Elsjorro1990 Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Maar een aankoop gaat je nu niet meer helpen tegen paok. Je weet al vanaf de winterstop dat frenkie de jong foetsie is. kun je dan niet zorgen dat je daar een vervanger voor haalt? En kom niet aanzetten met marin, dat is een compleet ander type. Het ontgaat mij ook compleet waarom die weer met dolberg begint en niet met tadic in de spits en Ziyech/promes op de flanken. Dan had je prima neres kunne brengen het laatste half uur. Dat wisselbeleid van ten hag is vanaf dag 1 al slecht geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Dolberg blijft gewoon constant hopen op een soort wonderlijk moment waarna hij ineens weer helemaal de oude is. Het is bijna een soort religie tegen beter weten in, want hij toont alles behalve strijdbaarheid en zelfverzekerdheid dat het eraan zit te komen. Ik zou gewoon ermee kappen. Neem je verlies. En dat geeft weer de kans wat door te selecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Ze hadden hem moeten verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 14 uur geleden zei Fabian.: Heb ook het idee alsof vd Beek een beetje met de rem erop speelt. Lijkt ook wel of ze bij opbouwen achterin, in een soort 5-2-3 formatie spelen met Blind tussen de twee CV’s en dan Veltman en Nico op de flanken. Beetje zoals het vroeger ook was met ze pa, De Boer en Rijkaard. Dat werd een soort 3-4-3 en dit dus in feite ook. De backs moeten in balbezit hoger opschuiven (doet Veltman niet goed genoeg, doet een Mazraoui stuk beter als hij back speelt) zodat die de flanken bezet houden en over de buitenspelers heen kunnen komen, die op hun beurt weer naar binnen draaien en dus ruimte zouden moeten laten. Dat gaat op links wel aardig, je ziet Nico toch vaak rond de 16 van de tegenstander bewegen. Op rechts was het met Veltman pover en lijkt Ziyech ook beter te renderen als Mazraoui achter hem speelt. Probleem gisteren na de eerste 20 minuten was dat je middenveld (los van Blind) uit positie liep. Mazraoui speelde volgens Ten Hag vanwege zijn fysieke kracht en de mogelijkheid om gaten dicht te lopen. Uiteindelijk heb ik die jongen alleen maar zien zwemmen en vielen de gaten juist door zijn slechte positionering en drang om aan te vallen. Dan zie je ook direct het verschil met vorig seizoen. Toen had je Frenkie en Schone die de controle bewaakten en heul veel dichtliepen. Tegen zowel PAOK als Vitesse was dat alleen Blind. Tja dan ga je gaten krijgen. Daar zou je een Marin kunnen posteren, dat is wel een kilometervreter. Alleen die moet dan wel even duidelijk gemaakt worden wat ze rol is, liep tegen Vitesse ook te veel en te vaak uit zijn positie. Buiten dat speelde je gisteren denk zo'n 40 minuten in totaal aardig tot goed en dat is positief te noemen in dit stadium van het seizoen. 2-2 is in Europa een goed resultaat, dus daar zijn we dan maar blij mee Volgende week de klus afmaken en dan vol vertrouwen richting Azerbeidzjan (aangezien Qarabag met 1-2 won op Cyprus). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Spot on deze analyse wat mij betreft @Lazy. Ik denk dat het middenveld inderdaad nog wel wat verbetering behoeft. Of het dan gaat om de juiste namen op de juiste posities of om de instructies die ze meekrijgen, dat is de vraag. Eén ding is mij in ieder geval wel duidelijk geworden gisteren, ik zie Mazraoui ook veel liever op de back dan op het middenveld, als dit is hoe hij zijn positie op het middenveld invult. Al met al wel gewoon een prima resultaat, qua goed spel vooral gebaseerd op een groot gedeelte van de tweede helft. Als die lijn wordt doorgetrokken, dan moet een volgende ronde halen geen probleem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 12 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar een aankoop gaat je nu niet meer helpen tegen paok. Je weet al vanaf de winterstop dat frenkie de jong foetsie is. kun je dan niet zorgen dat je daar een vervanger voor haalt? En kom niet aanzetten met marin, dat is een compleet ander type. Het ontgaat mij ook compleet waarom die weer met dolberg begint en niet met tadic in de spits en Ziyech/promes op de flanken. Dan had je prima neres kunne brengen het laatste half uur. Dat wisselbeleid van ten hag is vanaf dag 1 al slecht geweest. Kom lieverd. Frenkie is niet één op één te vervangen. Dat is in mijn ogen veruit de beste middenvelder die wij gehad hebben na Litmanen. Het middenveld qua balvastheid met Schone en Frenkie ga je niet snel vervangen, hoe graag wij dat ook willen zien door het succes van vorig jaar. Dus zoek je het anders. Wat ten Hag nu ook doet met zijn selectie. Blind past qua slimheid en nauwkeurigheid(wat gisteren overigens niet zo was) prima op die plek. Dat hij uitstekend op 6 kan spelen hebben wij gezien onder de periode van de Boer, dus dat is een prima keuze. Marin en Maz hebben die balvastheid niet. Nog niet in ieder geval. Beide spelers leggen teveel risico in het spel. De één met de pass vooruit(Marin) en Maz wil vooral vanuit de bal wat doen. Daarom zie ik hem ook veel liever op de backpositie. Neres is verre van fit, heel de voorbereiding gemist door de Copa. Maz en Ziyech zitten er een uur er doorheen, zijn ook nog lang niet fit door de Afrika Cup. Was Promes niet geblesseerd afgelopen weekend? Vind Tadic ook een noodoplossing op de zijkant. Geef het tijd jung. Zie best veel positieve dingen al terug. Dan moet zo'n Neres er nog inkomen en ook Alvarez heeft men heel sterke overtuigingen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Speelde Mazraoui vanwege zijn fysieke kracht volgens Ten Hag? Daar moet die gozer het toch helemaal niet van hebben? Daar was Frenkie al beter in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Neres contract verlengt. Top dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Das wel fijn ja. Nu nog ff CL halen en dan kan je Ziyech waarschijnlijk ook wel houden. Trouwens, Neres heeft ook al een enkele keer op 10 gespeeld toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 @Chiemel Klopt, Vitesse-uit vorig seizoen bijv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 20 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar een aankoop gaat je nu niet meer helpen tegen paok. Je weet al vanaf de winterstop dat frenkie de jong foetsie is. kun je dan niet zorgen dat je daar een vervanger voor haalt? En kom niet aanzetten met marin, dat is een compleet ander type. Het ontgaat mij ook compleet waarom die weer met dolberg begint en niet met tadic in de spits en Ziyech/promes op de flanken. Dan had je prima neres kunne brengen het laatste half uur. Dat wisselbeleid van ten hag is vanaf dag 1 al slecht geweest. Elke middenvelder die je zou kunnen halen als vervanger van De Jong is een compleet ander type. Je moet daarom niet proberen het team weer zo neer te zetten als vorig jaar, maar een nieuwe vorm te vinden waarin de spelers die je nu hebt kunnen renderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Volgens Freek Jansen volgt Ziyech Neres op en gaat hij zijn contract verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Ben erg benieuwd naar de salarispost op de begroting. Die moet zo'n beetje zijn geëxplodeerd. Tegen die tijd maar eens het jaarverslag digitaal doorbladeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Las dat Ziyech nu al 4 miljoen verdient, dus dat wordt dan tegen de 5 miljoen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 22 uur geleden zei Dansmeister: Kom lieverd. Frenkie is niet één op één te vervangen. Dat is in mijn ogen veruit de beste middenvelder die wij gehad hebben na Litmanen. Het middenveld qua balvastheid met Schone en Frenkie ga je niet snel vervangen, hoe graag wij dat ook willen zien door het succes van vorig jaar. Dus zoek je het anders. Wat ten Hag nu ook doet met zijn selectie. Blind past qua slimheid en nauwkeurigheid(wat gisteren overigens niet zo was) prima op die plek. Dat hij uitstekend op 6 kan spelen hebben wij gezien onder de periode van de Boer, dus dat is een prima keuze. Marin en Maz hebben die balvastheid niet. Nog niet in ieder geval. Beide spelers leggen teveel risico in het spel. De één met de pass vooruit(Marin) en Maz wil vooral vanuit de bal wat doen. Daarom zie ik hem ook veel liever op de backpositie. Neres is verre van fit, heel de voorbereiding gemist door de Copa. Maz en Ziyech zitten er een uur er doorheen, zijn ook nog lang niet fit door de Afrika Cup. Was Promes niet geblesseerd afgelopen weekend? Vind Tadic ook een noodoplossing op de zijkant. Geef het tijd jung. Zie best veel positieve dingen al terug. Dan moet zo'n Neres er nog inkomen en ook Alvarez heeft men heel sterke overtuigingen van. Tuurlijk is de jong niet 1 op 1 te vervangen, maar als jij je complete middenveld kwijt raakt ( er van uitgaande dat van de beek ook vertrekt) vind ik het wat magertjes om daar alleen een marin voor terug te halen. Je zit nu juist in een positie waar je door kunt pakken als je een speler verkoopt. En daar schort het wat mij betreft nu weer een beetje aan. We praten over een “goed” resultaat 2-2 uit tegen PAOK. Als halve finalist CL. Je had daar toch met 0-3 weg moeten komen? Die eerste wedstrijden zijn wat dat betreft killing. De inkomsten van de CL zijn wat dat betreft wel erg belangrijk om te zorgen dat je de ingezette weg kunt vervolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) @Elsjorro1990Je hebt met de aankopen achterin en voorin nu wel ook meer de mogelijkheid om een Blind, Tadic of Ziyech op het middenveld te zetten. En Promes kan daar ook. 8 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 6 uur geleden zei Pino: @Elsjorro1990Je hebt met de aankopen achterin en voorin nu wel ook meer de mogelijkheid om een Blind, Tadic of Ziyech op het middenveld te zetten. En Promes kan daar ook. Eens inderdaad. Al zou ik dan met tadic in de punt en Ziyech op het middenveld spelen. Blind ben ik zelf niet echt een voorstander van, maar dat is vooral omdat ik hem liever als CV heb. Vind het gewoon wat magertjes op het middenveld. Stel je speelt straks basis met van de beek, Ziyech en marin, wat heb je dan achter de hand? Eiting heeft weer last, ekkelenkamp is jong, zelfde geld voor Gravenberch. Daarom ook raar dat ze schone weg doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Wanneer gaat Gravenberch eens shinen dan, gaat dat nog wat worden? Heb hem zelf bijna niet zien voetballen, maaar klonk altijd wel positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Is net 17(?) vorig jaar als 16 jarige bijna alles gespeeld in de JL. Lijkt mij niets mis mee. Verwacht hem dit jaar ook nog vooral bij jong en af en toe wat invalbeurten in 1. Volgend jaar zal hij er wel definitief gaan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 12 uur geleden zei Elsjorro1990: Blind ben ik zelf niet echt een voorstander van, maar dat is vooral omdat ik hem liever als CV heb. Vind het gewoon wat magertjes op het middenveld. Serieus? Dan moet je toch echt eens beter kijken, Blinds beste positie is het middenveld. Voor hij naar United vertrok speelde hij fantastisch op 6 en ook nu doet hij het daar echt heel goed. Geweldig overzicht heeft hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 11 uur geleden zei Chiemel: Wanneer gaat Gravenberch eens shinen dan, gaat dat nog wat worden? Heb hem zelf bijna niet zien voetballen, maaar klonk altijd wel positief. Vaker naar Jong Ajax kijken inderdaad, gaat daar komend seizoen de grote man worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 7 uur geleden zei Pino: Serieus? Dan moet je toch echt eens beter kijken, Blinds beste positie is het middenveld. Voor hij naar United vertrok speelde hij fantastisch op 6 en ook nu doet hij het daar echt heel goed. Geweldig overzicht heeft hij. Ik zou als ik jou was wat beter lezen. Ik zeg nergens dat hij als 6 niet goed is, ik heb hem liever als CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ziyech ook een jaar erbij. Standbeeld voor Marcie hoor. Fucking koning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Hopsatee! Lekker bezig in Amsterdam ? nu op naar de volgende knaller: Van de Beek opwaarderen en uit handen van Real houden ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ziyech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten