Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

3 uur geleden zei MetalMichael:

Zeker, er zijn verzachtende omstandigheden, maar hij heeft naar mijn weten de hele voorbereiding gewoon meegedaan toch? Het is nou niet zo dat hij buitensporig veel energie in de wedstrijd legt. Vind het wel opvallend dat he dan in wedstrijd 4 nog geen 90 minuten kan volhouden. 

Het zal wel een mix zijn van het feit dat die toch ook wel wat blessuregevoelig is en het feit dat die nog niet echt heel veel wedstrijden in de benen heeft. Al ben ik het wel enigzins met je eens dat er wellicht wat meer nadruk op de conditie gelegd mag worden. Die fysiek heeft die toch al. 

Verder een vreselijke zaadpot. 2 prima goals, maar het hield verder echt niet over. Dit middenveld is ook gewoon niet zo heel erg lekker hè? Je mist wel echt een speler die de boel eens lekker versnelt naar voren toe. En blind andermaal weer rete slecht. Tadic idem. Het word tijd dat Schreuder eens wat beslissingen gaat nemen in dat opzicht. Berghuis rechtsbuiten kan ook gewoon niet, al was hij wel belangrijk. 

Alvarez trouwens, wtf is daar gebeurd? Als hij nu ook al schijnbewegingen gaat maken ala Frenkie, dan is het hek van de dam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Michaelinho*:

Volwassen reactie van Brobbey zeg op de oerwoud geluiden. Sterk, heel sterk. 

Jawel, maar dat was het ook geweest als hij ze hersenloze zielepoten had genoemd. 

Mooi voor hem dat het hem geen reet kan boeien (dat zegt hij althans), maar net zo mooi wanneer hij het sterk afkeurt en laat merken er ontzet van te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Socrates:

Jawel, maar dat was het ook geweest als hij ze hersenloze zielepoten had genoemd. 

Mooi voor hem dat het hem geen reet kan boeien (dat zegt hij althans), maar net zo mooi wanneer hij het sterk afkeurt en laat merken er ontzet van te zijn. 

Volledig mee eens. Maar ik bedoel meer dat er genoeg zijn die in een slachtofferrol kruipen. Wat in deze niet onterecht is ofzo, nja goed ik denk dat je snapt wat m’n punt is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minutes ago, Thierryvane said:

Volgens de Televaag ging het allemaal niet meer door, maar er lijkt een doorbraak te zijn. Kan snel gaan met vertrek Antony.

voor hoeveel? Als we Leao als vervanger halen vind ik het prima 

zelfs Zaha zou een goede optie zijn 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Volgens de Televaag ging het allemaal niet meer door, maar er lijkt een doorbraak te zijn. Kan snel gaan met vertrek Antony.

Kan niet geloven dat hij komt. Maargoed als het toch gebeurd dan ga ik wel ff een buikschuiver maken door de woonkamer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Vitesse88 said:

100 miljoen, bizar voor Ajax (geloof dat er nog flink wat richting Sao Paulo gaat) maar natuurlijk totale waanzin dat United dit neertikt :-D

100 miljoen voor Antony 

85 miljoen voor Sancho 

2021– Manchester United 33 (4)

dan heb je 2 wingers die 185 miljoen kosten en je nog geen 15 goals per seizoen opleveren 

kunnen jullie nu even 30 miljoen betalen voor Ziyech aub 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leon Bailey wordt nu genoemd, dat zou ik een mooie vervanger vinden. Stond bij Genk al jaren in de belangstelling van Ajax natuurlijk. Dan heb je zeker meer dan genoeg diepgang en snelheid in de voorste linie. Alleen geen idee wat ze ervoor zouden moeten betalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei FlyD:

Leon Bailey wordt nu genoemd, dat zou ik een mooie vervanger vinden. Stond bij Genk al jaren in de belangstelling van Ajax natuurlijk. Dan heb je zeker meer dan genoeg diepgang en snelheid in de voorste linie. Alleen geen idee wat ze ervoor zouden moeten betalen. 

Bailey is meer in de fysio ruimte te vinden dan op het trainingsveld toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei FlyD:

Aangezien iedereen nu weet dat Ajax geld heeft; te veel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites