Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

Zojuist zei Thierryvane:

Onze nieuwe #9 jaja. :< 

Lekker wel. Wel goed dat ze er nog iemand achter zoeken.

Alleen op doel is nu alleen Gorter fit. Steek en Pasveer volgens mij beide (nog) niet. Setford ligt er voorlopig af. Vraag me toch af of we op die plek niet enorm roulette aan het spelen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElMarcos:

Lekker wel. Wel goed dat ze er nog iemand achter zoeken.

Alleen op doel is nu alleen Gorter fit. Steek en Pasveer volgens mij beide (nog) niet. Setford ligt er voorlopig af. Vraag me toch af of we op die plek niet enorm roulette aan het spelen zijn. 

Pasveer traint inmiddels wel weer dacht ik. Desalniettemin kan er best een keepertje bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei misterhille:

Pasveer traint inmiddels wel weer dacht ik. Desalniettemin kan er best een keepertje bij. 

Dat is op zich positief dan. Heb er ook geen problemen mee als Gorter in de Cruijff-schaal en de eerste twee duels van het seizoen een kans krijgt hoor. Alleen nu wordt de deur dicht gedaan voor een nieuwe doelman, omdat we er drie hebben. Alleen als ik die drie dan bij elkaar zie, dan steekt dat schril af tegen de rest van het elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt waarschijnlijk geen keeper, rechtsback en CM. Opzich een goed teken dat je de jeugd de kans geeft (Gorter, Rensch/Regeer, Taylor/Kudus) aan de andere kant ben ik vooral rechtsback wel op mijn hoede met Rensch en Klaiber.

Van mij hoeft er ook geen spits bij, ook een targetman.. de welberuchte plan B zeker :cab:  Brobbey, Tadic, Rasmussen en evt Kudus kunnen dat ook.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Er komt waarschijnlijk geen keeper, rechtsback en CM. Opzich een goed teken dat je de jeugd de kans geeft (Gorter, Rensch/Regeer, Taylor/Kudus) aan de andere kant ben ik vooral rechtsback wel op mijn hoede met Rensch en Klaiber.

Van mij hoeft er ook geen spits bij, ook een targetman.. de welberuchte plan B zeker :cab:  Brobbey, Tadic, Rasmussen en evt Kudus kunnen dat ook.  

Zoals het er nu uitziet komen er nog twee versterkingen bij. Dus ben zeer benieuwd waar die komen. Iemand achter Alvarez is wellicht geen overbodige luxe? Een rechtsback zou ik ook toejuichen, want Klaiber kan écht niet. Niets ten nadele van hem, maar die heeft niet het niveau van Ajax. Verder ben ik benieuwd of Blind de concurrentie aan moet voor het centrum of linksback. En durven ze het aan om met Bassey, Wijndal, Blind en Baas het seizoen in te gaan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites