hele andere speler zien spelen dan ik bij Ajax zie, dat is wat ik zeg. Dat lijkt me altijd meer valide punt dan zeggen iemand speelt tegen Armenië dus zal er wel niks van kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Laten we eerder kritisch zijn op dat Steijn alleen na de wedstrijd al weer voldoende dingen zegt die een hele hoop chaos in her spel verklaren. Met zijn punt koesteren en vol voor de winst gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Weet niet wat vermoeiender is; het spel of de mensen die Steijn nog verdedigen. 'Steijn kan er niks aan doen dat Sutalo zo'n bal geeft.' 'De spelers zijn niet goed genoeg.' 'Geen enkele trainer krijgt dit zooitje aan de praat.' Oprotten. Echt. Hoe heeft deze man het zo goed kunnen doen met Sparta? Tactisch lijkt het helemaal nergens op. Je hebt na PSV en Feyenoord kwalitatief gezien de beste selectie in de Eredivisie, maar je mag al blij zijn als je nog vierde of vijfde wordt. Het is niet in woorden te omschrijven hoe slecht het is. Als ze hem nu niet ontslaan, dan is het einde echt zoek. De komende twee potten ga je sowieso niet winnen, maar er zijn genoeg trainers die in een week tijd iets kunnen bewerkstelligen waardoor je niet flink op de broek gaat krijgen. Met Steijn krijg je dat wel. Alleen jammer dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor het ontslaan/aanstellen van de nieuwe trainer al net zo incapabel zijn als de huidige trainer zelf en we dus waarschijnlijk volgende week gewoon nog naar Steijn zitten te kijken. Of Ten Cate. Ik weet niet wat erger is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 uur geleden zei timpy00: Taylor in mijn ogen bij twee doelpunten negatief betrokken. Onbegrijpelijk dat die zoveel krediet heeft. Was vandaag wellicht een beetje overmacht door blessures enzo, maar verder helemaal eens. Gun die jongen een verhuurperiode naar een ploeg die bekendstaat om hard werken, of om zo beter te worden of om gewoon lekker te banken. Ik zie dat Steijn in de 91e minuut Akpom, Mikau en vd Boomen er weer respectloos heeft ingebracht. Alsof daarvoor een 3-3 wel oke was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 minuten geleden zei Chiemel: Was vandaag wellicht een beetje overmacht door blessures enzo, maar verder helemaal eens. Gun die jongen een verhuurperiode naar een ploeg die bekendstaat om hard werken, of om zo beter te worden of om gewoon lekker te banken. Ik zie dat Steijn in de 91e minuut Akpom, Mikau en vd Boomen er weer respectloos heeft ingebracht. Alsof daarvoor een 3-3 wel oke was. Nja toen was de wedstrijd gestaakt en stond je 4 3 achter met 7 minuten te gaan. Dat je dan veel aanvallers brengt en iemand met een goede trap vind ik nog niet zo gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 minuten geleden zei timpy00: Nja toen was de wedstrijd gestaakt en stond je 4 3 achter met 7 minuten te gaan. Dat je dan veel aanvallers brengt en iemand met een goede trap vind ik nog niet zo gek. En dan mister voorzet himself (Sosa) eruit halen? Logisch inderdaad. #steijnout Dat hij zelf nog blijft zitten is ook echt puur voor het geld. Tja, ik zou het zelf ook doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 3 minuten geleden zei Rogier.: En dan mister voorzet himself (Sosa) eruit halen? Logisch inderdaad. #steijnout Dat hij zelf nog blijft zitten is ook echt puur voor het geld. Tja, ik zou het zelf ook doen. Het is geen van Nistelrooij die het zich kon permitteren om zelf ontslag te nemen he. Niet iedereen is financieel onafhankelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ik heb aan de FM HR van Kroatië gevraagd wie er naast Sutalo in de verdediging stond bij Dinamo Zagreb. Dat zijn twee mannen die rond de 30 zijn. Als hij in het Kroatisch elftal speelde, speelt hij naast Gvardiol. Die is weliswaar jong, maar 'geen misselijke voetballer'. De stap van Kroatische naar Nederlandse competitie is blijkbaar te groot is om meteen de grote meneer achterin te moeten zijn. Daar had, zoals Ajax in de eerdere jaren deed, een ervaren speler naast moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Citaat Maurice Steijn al na drie duels ontslagen bij Al Wahda Aan het buitenlandse avontuur van trainer Maurice Steijn is vroegtijdig een einde gekomen. De 46-jarige Hagenaar is ontslagen bij Al Wahda. Steijn verruilde VVV afgelopen zomer voor de club uit de Verenigde Arabische Emiraten. Bij Al Wahda werd hij de opvolger van Henk ten Cate. In de competitie zat Steijn slechts drie wedstrijden, waarvan hij er één won en twee verloor, op de bank als eindverantwoordelijke. Al Wahda staat op de tiende plaats. Sem Steijn, de zeventienjarige zoon van Maurice, keert per direct terug naar ADO Den Haag. Daar staat de talentvolle middenvelder, die vorig seizoen al scoorde in de eredivisie namens VVV-Venlo, nog tot medio 2020 onder contract. Wanneer hij ook daadwerkelijk wedstrijden mag gaan spelen is nog niet bekend. Wellicht is dat pas vanaf januari. Hier had die denk ik ook al een goede oprotpremie Maja hij wilt natuurlijk nog een huisje kopen op Ibiza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 41 minuten geleden zei Rogier.: En dan mister voorzet himself (Sosa) eruit halen? Logisch inderdaad. #steijnout Dat hij zelf nog blijft zitten is ook echt puur voor het geld. Tja, ik zou het zelf ook doen. Ik vind het wel iets te makkelijk om te zeggen dat het puur voor het geld is. Steijn gaat hierna nooit meer zo'n club trainen. Ik neem aan dat mensen ook gewoon eergevoel hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 16 minuten geleden zei himan: Ik vind het wel iets te makkelijk om te zeggen dat het puur voor het geld is. Steijn gaat hierna nooit meer zo'n club trainen. Ik neem aan dat mensen ook gewoon eergevoel hebben. Als hij eergevoel heeft, moet hij opstappen na zo’n reeks en alles wat eromheen hangt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Eergevoel kan natuurlijk net zo goed het weigeren om de handdoek in de ring te gooien betekenen. Dat is puur een kwestie van interpretatie. Niet dat dit nog goedkomt hoor, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Vraag me wel af wie bereid zou zijn hier in te stappen, zeker nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 12 minuten geleden zei Urbeto: Eergevoel kan natuurlijk net zo goed het weigeren om de handdoek in de ring te gooien betekenen. Dat is puur een kwestie van interpretatie. Niet dat dit nog goedkomt hoor, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Vraag me wel af wie bereid zou zijn hier in te stappen, zeker nu. Trainers denken over het algemeen dat zij het beter kunnen dan hun voorganger. En zeker op het moment dat een club ergens staat waar het niet slechter kan zijn trainers vaak heel happy om in te stappen. Maar goed, gerucht ging dat van Gaal zou hebben gepolst bij vd Gaag. Verder zou ik het prima vinden om Dave Vos dit seizoen af te laten maken, is voor hem de kans van zijn leven. Dit seizoen is al verloren. En als hij er wel lijn in weet te krijgen kun je hem laten zitten en als het maar zo zo gaat kun je in de zomer altijd een andere trainer aantrekken waar je dan ook tijd genoeg voor hebt om op voor te bereiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 27 minuten geleden zei Urbeto: Eergevoel kan natuurlijk net zo goed het weigeren om de handdoek in de ring te gooien betekenen. Dat is puur een kwestie van interpretatie. Niet dat dit nog goedkomt hoor, dat lijkt me inmiddels wel duidelijk. Vraag me wel af wie bereid zou zijn hier in te stappen, zeker nu. Onironisch: Advocaat. En dat zou nog goed uitpakken ook denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Advocaat, Blind of De Boer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 19 minuten geleden zei MetalMichael: Onironisch: Advocaat. En dat zou nog goed uitpakken ook denk ik. Daar zat ik vanmiddag ook aan te denken. Het voetbal blijft dan niet om aan te gluren, maar je gaat tenminste wel weer punten pakken. Ik vermoed dat een Nederlander nu gewenst is, maar dan kom je qua daadwerkelijk beschikbare trainers al snel bij John van 't Schip (zal het wel niet doen door z'n tragische privésituatie), Dick Advocaat of Marcel Keizer uit. Puur qua recente puntengemiddeldes is de onlangs bij Shakhtar ontslagen Patrick van Leeuwen wellicht een interessante optie, maar hij bezit natuurlijk geen enkel Ajax-DNA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 9 minuten geleden zei Urbeto: Daar zat ik vanmiddag ook aan te denken. Het voetbal blijft dan niet om aan te gluren, maar je gaat tenminste wel weer punten pakken. Ik vermoed dat een Nederlander nu gewenst is, maar dan kom je qua daadwerkelijk beschikbare trainers al snel bij John van 't Schip (zal het wel niet doen door z'n tragische privésituatie), Dick Advocaat of Marcel Keizer uit. Puur qua recente puntengemiddeldes is de onlangs bij Shakhtar ontslagen Patrick van Leeuwen wellicht een interessante optie, maar hij bezit natuurlijk geen enkel Ajax-DNA. Als Ajax DNA een pre is dan zou voor mij betekenen Frank de Boer, kut voetbal maar wel eerder aangetoond goed te kunnen werken wanneer het een puinhoop in de club is. Dave Vos, om eerder genoemde reden. Ook Mitchell vd Gaan die dus schijnbaar wel zou willen, daar weet ik het ook allemaal niet van. Niet echt denderende carrière als hoofdtrainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike14 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Ik verwacht niet dat Steijn zelf zal gaan opstappen, dit is de kans van zijn leven. Het is ook best goed om te zien dat men terugkomt van 0-2. Vervolgens geef je het weer zo makkelijk weg. Ik snap niet dat de linies zo ver uit elkaar staan iedere keer weer. Buiten het feit dat Steijn en staff daar ook op zal hameren weten profs dat toch ook. Het is zo'n groot onsamenhangend geheel, ik vraag mij af of iemand anders het beter doet. Wellicht een de Boer die heel veel terugvalt op de jeugd en herkenbaar spel. Dan weet iedereen in iedegeval wat hij moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 8 minuten geleden zei Mike14: Ik verwacht niet dat Steijn zelf zal gaan opstappen, dit is de kans van zijn leven. Het is ook best goed om te zien dat men terugkomt van 0-2. Vervolgens geef je het weer zo makkelijk weg. Ik snap niet dat de linies zo ver uit elkaar staan iedere keer weer. Buiten het feit dat Steijn en staff daar ook op zal hameren weten profs dat toch ook. Het is zo'n groot onsamenhangend geheel, ik vraag mij af of iemand anders het beter doet. Wellicht een de Boer die heel veel terugvalt op de jeugd en herkenbaar spel. Dan weet iedereen in iedegeval wat hij moet doen. Ik zou beginnen met het lezen van wat stukken op VI, dan heb je heel snel door wat een trainer voor invloed heeft. Jij doet nu net of een trainer geen invloed heeft op een groep. Betekent dit dat Steijn met PSV automatisch ook bovenaan staat? Of dat de speelstijl van PSV met de spelers te maken heeft in plaats van met de trainer? Buiten alle argumenten nog over spelers onder de bus gooien. Deze trainer speelt juist met eigen jeugd, echter met onherkenbaar spel. Dus ook dat argument is een beetje kul. Als je alleen al de passingmap van deze wedstrijd bekijkt zie je duidelijk een soort van idee, alleen dat idee was tegen Fortuna al hetzelfde (exact zelfde heatmap). Deze trainer benoemt in persconferenties ook steeds blijven benoemen wat we willen. Echter als je een plan hebt wat niet werkt en je past je plan niet aan, waarom zou een plan dan ineens gaan werken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei PJHoutman: We weten t nu ondertussen wel jongens, Steijn heeft een dochter. - Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler niks 22 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 15 minuten geleden zei Kyrill: Ja als je nooit de deur uitkomt, en alleen maar laat bezorgen, ontmoet je ook geen vrouwen Karel met dit soort misplaatste opmerkingen kun je moeilijk achteraf zeuren dat men enkel de pik op jou heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei joostmakaay: Karel met dit soort misplaatste opmerkingen kun je moeilijk achteraf zeuren dat men enkel de pik op jou heeft. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler zucht 22 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Kan je lollig gaan doen met je 93 spoilers (er staat trouwens "zucht" voor mensen die hun tijd niet willen verspillen), maar makaak heeft wel gewoon een punt. Spoiler nog vijf te gaan en dan is hij Ajax voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Wesley Sneijder met het advies om met Steijn door te gaan. Ik weet niet of dat advies van zijn Ajax- of Utrecht-kant is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Wolf_pd: Wesley Sneijder met het advies om met Steijn door te gaan. Ik weet niet of dat advies van zijn Ajax- of Utrecht-kant is Zou hem sowieso nog een weekje laten zitten, deze week valt er toch niets te winnen voor een nieuwe coach. Het is ook nog maar de vraag wie dit wilt gaan doen. Mij mogen ze bellen, dan tyf ik gelijk die Bergwijn en Brobbey er uit. Spoiler Pierre van Hooijdonk vindt dat Ajax-trainer Maurice Steijn tot dusver uit de wind is gehouden in de media. Van Hooijdonk is bij Studio Voetbal op de NOS van mening dat onder meer tafelgenoot Rafael van der Vaart niet het achterste van diens tong laat zien. "Wat je Steijn na moet geven, en dat is het voordeel van een Nederlandse trainer: Roger Schmidt werd verketterd en moest zo snel mogelijk naar het buitenland vertrekken. Steijns netwerk met betrekking tot de media is gewoon heel sterk", doet Van Hooijdonk een opvallende aanname. "Een heleboel mensen begrijpen maar niet waarom er niemand is die zegt: die trainer moet weg." Van der Vaart countert dat Steijn juist veel kritiek heeft gekregen. "Maar Raf, voor jou is het ook lastig", vervolgt Van Hooijdonk. "Jij bent ook gevraagd door hem, je drinkt af en toe een bak koffie met hem. "Dat snap ik het, en is het nog logisch ook, dat je niet je hart kan luchten zoals je dat over iemand anders zou kunnen doen." Van Hooijdonk noemt niet alleen Van der Vaart bij naam. "De rol van De Telegraaf, met Mike Verweij, spreekpop Van der Meijde van De Telegraaf, Wesley die een aantal keer een kop koffie met Steijn heeft gedronken… maar je zit met meel in je mond te praten voordat je het zelf doorhebt. Dat relatiebeheer doet hij hartstikke goed, dat helpt hem in de media." De harde uitspraken van Van Hooijdonk richting Steijn zijn opvallend, aangezien hij eerder dit jaar al in opspraak raakte wegens uitlatingen richting de Ajax-trainer. Destijds beschuldigde hij Steijn van 'duistere dealtjes met bevriende zaakwaarnemers'. Pierre heeft helemaal gelijk hierin, knap ook dat ie zich niet inhoudt. 22 oktober 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten