timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Sosa x Hlynsson Hlynsson eerste helft ook twee keer betrokken bij de spaarzame momentjes dat Ajax soort van gevaarlijk was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 13 minuten geleden zei Geppiej: Ik heb de tv zojuist officieel voor het eerst uitgezet terwijl de wedstrijd nog niet is afgelopen. Ik kijk wel weer wanneer we een fatsoenlijke trainer hebben aangesteld. Zet jij maar vaker de tv uit Ongekend weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Contractverlenging Steijn incoming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Toptrainer, top speler die aanvoerder. We worden kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 De KNVB is al richting Amsterdam met de schaal denk ik. Het lek is boven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Maar alle tweede ballen die er tussenin vallen zijn wel gevaarlijk want middenveld van Ajax is een groot gat centraal. Heb het idee dat Taylor vandaag niet in de buurt van de scheidsrechter moet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 minuten geleden zei Michaelinho*: De KNVB is al richting Amsterdam met de schaal denk ik. Het lek is boven Rechtsomkeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Dat ze de goal nog maar eens terug laten zien. Want die Flamingo komt uit middenveld door waardoor ineens Taylor, Sosa en Tahirovic helemaal van de leg zijn en zomaar wat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) Ik heb ongeveer uitgeschakeld vlak voor de 1-0, wat gemist zie ik nu. Alweer 3 goals tegen. Verder moet ik maar jullie comments lezen om te zien wat goed en vooral fout gaat. Ramaj erbij zie ik, interessant. 22 oktober 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 minuut geleden zei Chiemel: Ik heb ongeveer uitgeschakeld vlak voor de 1-0, wat gemist zie ik nu. Alweer 3 goals tegen. Verder moet ik maar jullie comments lezen om te zien wat goed en vooral fout gaat. Ramaj erbij zie ik, interessant. Gaan vooral dingen fout. Aan beide kanten trouwens want Utrecht kan er ook vrij weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Nou ergens in maart anders even inhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Wat een regeltje ook om een wedstrijd even stil te leggen voor een bekertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Hoogtepunt van de wedstrijd toch wel de invalbeurt van Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Sutalootje kon het weer niet laten om nog even flink te kutten daar waar die megakans op 4-3 uit voort kwam. Kansloos gedoe weer met die beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Hoe staan Taylor en Tahiro nog op ‘t veld? Inb4: “Er staat nu niemand op het veld.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 https://petities.nl/petitions/stop-het-onnodig-staken-van-voetbalwedstrijden-door-ongevaarlijke-voorwerpen/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Krijg net wel een filmpje binnen van de andere Steijn, zij mag wel blijven. Kan het hier niet posten, dan krijg ik wat waarschuwingspuntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Hoe staan Taylor en Tahiro nog op ‘t veld? Inb4: “Er staat nu niemand op het veld.” Tahirovic slecht vandaag vond ik in andere wedstrijden wel prima spelen. Taylor vind ik echt zo bizar op basis waarvan hij überhaupt krediet heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 ongekend dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 De enige speler waarvoor Steijn zijn handen in het vuur durfde te steken zorgt voor zijn ontslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Krijg net wel een filmpje binnen van de andere Steijn, zij mag wel blijven. Kan het hier niet posten, dan krijg ik wat waarschuwingspuntjes. Dm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Krijg net wel een filmpje binnen van de andere Steijn, zij mag wel blijven. Kan het hier niet posten, dan krijg ik wat waarschuwingspuntjes. Zojuist zei cimbomcu: Dm +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Dit seizoen van Ajax gaat toch om tientallen redenen de geschiedenis boeken in. Wat gebeurd hier weer allemaal joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Zojuist zei sennid: +1 +2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 42 minuten geleden zei ROEMM: Zet jij maar vaker de tv uit Ongekend weer. Huh? Wat is er dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten