Elsjorro1990 Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 2 uur geleden zei Kelvin: De Telegraaf die een haatcampagne zielig noemt. Ik weet van gekkigheid gewoon niet welke vergelijking, spreekwoord of meme ik daarvoor als reactie moet gebruiken. Nou dit ja. Je vraagt je ook af of die Verweij na afloop van zon interview zichzelf in de spiegel aankijkt en denkt: godsamme, hoe krijg ik dit soort onzin toch elke keer mijn bek uit. Wat mij betreft doen ze die hele Telegraaf in de ban bij Ajax. Of om in de legendarische woorden van een welbekende trainer te blijven: zij hebben ook schuld!!! Net zo goed!! Kutkrant!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Gewoon weer zin in zondag 12:15 uur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Vd Boomen zal wel ipv Vos komen, waardoor je verdedigend enorm zwak staat op het middenveld. Maarja hij heeft gescoord is Nederlands en daar kickt Steijn op. Verder zal Berghuis wel terugkomen en zal het voorin gewoon Bergwijn Brobbey Forbs worden. Mocht Berghuis nog niet fit zijn wel benieuwd wat hij gaat doen? Zou kansen voor Godts moeten opleveren maar verwacht dan eerder Tahirovic vd Boomen Taylor Forhs Brobbey Bergwijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 7 minuten geleden zei timpy00: Vd Boomen zal wel ipv Vos komen, waardoor je verdedigend enorm zwak staat op het middenveld. Maarja hij heeft gescoord is Nederlands en daar kickt Steijn op. Verder zal Berghuis wel terugkomen en zal het voorin gewoon Bergwijn Brobbey Forbs worden. Mocht Berghuis nog niet fit zijn wel benieuwd wat hij gaat doen? Zou kansen voor Godts moeten opleveren maar verwacht dan eerder Tahirovic vd Boomen Taylor Forhs Brobbey Bergwijn Waarom Vos naar de bank? Niet geschorst o.i.d. toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Die thumbnail lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 11 minuten geleden zei Thierryvane: Waarom Vos naar de bank? Niet geschorst o.i.d. toch? Jawel, geschort (vooral vanwege de vele kaarten bij Jong Ajax, tellen mee voor het hoofdelftal) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 38 minuten geleden zei timpy00: Vd Boomen zal wel ipv Vos komen, waardoor je verdedigend enorm zwak staat op het middenveld. Maarja hij heeft gescoord is Nederlands en daar kickt Steijn op. Ik denk wel dat de opbouw een stuk beter gaat lopen indien hij Tahirovic er óók neerzet, want dan heb je 2 man die zich wel gewoon aanbieden. Heb er dan wel vertrouwen in dat je op kwaliteit van Utrecht moet kunnen winnen. Desalniettemin verwacht ik ook dat je dan Van den Boomen - Taylor - Berghuis krijgt, en dat is vragen om problemen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 19 minuten geleden zei Rogier.: Ik denk wel dat de opbouw een stuk beter gaat lopen indien hij Tahirovic er óók neerzet, want dan heb je 2 man die zich wel gewoon aanbieden. Heb er dan wel vertrouwen in dat je op kwaliteit van Utrecht moet kunnen winnen. Desalniettemin verwacht ik ook dat je dan Van den Boomen - Taylor - Berghuis krijgt, en dat is vragen om problemen.. Probleem is vooral dat Steijn nu vaak kiest voor 1 middenvelder laag in de opbouw. En twee heel hoog rond de spits waardoor tweede ballen die niet gewonnen worden of ballen die verloren worden betekend dat middenveld meteen overgestoken kan worden door tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Het liep onder ETH wel bij Ajax... Sindsdien niet met Schreuder niet, met Heitinga niet, met Steijn niet, is er niet gewoon veel meer aan de hand bij Ajax? Je kan me niet wijsmaken dat er onder Schreuder en Heitinga geen goede voetballers bij Ajax rondliepen, en nu ineens helemaal niks meer? Wellicht is de rest van de staff ook gewoon niet goed genoeg en communiceren spelers in het veld niet of nauwelijks met elkaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 2 uur geleden zei Kyrill: Het liep onder ETH wel bij Ajax... Sindsdien niet met Schreuder niet, met Heitinga niet, met Steijn niet, is er niet gewoon veel meer aan de hand bij Ajax? Je kan me niet wijsmaken dat er onder Schreuder en Heitinga geen goede voetballers bij Ajax rondliepen, en nu ineens helemaal niks meer? Wellicht is de rest van de staff ook gewoon niet goed genoeg en communiceren spelers in het veld niet of nauwelijks met elkaar? Schreuder deed het qua spel nog oke. En scoorde nog onder verwachtte xg en xpoints. Heitinga en Steijn zijn gewoon (nog) niet Ajax niveau. Daarbij is de staf onder die trainers ook steeds gewijzigd dus kan het niet aan liggen. Is de selectie ook zeker niet hetzelfde. Dus vrees dat het in grote lijnen wel eens met Steijn te maken kan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Hebben jullie al zin in de Champions League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Schreuder oke is ook pijnlijk om te lezen hoor. Vond dan Heitinga meer oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 49 minuten geleden zei himan: Hebben jullie al zin in de Champions League? Die van Feyenoord of die van over 3 jaar? Rene Hake schijnt in beeld te zijn bij Ajax, oude vriend van EtH Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Schreuder oke is ook pijnlijk om te lezen hoor. Vond dan Heitinga meer oke. Spel en gecreëerde kansen waren werkelijk anders. In voordeel Schreuder. Maar goed, blij dat we van beide af zijn. Nu Steijn nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Die van Feyenoord of die van over 3 jaar? Rene Hake schijnt in beeld te zijn bij Ajax, oude vriend van EtH Denk dat jullie volgend jaar maar FM met de vrouweb moeten spelen. https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/live-1900-uur-ajax-vrouwen-fc-zurich-frauen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 2 uur geleden zei timpy00: Maar goed, blij dat we van beide af zijn. Nu Steijn nog. Las net de volgende metafoor over Steijn. Mooi geschreven. “Onze huidige kok bewaart de ingrediënten uit het buitenland dagenlang buiten de koelkast zodat ze bederven. Daarna gebruikt hij deze buitenlandse ingrediënten in het gerecht waardoor het gerecht niet smaakt en n groot deel van de klanten een voedselvergiftiging oploopt. Vervolgens schuift hij de schuld af door te claimen dat de kwaliteit van de buitenlandse ingrediënten niet deugt. Als laatste belt hij zijn vriendjes bij de plaatselijke krant om op te schrijven dat het aan de leverancier van de buitenlandse ingrediënten ligt en hij noodgedwongen alleen nog maar Nederlandse producten zal gebruiken.“ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 11 minuten geleden zei Rogier.: Las net de volgende metafoor over Steijn. Mooi geschreven. “Onze huidige kok bewaart de ingrediënten uit het buitenland dagenlang buiten de koelkast zodat ze bederven. Daarna gebruikt hij deze buitenlandse ingrediënten in het gerecht waardoor het gerecht niet smaakt en n groot deel van de klanten een voedselvergiftiging oploopt. Vervolgens schuift hij de schuld af door te claimen dat de kwaliteit van de buitenlandse ingrediënten niet deugt. Als laatste belt hij zijn vriendjes bij de plaatselijke krant om op te schrijven dat het aan de leverancier van de buitenlandse ingrediënten ligt en hij noodgedwongen alleen nog maar Nederlandse producten zal gebruiken.“ Zodat of waardoor. Zodat impliceert dat het bewust gebeurt, terwijl het ook een gevolg kan zijn van te weinig kennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Citaat Maurice Steijn krijgt voorlopig het vertrouwen van de beleidsbepalers bij Ajax. Dat schrijven Mike Verweij en Valentijn Driessen donderdag in De Telegraaf. Iedereen beseft zich de onmogelijke omstandigheden waarin Steijn moet werken, gezien het bedroevende niveau van de selectie. Daardoor geven Alex Kroes, Louis van Gaal en de zittende directie de trainer vooralsnog rugdekking Voor het eerst in mijn leven hoop ik dat Ajax een wedstrijd verliest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Utrecht en PSV verliezen en het is alsnog klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 12 minuten geleden zei Lazy: Voor het eerst in mijn leven hoop ik dat Ajax een wedstrijd verliest Begin bijna met je mee te hopen. Snap oprecht ook niet waarom gedaan wordt alsof Ajax een selectie heeft waarmee je 8e zou worden ofzo. En wat weet Maurice Steijn van de Telegraaf dat de aller slechtst presterende Ajax coach niet onder druk staat door het medium dat de best presterende coach van deze eeuw continu onder vuur nam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 15 minuten geleden zei timpy00: En wat weet Maurice Steijn van de Telegraaf dat de aller slechtst presterende Ajax coach niet onder druk staat door het medium dat de best presterende coach van deze eeuw continu onder vuur nam. Ik vermoed dat Valentijn de sugadaddy is van Bibi? Anders kan ik het écht niet verklaren...... 45 minuten geleden zei Lazy: Voor het eerst in mijn leven hoop ik dat Ajax een wedstrijd verliest Ik duim met je mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Geen idee of Van der Gaag het top zal doen, maar ben op dit moment blij met alle tekenen dat Steijn lekker naar Ibiza kan vliegen na dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Het is mis gegaan toen vd Boomen werd vastgelegd. Die kwam ooit van Eindhoven naar Heerenveen en bij ons was al heel snel duidelijk dat hij fantastisch kan voetballen, maar heel veel tekort schiet qua snelheid. Handelingssnelheid vooral. Verbaasde me echt dat Ajax hem ophaalde uit Toulouse. Stel dat Volendam zaterdag wint... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 6 uur geleden zei Lazy: Voor het eerst in mijn leven hoop ik dat Ajax een wedstrijd verliest "gezien het bedroevende niveau van de selectie." De meeste spelers zijn op hoger niveau actief geweest dan Steijn als trainer. Waarom denken ze dat het aan de spelers ligt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten