Rogier. Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 17 minuten geleden zei Michaelinho*: Volwassen reactie van Brobbey zeg op de oerwoud geluiden. Sterk, heel sterk. Die heeft sowieso 30 IQ-punten erbij gekregen sinds zijn tijd in Leipzig. Is zichzelf keihard tegengekomen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 3 uur geleden zei MetalMichael: Zeker, er zijn verzachtende omstandigheden, maar hij heeft naar mijn weten de hele voorbereiding gewoon meegedaan toch? Het is nou niet zo dat hij buitensporig veel energie in de wedstrijd legt. Vind het wel opvallend dat he dan in wedstrijd 4 nog geen 90 minuten kan volhouden. Het zal wel een mix zijn van het feit dat die toch ook wel wat blessuregevoelig is en het feit dat die nog niet echt heel veel wedstrijden in de benen heeft. Al ben ik het wel enigzins met je eens dat er wellicht wat meer nadruk op de conditie gelegd mag worden. Die fysiek heeft die toch al. Verder een vreselijke zaadpot. 2 prima goals, maar het hield verder echt niet over. Dit middenveld is ook gewoon niet zo heel erg lekker hè? Je mist wel echt een speler die de boel eens lekker versnelt naar voren toe. En blind andermaal weer rete slecht. Tadic idem. Het word tijd dat Schreuder eens wat beslissingen gaat nemen in dat opzicht. Berghuis rechtsbuiten kan ook gewoon niet, al was hij wel belangrijk. Alvarez trouwens, wtf is daar gebeurd? Als hij nu ook al schijnbewegingen gaat maken ala Frenkie, dan is het hek van de dam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 31 minuten geleden zei Michaelinho*: Volwassen reactie van Brobbey zeg op de oerwoud geluiden. Sterk, heel sterk. Jawel, maar dat was het ook geweest als hij ze hersenloze zielepoten had genoemd. Mooi voor hem dat het hem geen reet kan boeien (dat zegt hij althans), maar net zo mooi wanneer hij het sterk afkeurt en laat merken er ontzet van te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Berghuis speelde meer op tien en Tadic op rechtsbuiten vond baas leuk invallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 12 minuten geleden zei Socrates: Jawel, maar dat was het ook geweest als hij ze hersenloze zielepoten had genoemd. Mooi voor hem dat het hem geen reet kan boeien (dat zegt hij althans), maar net zo mooi wanneer hij het sterk afkeurt en laat merken er ontzet van te zijn. Volledig mee eens. Maar ik bedoel meer dat er genoeg zijn die in een slachtofferrol kruipen. Wat in deze niet onterecht is ofzo, nja goed ik denk dat je snapt wat m’n punt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Volgens de Televaag ging het allemaal niet meer door, maar er lijkt een doorbraak te zijn. Kan snel gaan met vertrek Antony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) 30 minutes ago, Thierryvane said: Volgens de Televaag ging het allemaal niet meer door, maar er lijkt een doorbraak te zijn. Kan snel gaan met vertrek Antony. voor hoeveel? Als we Leao als vervanger halen vind ik het prima zelfs Zaha zou een goede optie zijn 28 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Volgens de Televaag ging het allemaal niet meer door, maar er lijkt een doorbraak te zijn. Kan snel gaan met vertrek Antony. Kan niet geloven dat hij komt. Maargoed als het toch gebeurd dan ga ik wel ff een buikschuiver maken door de woonkamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 1 minuut geleden zei Gert: Kan niet geloven dat hij komt. Maargoed als het toch gebeurd dan ga ik wel ff een buikschuiver maken door de woonkamer. zou t niet te veel mannetjes die t haantje willen zijn in de groep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 17 minuten geleden zei Gert: Kan niet geloven dat hij komt. Maargoed als het toch gebeurd dan ga ik wel ff een buikschuiver maken door de woonkamer. Hoeveel buikschuivers door de woonkamer, heb jij niet gemaakt inmiddels? 10?20? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Zou wel hilarisch vinden als Ziyech nu in zijn contract laat bedwingen dat hij nummer 10 krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 100 miljoen, bizar voor Ajax (geloof dat er nog flink wat richting Sao Paulo gaat) maar natuurlijk totale waanzin dat United dit neertikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Dit gaan hele leuke en spannende dagen worden… Is Ocampos wat @Socrates? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) 1 hour ago, Vitesse88 said: 100 miljoen, bizar voor Ajax (geloof dat er nog flink wat richting Sao Paulo gaat) maar natuurlijk totale waanzin dat United dit neertikt 100 miljoen voor Antony 85 miljoen voor Sancho 2021– Manchester United 33 (4) dan heb je 2 wingers die 185 miljoen kosten en je nog geen 15 goals per seizoen opleveren kunnen jullie nu even 30 miljoen betalen voor Ziyech aub 28 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 8 uur geleden zei Thierryvane: Dit gaan hele leuke en spannende dagen worden… Is Ocampos wat @Socrates? Vooral een harde werker met een redelijke dribbel. Maar niet de creativiteit van Antony of een Ziyech. Zou het geen hele logische aanwinst vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 10 uur geleden zei Kyrill: Hoeveel buikschuivers door de woonkamer, heb jij niet gemaakt inmiddels? 10?20? Ja wel best een hoop. Gratis borsthaar harsen Welkom terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Citaat NIEUWS: Sean #Klaiber vertrekt transfervrij bij #Ajax en tekent driejarig contract bij FC Utrecht. Pechvogel raakte snel geblesseerd en kon hoge verwachtingen niet waarmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Ocampos schijnt een lastig figuur te zijn? Denk dat ze beter niemand kunnen halen. Nooit slim om iemand in paniek te halen en overal betaal je nu veel te veel. Buiten dat denk ik dat het met de huidige selectie goed op te lossen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Leon Bailey wordt nu genoemd, dat zou ik een mooie vervanger vinden. Stond bij Genk al jaren in de belangstelling van Ajax natuurlijk. Dan heb je zeker meer dan genoeg diepgang en snelheid in de voorste linie. Alleen geen idee wat ze ervoor zouden moeten betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 2 minuten geleden zei FlyD: Leon Bailey wordt nu genoemd, dat zou ik een mooie vervanger vinden. Stond bij Genk al jaren in de belangstelling van Ajax natuurlijk. Dan heb je zeker meer dan genoeg diepgang en snelheid in de voorste linie. Alleen geen idee wat ze ervoor zouden moeten betalen. Bailey is meer in de fysio ruimte te vinden dan op het trainingsveld toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 18 minuten geleden zei FlyD: Leon Bailey wordt nu genoemd, dat zou ik een mooie vervanger vinden. Stond bij Genk al jaren in de belangstelling van Ajax natuurlijk. Dan heb je zeker meer dan genoeg diepgang en snelheid in de voorste linie. Alleen geen idee wat ze ervoor zouden moeten betalen. Aangezien iedereen nu weet dat Ajax geld heeft; te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Ik hoor en zie allerlei leuke en interessante namen voorbij komen. Maar ik krijg het idee dat we eindigen zoals na de verkoop van Zlatan. Met een nieuwe variant op Anastasiou.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 26 minuten geleden zei Dansmeister: Bailey is meer in de fysio ruimte te vinden dan op het trainingsveld toch? Die had een abonnementje lopen, ja. Vorig seizoen 18 potten gemist in de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 5 minuten geleden zei Thierryvane: Die had een abonnementje lopen, ja. Vorig seizoen 18 potten gemist in de PL. https://www.premierleague.com/players/20489/Leon-Bailey/stats Ziet er niet heel overtuigend uit nee... Idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Kan Ajax niet gewoon het beste een kleine premium betalen om Ziyech terug te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten