Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

6 minuten geleden zei La Pulga:

Mootje vanavond dus bij de selectie van Jong Ajax, mooi man!

Zo die zag ik niet aankomen (nee dit is geen woordgrap).

Morgen half 5 wtf is dat voor een tijd. Zal hij vastwel Berghuis ipv Anthony en Klaassen op 10 gaan doen. Hopelijk is Timber fit,zodat we iig met ons vaste centrum kunnen spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei cimbomcu:

Naja, mooi dat hij minuten heeft gemaakt. Maar Heitinga was ook duidelijk over hem.

Onana, Mazraoui, Timber, Schuurs, Blind, Gravenberch, Kudus, Klaassen, Tadic, Haller, Berghuis

Zin in, eindelijk zo'n middenveld en Kudus :<@Socrates

Krijg er helemaal geen zin in met deze opstelling eigenlijk.

Kijk na de GP Miguel Indurain misschien wel een stukje bij gebrek aan beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-4-2022 om 16:53 zei Chiemel:

Kudus speelt gewoon kut tot nu toe. Groningen maakt handig gebruik van gebrek aan snelheid voorin bij Ajax.

Bedoelde je zaterdag of sinds zijn blessure in het algemeen? Zaterdag was hij écht nog niet top, maar toch wel de beste middenvelder denk ik. Hij kan een duel winnen, heeft geen ruzie met de bal. Alleen moet hij wat minder slordig spelen wat mij betreft. 

Maar zaterdag graag: Gorter, Mazraoui, Timber, Martinez, Nico, Alvares, Gravenberch, Kudus, Anthony, Brobbey en Dusan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-4-2022 om 22:33 zei Rogier.:

Die goal had Onana wel mogen hebben zeg, pfoe. En Blind stond weer eens op de Waddeneilanden. Het is dat PSV ook niet top is, maar het is niet best.

Ik zou tegen Sparta lekker met Gorter beginnen mits helemaal fit. Gooi die jongen maar voor de leeuwen. Wel/niet bijtekenen boeit me niet meer bij Onana, hij keept gewoon niet goed genoeg de laatste weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik zou tegen Sparta lekker met Gorter beginnen mits helemaal fit. Gooi die jongen maar voor de leeuwen. Wel/niet bijtekenen boeit me niet meer bij Onana, hij keept gewoon niet goed genoeg de laatste weken.

Nee, dat kun je wel zeggen inderdaad. Het is gewoon wedstrijd in, wedstrijd uit een dikke onvoldoende. Helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei ElMarcos:

Nee, dat kun je wel zeggen inderdaad. Het is gewoon wedstrijd in, wedstrijd uit een dikke onvoldoende. Helaas. 

Zeker waar. Was op Afrika Cup ook al een drama bij Kameroen. Wordt nog een taaie tobber voor hem om zijn graag gewilde stap naar eerste keeper bij een Europese topclub te maken. Verwacht gewoon dat hij tweede keeper wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Thierryvane:

Bij die goal van Strand Larsen leek het wel alsof 'ie zijn hand introk. Maar misschien ben ik niet helemaal objectief meer wat betreft Onana.

En onder zijn sprong paste de zaterdageditie van de telegraaf ook al niet. 

39 minuten geleden zei timpy00:

Zeker waar. Was op Afrika Cup ook al een drama bij Kameroen. Wordt nog een taaie tobber voor hem om zijn graag gewilde stap naar eerste keeper bij een Europese topclub te maken. Verwacht gewoon dat hij tweede keeper wordt.

Ik weet niet of hij al echt getekend heeft bij Inter, maar Handanovic ligt hier niet wakker van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leek wel even dames voetbal (kijk ik graag, maar daar zijn de keeper meestal kleiner) bij die tegengoal idd. En ook een aantal keren onnodig risico nemen bij terugspeelballen. Dat deed ie in het verleden ook wel, maar in deze vorm lijkt het echt helemaal nergens meer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ElMarcos:

En onder zijn sprong paste de zaterdageditie van de telegraaf ook al niet. 

Ik weet niet of hij al echt getekend heeft bij Inter, maar Handanovic ligt hier niet wakker van. 

Citaat

Samir Handanovic krijgt volgend seizoen te maken met Andre Onana, mits de Sloveense doelman bij Internazionale blijft. Hij is niet bang voor de huidige Ajacied.

Alles wijst erop dat Onana na dit seizoen Ajax voor Internazionale verruilt. Begin januari tekende hij na een medische keuring in Milaan een voorcontract. Handanovic, die ook een aflopende verbintenis heeft, leek plaats te moeten maken voor de Kat uit Kameroen, maar helemaal zeker is dat nog niet.

"Ik heb geen problemen met concurrentie, dat is normaal", laat hij weten aan DAZN. "Ik ben ook blij: het is het belangrijkste dat Inter er sterker uitkomt. Ik ben een professional en wil in de resterende wedstrijden mijn beste spel spelen."

Ook als Inter nog zou willen verlengen, wil Handanovic nog geen beslissing nemen over zijn toekomst. "Dat zien we later wel. Voorlopig is er nog niets zeker." De Sloveen (37) staat al sinds 2012 onder de lat bij Inter, dat hem overnam van Udinese.

99% rond dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites