Superboeren Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Siem de Jong is toevallig geblesseerd dus daar hebben jullie geen last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 1 uur geleden zei Hwb: Wat xG doet is de kans berekenen (obv gemiddelden) dat er uit een bepaalde poging gescoord wordt. Meer niet. Het gaat er dus helemaal niet van uit dat speler X net zo goed kan afwerken als speler Y of dat het model zegt dat speler A een bal van de rand van de 16 gemiddeld net zo goed erin schiet als speler B. Het rekent de kans uit dat een doelpoging wordt omgezet in een doelpunt obv erg vergelijkbare/dezelfde soort kansen. Het zegt dus niet "speler A doet dit gemiddeld net zo goed als speler B"; het zegt; "gemiddeld (over alle spelers heen) doen spelers dit zo goed". Wat vervolgens blijkt, is dat niemand structureel meer doelpunten maakt dan uit het model als xG komt. Dus niemand presteert structureel beter dan gemiddeld qua het omzetten van kansen in doelpunten (of er spelers zijn, bv Ard van Peppen, die structureel onderpresteren tov xG weet ik niet, zou best kunnen). Dat is niet waar het model van uit gaat of wat het model stelt. Dat blijkt wanneer de realiteit vergeleken wordt met de uitkomsten van het model. De volgende stap is dat mensen met verstand van zaken daar een verklaring voor proberen te vinden. Ook die verklaringen hebben niets met het model te maken, dat is niet iets dat het model zegt. Het model is enkel een berekening. Niet meer niet minder. En een berekening die de realiteit verrassend goed weet weer te geven en soms ook te voorspellen (zij het niet perfect). Het is een beetje gek om te zeggen dat een model dat de realiteit vrij goed weet te vangen niet deugt, omdat de (bedachte) verklaringen voor uitkomsten van het model volgens jou nergens op slaan. Het kan heel goed zijn dat de verklaringen totaal onzin zijn. Maar dat verandert niets aan het feit dat het model de werkelijkheid vrij goed weergeeft. Jij was inderdaad de vorige keer de andere kant van de discussie. Als je het niet erg vind, ga ik die niet weer aan. Ik zie daar niet zo zeer de toegevoegde waarde van om dat nog een keer te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Elsjorro1990: Jij was inderdaad de vorige keer de andere kant van de discussie. Als je het niet erg vind, ga ik die niet weer aan. Ik zie daar niet zo zeer de toegevoegde waarde van om dat nog een keer te doen. Dat is goed. Zolang je maar weet dat het model niet doet wat jij zegt dat het doet. Over wat vervolgens de waarde van het model is, of wat het betekent, daar kun je over discussiëren. Maar het is wel handig om het model scherp te hebben. -edit- @Elsjorro1990 Bij teruglezen blijkt deze nogal lullig opgeschreven, alsof ik je nog een veeg uit de pan geef. Zo is/was hij niet bedoeld. 1 maart 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 4 uur geleden zei Superboeren: Daar hoef je morgen niet bang voor te zijn, we staat niet voor niks 13e de KKD Zou niet voor het eerst zijn dat Ajax zich verslikt in zo'n situatie. Of in ieder geval bijna. In de Frons de Boer dagen was elk uitduel in de beker een potentieel bananenschilletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 5 uur geleden zei Superboeren: Beste aankoop van ons. Is na dit seizoen weer weg denk ik. Speelt echt goed. Als het aan zijn zaakwaarnemer ligt wel ja U18 vandaag zwaar verloren in de Youth League tegen Sporting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 15 uur geleden zei FlyD: Als het aan zijn zaakwaarnemer ligt wel ja U18 vandaag zwaar verloren in de Youth League tegen Sporting. Echt zonder vaseline. Had ook 10-1 kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=415681 Ongeacht of hij al dan niet gelijk heeft, kan dit onderdeel van de beste flank van NL zich natuurlijk ook gewoon even focussen op zijn prestaties op het veld.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 #GrillitschArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Hato in de basis (jammer dat hij nog niet op zijn beste positie kan spelen)! Had graag Fitz-Jim er nog bij gezien op het middenveld gezien, maar nu ook wel benieuwd naar Grillitsch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 (bewerkt) Jorge Sanchez..... daarna ben ik afgehaakt met het lezen van de opstelling. Wat een gotspe dat we die weer van stal halen. Een Mexicaanse undercover drugsdealer met klompvoeten die zich voordoet als voetballer.... 2 maart 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 96 procent balbezit. We worden wereldkampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 35 minuten geleden zei ElMarcos: Jorge Sanchez..... daarna ben ik afgehaakt met het lezen van de opstelling. Wat een gotspe dat we die weer van stal halen. Een Mexicaanse undercover drugsdealer met klompvoeten die zich voordoet als voetballer.... 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Waarom speelt Grillitsch niet vaker? Blessie geweest? Wel betere voetballer dan Alvarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Jullie kunnen nu allemaal aanschouwen hoe slecht team we hebben in Doetinchem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 13 minuten geleden zei Bolderbast: Waarom speelt Grillitsch niet vaker? Blessie geweest? Wel betere voetballer dan Alvarez. Tijdje geblesseerd geweest en daarvoor nooit echt een kans gekregen van Schreuder. Wat een verademing is zijn passing t.o.v. Alvarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Zonder onze kamikaze Mexicaan op het middenveld voetbal je ook gewoon veel fijner he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 33 minuten geleden zei Dansmeister: 😁 Ik blijf bij mijn woorden. Zelfs slechte voetballers hebben weleens mazzel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Jorge Sanchez..... daarna ben ik afgehaakt met het lezen van de opstelling. Wat een gotspe dat we die weer van stal halen. Een Mexicaanse undercover drugsdealer met klompvoeten die zich voordoet als voetballer.... Ik zie het probleem niet om met B-spelers tegen De Graafschap te spelen. Of C-speler als je Rensch als B-speler beschouwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 2 minuten geleden zei ElMarcos: Ik blijf bij mijn woorden. Zelfs slechte voetballers hebben weleens mazzel Haha ben het met je eens hoor. Maar blijft natuurlijk mooi dat hij ‘m erin knalt na je reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 29 minuten geleden zei Dansmeister: Haha ben het met je eens hoor. Maar blijft natuurlijk mooi dat hij ‘m erin knalt na je reactie. Kan roepen naar een tv scherm, zo nu en dan toch eens werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 Zat Schreuder vandaag weer op de bank ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Zat Schreuder vandaag weer op de bank ofzo? Want? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 (bewerkt) 3 punten binnen, het was niet best. Maar goed Feyenoord won ook maar met 1-0 tegen 10 man van de nummer 17. 5 maart 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 3 minuten geleden zei timpy00: Want? Wat een laag tempo vandaag, leek wel alsof ze er echt geen zin in hadden. Beste linkerkant van Nederland liet het ook weer niet zien. Daarom dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 maart 2023 Share Geplaatst 5 maart 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Zat Schreuder vandaag weer op de bank ofzo? Dan was deze pot verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten