Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2373

• Chiemel

1901

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1526

Lekker potje zo met een paar prima spelende Ajax-spelers. Pasveer kan echt niet, zou je zo een tweede doelpunt hebben gekost vlak voor rust. Dacht bij z'n eerste ingreep ook even dat het mis zou gaan (die duik op de bal met inkomende spelers richting rand 16). Zo traag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Socrates:

Alles wat Antony doet is goed, wat een zelfvertrouwen vanavond.

Absoluut mee eens beste man op het veld. Tadic op links staat beetje met zijn lul uit zijn broek overtredingen te maken. Sowieso zit Ajax nu behoorlijk veel overtredingen te maken.... Ik dacht echt net wie speelt nou 433 plat met Ajax met buitenspeler, één echte CM en cv/defensieve mid als middenvelders... En ja nog geen minuut later maakt Berghuis de 1-3.Gravenberch speelt ook lekker zeg..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minutes ago, Titan said:

Lekker potje zo met een paar prima spelende Ajax-spelers. Pasveer kan echt niet, zou je zo een tweede doelpunt hebben gekost vlak voor rust. Dacht bij z'n eerste ingreep ook even dat het mis zou gaan (die duik op de bal met inkomende spelers richting rand 16). Zo traag. 

image.png.8a998e799e98e2f3e1739dd58f321e34.png

bewerkt door oblomov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Socrates:

Maar dan zou iedereen hier al maanden stil moeten zijn, want iedereen behalve ik zei dat Haller zo goed kan meevoetballen en dat heeft hij nog nooit gedaan. 

Heb nooit gezegd dat hij geen goals zou maken en dan mist hij er ook nog een hoop tegen ploegen van Eredivisie-niveau. Deze goals zijn hartstikke prima, maar zouden Peter Crouch en Andy Caroll ook hebben gemaakt. Zelfs Luuk de Jong.

Daar heb je zeker gelijk in amigo. Ik was natuurlijk ook niet serieus. Maar elke goal is een goal zkr in CL. Hij kan idd niet meevoetballen nee. Klopt. Ik wou dat meer spitsen dat niet konden maar helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites