Thierryvane Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 22 mil + extra's is wel pittig. Maar voor de keren dat ik hem zien spelen heb, is het wel een tank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 5-jarig contract is ook wel erg lekker. Heel benieuwd, kan me stiekem niet voorstellen dat hij de transfersom niet zal rechtvaardigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 De reacties van Rangers-fans onder die post zijn ook mooi. Geliefde speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Is die Bassey gewoon linksbenig of kan ie stiekem ook nog op rechtsback voetballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 3 minuten geleden zei Chiemel: Is die Bassey gewoon linksbenig of kan ie stiekem ook nog op rechtsback voetballen? Opvolger van Martinez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 6 minuten geleden zei Rogier.: Opvolger van Martinez. Dus hij is linksbenig, niet al te lang en een Argentijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Hahaha jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Haha mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Haha, die is even flink in de maling genomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Wat een leuke gast. Lekker accent ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Ik wilde hem ook net posten, wat een fijne jongen met iets meer diepgang dan de gemiddelde voetballer lijkt het haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Brobbey schijnt nu rond te zijn en kan gepresenteerd gaan worden. Tevens zou Ajax nog willen inzetten op een targetman en op een extra verdediger. Keeper lijkt voor nu uitgesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Brobbeast dus ook binnen. Dit gaat de goede kant op boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Onze nieuwe #9 jaja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Zojuist zei Thierryvane: Onze nieuwe #9 jaja. Lekker wel. Wel goed dat ze er nog iemand achter zoeken. Alleen op doel is nu alleen Gorter fit. Steek en Pasveer volgens mij beide (nog) niet. Setford ligt er voorlopig af. Vraag me toch af of we op die plek niet enorm roulette aan het spelen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Lekker wel. Wel goed dat ze er nog iemand achter zoeken. Alleen op doel is nu alleen Gorter fit. Steek en Pasveer volgens mij beide (nog) niet. Setford ligt er voorlopig af. Vraag me toch af of we op die plek niet enorm roulette aan het spelen zijn. Pasveer traint inmiddels wel weer dacht ik. Desalniettemin kan er best een keepertje bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 2 minuten geleden zei misterhille: Pasveer traint inmiddels wel weer dacht ik. Desalniettemin kan er best een keepertje bij. Dat is op zich positief dan. Heb er ook geen problemen mee als Gorter in de Cruijff-schaal en de eerste twee duels van het seizoen een kans krijgt hoor. Alleen nu wordt de deur dicht gedaan voor een nieuwe doelman, omdat we er drie hebben. Alleen als ik die drie dan bij elkaar zie, dan steekt dat schril af tegen de rest van het elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Er komt waarschijnlijk geen keeper, rechtsback en CM. Opzich een goed teken dat je de jeugd de kans geeft (Gorter, Rensch/Regeer, Taylor/Kudus) aan de andere kant ben ik vooral rechtsback wel op mijn hoede met Rensch en Klaiber. Van mij hoeft er ook geen spits bij, ook een targetman.. de welberuchte plan B zeker Brobbey, Tadic, Rasmussen en evt Kudus kunnen dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Rasmussen kan dat alles behalve. Die jongen oogt sterk maar gebruikt zijn lichaam zo dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 4 uur geleden zei cimbomcu: Er komt waarschijnlijk geen keeper, rechtsback en CM. Opzich een goed teken dat je de jeugd de kans geeft (Gorter, Rensch/Regeer, Taylor/Kudus) aan de andere kant ben ik vooral rechtsback wel op mijn hoede met Rensch en Klaiber. Van mij hoeft er ook geen spits bij, ook een targetman.. de welberuchte plan B zeker Brobbey, Tadic, Rasmussen en evt Kudus kunnen dat ook. Zoals het er nu uitziet komen er nog twee versterkingen bij. Dus ben zeer benieuwd waar die komen. Iemand achter Alvarez is wellicht geen overbodige luxe? Een rechtsback zou ik ook toejuichen, want Klaiber kan écht niet. Niets ten nadele van hem, maar die heeft niet het niveau van Ajax. Verder ben ik benieuwd of Blind de concurrentie aan moet voor het centrum of linksback. En durven ze het aan om met Bassey, Wijndal, Blind en Baas het seizoen in te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Brobbey voor een flink bedrag terug gehaald dus. Hoeveel goals gaat hij maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Benieuwd hoe het nu voorin komt te staan. Antony - Brobbey - Tadic of Antony - Tadic - Bergwijn en Brobbey toch back-up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 15 minuten geleden zei Michaelinho*: Brobbey voor een flink bedrag terug gehaald dus. Hoeveel goals gaat hij maken? Ik ga voor 7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Inb4 4 goals tegen Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten