Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Chiemel:

Verdediger halen uit de 2e Bundesliga, wat moet je daarvan vinden? Das meer iets voor clubs als Twente en Vitesse toch? Of vissen die al uit 3e Bundesliga?

Hoog niveau hoor, onderschat dat niet. In de Pokal zie je regelmatig Bundesliga clubs eruit geknikkerd worden door een club uit 2.

Ik denk dat deze kerel voor Eredivisie begrippen gewoon extreem goed is, meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

30 minuten geleden zei Rogier.:

Alvarez keert 7 augustus weer terug. Lijkt me dat hij in ieder geval de 1e helft speelt op RCV als Medic nog niet mag spelen. Heel benieuwd naar Medic verder; zou zomaar een verborgen parel kunnen zijn. 

En het boekjaar begint 1 juli toch? Dus die risico’s hadden ze al eerder kunnen nemen.

We spelen zondag 6 augustus tegen Dortmund ouwe reus. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

We zijn er uiteraard bij in Dortmund, achter de boys en achter de club. #Insvenwetrust

Voor alle vervelende media en supporters van andere clubs zeggen wij:

All we ever hear from you is blah blah blah
So, all we ever do is go ja ja ja
And we don't even care about what they say 'cause it's
Ja ja ja ja
Blah blah blah blah

Mooie archiefbeelden. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ROEMM wat you said

We zijn er uiteraard bij in Dortmund, achter de boys en achter de club. #Insvenwetrust

Ja ja ja ja
Blah blah blah blah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Dansmeister:

We spelen zondag 6 augustus tegen Dortmund ouwe reus. ;c

Zo hé, goedemorgen ;c

Nieuwe 3e tenue inmiddels gepresenteerd; gemiste kans om van de sterretjes boven het logo in diamantjes te veranderen. Dan was deze echt over de toonbank gegaan als de brandweer. Vind hem stiekem ook wel mooi eigenlijk, nu ik snap hoe die is opgebouwd (i.t.t. de eerdere snapshots met random zilverpatronen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sanel:

Ik denk dat deze kerel voor Eredivisie begrippen gewoon extreem goed is, meer niet.

Huh deze snap ik eventjes niet helemaal. Extreem goed voor de Eredivisie is toch al gewoon Europees (sub)top niveau?

Bedoel je dan niet: Hij is goed voor de Eredivisie, maar dat is ook wel zo ongeveer zijn plafond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bas huijsmans:

Huh deze snap ik eventjes niet helemaal. Extreem goed voor de Eredivisie is toch al gewoon Europees (sub)top niveau?

Is dat zo ja? Ik bedoel inderdaad dat laatste, maar zoveel spelers kunnen hier excelleren. Of je moet Volendam uit net zo lastig vinden als een HSV uit of Werder uit. Ik heb gewoon niet zo'n hoge pet op van de Eredivsie, that's all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Medic heeft dus ook ervaring in de spits, pinchhitter is ook meteen binnen :D

Eens met Sanel hoor, als je goed bent in de 2e Bundesliga ben je ook goed in de Eredivisie. Misschien geen topversterking, maar absoluut goed genoeg tegen de Heraclessen van de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Sanel:

Is dat zo ja? Ik bedoel inderdaad dat laatste, maar zoveel spelers kunnen hier excelleren. Of je moet Volendam uit net zo lastig vinden als een HSV uit of Werder uit. Ik heb gewoon niet zo'n hoge pet op van de Eredivsie, that's all.

Dan begrijpen we elkaar wel gewoon haha. Gaat er ook vooral om wat de spelers van topploegen laten zien tegen de andere topploegen en Europees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei cimbomcu:

@ROEMM wat you said

Ja ja ja ja
Blah blah blah blah

Ik heb echt een ontstoken ogen na het kijken van dit filmpje. Mag dit zomaar op Youtube? Kolere. Feitelijk gezien is dit liedje natuurlijk een contradictie. Want als je het niet aantrekt waarom zou je er dan om dansen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

Verdediger halen uit de 2e Bundesliga, wat moet je daarvan vinden? Das meer iets voor clubs als Twente en Vitesse toch? Of vissen die al uit 3e Bundesliga?

Ik zou naar de kwaliteit van de speler kijken.

2 uur geleden zei Lazy:

Die Borges is wel rapido zeg, amai... Wel stijf links op basis van de video die ik heb gezien. Gekke is dat hij op rechts wel dan continu voor een actie buitenom kiest en zich daarmee elke keer soort van vast loopt.

Maar zeker een speler waar ik benieuwd naar ben, al kan het op dit moment ook nog gewoon een Daramy 2.0 worden.

Hij heeft de bal in elk geval al dichter aan de voet, dat is al iets :classic_smile:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei ElMarcos:

Heb geen pro helaas dus kan de analyse niet lezen. Wellicht een hele korte samenvatting in drie zinnen. Wat krijgen we?

Zeer sterk in de lucht, wint vaak duels al met duw/trekwerk (voor het echte luchtduel dus) en is daarnaast een solide (lange) passer. Moet bij Sankt Pauli ook verzorgd positiespel spelen.

Niet heel wendbaar, verwacht geen dribbels en (start)snelheid laat te wensen over. Maar is niet dramatich. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Zeer sterk in de lucht, wint vaak duels al met duw/trekwerk (voor het echte luchtduel dus) en is daarnaast een solide (lange) passer. Moet bij Sankt Pauli ook verzorgd positiespel spelen.

Niet heel wendbaar, verwacht geen dribbels en (start)snelheid laten te wensen over. Maar is niet dramatich. 

Solide back-up dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Die Medic heeft dus ook ervaring in de spits, pinchhitter is ook meteen binnen :D

Eens met Sanel hoor, als je goed bent in de 2e Bundesliga ben je ook goed in de Eredivisie. Misschien geen topversterking, maar absoluut goed genoeg tegen de Heraclessen van de Eredivisie.

zulke aankopen hebben we niks aan. Die komen uit de jeugd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei ElMarcos:

Heb geen pro helaas dus kan de analyse niet lezen. Wellicht een hele korte samenvatting in drie zinnen. Wat krijgen we?

Toevoeging aan de zeer accurate samenvatting van Michaelinho: moet je dergelijke reservespelers van buitenaf willen halen, want ze blokkeren wel de doorstroom van de jeugd. Meer een identiteitsvraagstuk dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nom de Guerre:

Toevoeging aan de zeer accurate samenvatting van Michaelinho: moet je dergelijke reservespelers van buitenaf willen halen, want ze blokkeren wel de doorstroom van de jeugd. Meer een identiteitsvraagstuk dus.

Stel je haalt Satulo voor naast Hato, dan zou je zonder deze aankoop alleen Kaplan en Aertsen als back-up hebben. Dat voelt allemaal wat jong. Dus in deze zou ik zeggen, ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites