cimbomcu Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Daar ben ik het ook al niet mee eens. We gaan dit niet meer meemaken hoor je nu overal wat een gelul. 2 jaar geleden de finale en nu halve finale. Met een beetje goed beleid is dat gewoon mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 9 minuten geleden zei cimbomcu: Waarom geen Magallan? Volgens mij is het een beer van een gozer en had juist Blind alle moeite met Llorente. Schone en Onana? Ja dat is pure pech. Dat die bal van 2-3 zo toevallig ineens voor de voeten komt van Lucas? Ja idd pure pech. Als Blind achteren was gebleven, was die goal dan niet gevallen? Allemaal stom en achteraf gelul man. Besef je toch ook wel? Huntelaar heeft 1 keer goed ingevallen tegen Bayern, voor de rest CL alleen maar teleurgesteld. Kan hij niks aan doen, komt daar gewoon te kort voor. Hij kan helemaal geen bal vasthouden. Een beer van een gozer die tot nu toe in elke minuut die die meegedaan heeft gewoon compleet door het ijs zakt. Nee laten we die dan lekker er in gooien. En het dan achteraf gelul noemen. Okeeee. schone en Onana pech. Man man man man. Jij hebt dus blijkbaar nooit gevoetbald. Onana moet gewoon met zijn poten van die val afblijven. Niks aan de hand dan. Schone kan toch geen kant op? Blind naar achteren, ook achteraf gelul? Ja tuurlijk joh. Je verdediger achterin houden bij een 2-0 voorsprong is helemaal niet normaal. Want blind is 2 meter lang en knikt elke corner of vrije bal op doel.... huntelaar mag dan teleurgesteld hebben in het gros van die wedstrijden ( voorrondes gewoon par doelpunten, dat terzijde) dolberg laat al 2 seizoenen heeeeeelemaal niks zien. En dat vind ten hag ook, gelet op het feit hoe vaak Huntelaar de voorkeur krijgt boven dolberg. Dan is deze actie niet te rijmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Door Sinkgraven in te laten vallen, kon Vd Beek ook weer meer naar voren. Die speelde daarvoor nl meer op het middenveld om dat te versterken. Toen Schöne eruit ging werd De Jong nl de enige 6 met Mazraoui en Vd Beek er wat voor. Dat gaf Ajax weer wat controle, wat ze daarvoor totaal niet hadden. Alleen miste je aansluiting tussen middenveld en aanval. Een middenvelder voor een aanvaller, waarbij een middenvelder meer naar voren schuift, brengt die verbinding weer tot stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Een beer van een gozer die tot nu toe in elke minuut die die meegedaan heeft gewoon compleet door het ijs zakt. Nee laten we die dan lekker er in gooien. En het dan achteraf gelul noemen. Okeeee. schone en Onana pech. Man man man man. Jij hebt dus blijkbaar nooit gevoetbald. Onana moet gewoon met zijn poten van die val afblijven. Niks aan de hand dan. Schone kan toch geen kant op? Blind naar achteren, ook achteraf gelul? Ja tuurlijk joh. Je verdediger achterin houden bij een 2-0 voorsprong is helemaal niet normaal. Want blind is 2 meter lang en knikt elke corner of vrije bal op doel.... huntelaar mag dan teleurgesteld hebben in het gros van die wedstrijden ( voorrondes gewoon par doelpunten, dat terzijde) dolberg laat al 2 seizoenen heeeeeelemaal niks zien. En dat vind ten hag ook, gelet op het feit hoe vaak Huntelaar de voorkeur krijgt boven dolberg. Dan is deze actie niet te rijmen. Je valt in herhaling met gebrul vanuit je hart, de emotie neemt de overhand bij je. Begrijpelijk maar o zo verkeerd. Compleet door het ijs zakt, uit bij Feyenoord was Magallan slecht (net als iedereen) en voor de rest dan? Kom eens met echte feiten. Over Blind, ik zeg niet dat je hem perse naar voren moet sturen. Maar jij doet net of die goal niet was gevallen als Blind wel achterin was gebleven. Dat is gewoon compleet zinloos gelul van je, dat is niet te controleren en na te checken dus gewoon onzin. Dat is wel te rijmen juist. Ook al valt Dolberg tegen, de verdedigers van Spurs hebben veel meer moeite met een type Dolberg dan met Huntelaar. Dat Dolberg er dan niks van bakt is jammer maar de keuze snap ik heel goed. Doodzonde dat Neres niet fit was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 4 minuten geleden zei Hwb: Door Sinkgraven in te laten vallen, kon Vd Beek ook weer meer naar voren. Die speelde daarvoor nl meer op het middenveld om dat te versterken. Toen Schöne eruit ging werd De Jong nl de enige 6 met Mazraoui en Vd Beek er wat voor. Dat gaf Ajax weer wat controle, wat ze daarvoor totaal niet hadden. Alleen miste je aansluiting tussen middenveld en aanval. Een middenvelder voor een aanvaller, waarbij een middenvelder meer naar voren schuift, brengt die verbinding weer tot stand. Eens met je conclusie, ik vind alleen de wissel van sink niet te doen. Je hebt met Ziyech en tadic 2 spelers die ook prima die taak op het middenveld hadden kunnen uitvoeren, zeker Ziyech. Ik vind het onbegrijpelijk dat je sinkgraven er op dat moment in gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 ''Het klinkt gek, maar ik ben vooral blij dat deze dag voorbij is. Ik sta hier niet uitzinnig van vreugde, het doet mij echt pijn om Ajax op deze manier uit te schakelen'' ❤️❤️❤️ Toby is een echte Ajacied Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Zojuist zei cimbomcu: Je valt in herhaling met gebrul vanuit je hart, de emotie neemt de overhand bij je. Begrijpelijk maar o zo verkeerd. Compleet door het ijs zakt, uit bij Feyenoord was Magallan slecht (net als iedereen) en voor de rest dan? Kom eens met echte feiten. Over Blind, ik zeg niet dat je hem perse naar voren moet sturen. Maar jij doet net of die goal niet was gevallen als Blind wel achterin was gebleven. Dat is gewoon compleet zinloos gelul van je, dat is niet te controleren en na te checken dus gewoon onzin. Dat is wel te rijmen juist. Ook al valt Dolberg tegen, de verdedigers van Spurs hebben veel meer moeite met een type Dolberg dan met Huntelaar. Dat Dolberg er dan niks van bakt is jammer maar de keuze snap ik heel goed. Doodzonde dat Neres niet fit was. Onzin. Ik vind gewoon dat je vrijwel alleen maar onzin hier neer pent. compleet door het ijs zakt ja, in elke wedstrijd die die tot nu toe gespeeld heeft. En dat alles in 72 minuten speeltijd. Je kunt je ook afvragen hoe knap ( slecht ) het is dat je in die korte speelminuten zoveel weet te verkloten. ik doe niet net of die goal dan niet gevallen was, ik zeg je dat het onnozel is om dat te doen. Totaal onnodig en hoe je het ook wend of keert, ze gaan er dwars door het centrum door, dat centrum wat dus zo dichtgemetseld was door oa blind. Meer moeite met een type dolberg. Zie je het nou gewoon niet, of wil je het niet zien. Wat is een type dolberg dan volgens jou? Een voetballer die de dozen nog om de schoenen heeft, geen enkel duel wint, simpele passes verkeerd geeft, constant achter de feiten aan loopt? Ik kan je , met wat effort, zo 10 situaties laten zien van gisteravond waar dolberg compleet staat te slapen. Nogmaals: daar had je 10000x meer gehad aan Huntelaar. Zeker dat laatste half uur. Oorlog maken, sleuren, ballen doorkoopen, bal vasthouden. Gaan we nu ineens roepen dat huntelaar geen balletje vast kan houden ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Onzin. Ik vind gewoon dat je vrijwel alleen maar onzin hier neer pent. compleet door het ijs zakt ja, in elke wedstrijd die die tot nu toe gespeeld heeft. En dat alles in 72 minuten speeltijd. Je kunt je ook afvragen hoe knap ( slecht ) het is dat je in die korte speelminuten zoveel weet te verkloten. ik doe niet net of die goal dan niet gevallen was, ik zeg je dat het onnozel is om dat te doen. Totaal onnodig en hoe je het ook wend of keert, ze gaan er dwars door het centrum door, dat centrum wat dus zo dichtgemetseld was door oa blind. Meer moeite met een type dolberg. Zie je het nou gewoon niet, of wil je het niet zien. Wat is een type dolberg dan volgens jou? Een voetballer die de dozen nog om de schoenen heeft, geen enkel duel wint, simpele passes verkeerd geeft, constant achter de feiten aan loopt? Ik kan je , met wat effort, zo 10 situaties laten zien van gisteravond waar dolberg compleet staat te slapen. Nogmaals: daar had je 10000x meer gehad aan Huntelaar. Zeker dat laatste half uur. Oorlog maken, sleuren, ballen doorkoopen, bal vasthouden. Gaan we nu ineens roepen dat huntelaar geen balletje vast kan houden ja? Ah ik vraag om feiten wat Magallan betreft, en die komen er niet. Verrassend. Magallan was 1 basisbeurt tegen Heerenveen prima, 1 basisbeurt tegen Feyenoord slecht. En voor de rest korte invalbeurten waar die het redelijk deed in weinig tijd. Idd compleet door het ijs gezakt Type Dolberg, effe kijken. Snel, diepgaand, meevoetballend, slim. Huntelaar heeft nog nooit een bal goed vastgehouden in zijn carrière, dat kan die idd niet. Ja tegen Willem 2. Maar hoger niveau houdt het op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Wat een geneuzel allemaal zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 24 minuten geleden zei cimbomcu: Daar ben ik het ook al niet mee eens. We gaan dit niet meer meemaken hoor je nu overal wat een gelul. 2 jaar geleden de finale en nu halve finale. Met een beetje goed beleid is dat gewoon mogelijk. Natuurlijk is dat zo, maar je bent ook nog steeds afhankelijk van een goede lichting. Talenten als De Jong, De Ligt of nu in de jeugd Gravenberch en Unuvar zijn vooral jongens die van nature zoveel talent hebben die komen er wel mits blessurevrij en ze hun koppie erbij houden. Geloof er zelf ook wel in, maar niet op zo''n indrukwekkende manier als dit jaar. Structureel overwinteren moet gewoon het doel zijn alles daarna is bonus in de CL. EL natuurlijk ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 8 minuten geleden zei Kavinos: Wat een geneuzel allemaal zeg beetje de emotie van je afschrijven ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 32 minuten geleden zei Regis: beetje de emotie van je afschrijven ? komt wel goed schatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Ah ik vraag om feiten wat Magallan betreft, en die komen er niet. Verrassend. Magallan was 1 basisbeurt tegen Heerenveen prima, 1 basisbeurt tegen Feyenoord slecht. En voor de rest korte invalbeurten waar die het redelijk deed in weinig tijd. Idd compleet door het ijs gezakt Type Dolberg, effe kijken. Snel, diepgaand, meevoetballend, slim. Huntelaar heeft nog nooit een bal goed vastgehouden in zijn carrière, dat kan die idd niet. Ja tegen Willem 2. Maar hoger niveau houdt het op. Ik noem toch feiten? 72 speelminuten waar hij tegen, met alle respect, Heerenveen geen grote fouten gemaakt heeft en tegen Feyenoord en spurs gedeclasseerd word tot f-junior. Beetje zelfde argument als jij aanhaalt bij Huntelaar. Overigens is die omschrijving die jij nu aan dolberg geeft geen weerspiegeling van hoe hij de afgelopen 2 jaar staat te ballen. Dus eigenlijk zeg je dan dat je mening gebaseerd is op een stukje hoop dat dolberg voor het eerst in 2 jaar tijd wel zijn ding ( als je het al zijn ding kan noemen) zou gaan doen? Erg zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Dolberg was Ajax onwaardig gisteren. Had nog beter met Traore (spits) of Sinkgraven (linksbuiten) kunnen starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) De invalbeurt van Magallan tegen Juve was prima. En om nu deze invalbeurt af te schrijven als 'gedeclasseerd tot F-junior' omdat hij wegglijdt bij een tegengoal is natuurlijk wat simpel. Valt best wat voor die wissel te zeggen, al denk ik niet dat het verstandig was. Maar het pakt totaal niet goed uit. Het is alleen niet waarop je de wedstrijd verliest. Kijk iets meer naar hoe de wedstrijd verliep dan naar wat er mis ging bij de goals. En natuurlijk had je Ziyech ook naar het middenveld kunnen halen. Was best een optie geweest. Maar dan miste je zijn aanvallende kracht. Snap best dat Ten Hag daar niet voor koos. Vind dat niet per se verwijtbaar. 9 mei 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 11 minuten geleden zei Hwb: En natuurlijk had je Ziyech ook naar het middenveld kunnen halen. Was best een optie geweest. Zowel Ziyech als Tadic (en met name Tadic) zaten er flink door heen de laatste 10 minuten. Ook Donny liep op zijn laatste adem. Niet vergeten dat de jongens hard gewerkt hebben de laatste weken en flink diep hebben moeten gaan. Je zag de krachten wegvloeien, met name bij Tadic. Wat ik me overigens ook nog steeds afvraag: waar kwamen die 5 minuten vandaan..? 6 wissels, ok. Maar verder geen groot oponthoud geweest... toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 7 minuten geleden zei Lazy: Zowel Ziyech als Tadic (en met name Tadic) zaten er flink door heen de laatste 10 minuten. Ook Donny liep op zijn laatste adem. Niet vergeten dat de jongens hard gewerkt hebben de laatste weken en flink diep hebben moeten gaan. Je zag de krachten wegvloeien, met name bij Tadic. Wat ik me overigens ook nog steeds afvraag: waar kwamen die 5 minuten vandaan..? 6 wissels, ok. Maar verder geen groot oponthoud geweest... toch? Ja dat vroeg ik me ook af tijdens de match. Daar was ik zwaar gefrustreerd over toen die werden aangekondigd. Uiteindelijk moet je het doen in de tijd die gegeven wordt en achteraf daar niet over klagen. Maar die 5 viel echt uit de lucht idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Ik ben blij dat de PSV en Feyenoord fans hier in Den Bosch de situatie goed hebben kunnen lezen en pas gewacht hebben met de grapjes tot vanmiddag. Toen kon ik ze wel incasseren, want ja ik heb wekenlang een grote bek gehad, dus dan vind ik ook wel dat ze nu even hun lolletje kunnen hebben. Maar vanochtend had ik nog niks kunnen incasseren. Ik heb overigens wel de ergste zin over voetbal ooit gehoord: Het is maar een spelletje........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 54 minuten geleden zei Lazy: Zowel Ziyech als Tadic (en met name Tadic) zaten er flink door heen de laatste 10 minuten. Ook Donny liep op zijn laatste adem. Niet vergeten dat de jongens hard gewerkt hebben de laatste weken en flink diep hebben moeten gaan. Je zag de krachten wegvloeien, met name bij Tadic. Wat ik me overigens ook nog steeds afvraag: waar kwamen die 5 minuten vandaan..? 6 wissels, ok. Maar verder geen groot oponthoud geweest... toch? Onana was lekker aan het tijdrekken he. 48 minuten geleden zei Pino: Ik ben blij dat de PSV en Feyenoord fans hier in Den Bosch de situatie goed hebben kunnen lezen en pas gewacht hebben met de grapjes tot vanmiddag. Toen kon ik ze wel incasseren, want ja ik heb wekenlang een grote bek gehad, dus dan vind ik ook wel dat ze nu even hun lolletje kunnen hebben. Maar vanochtend had ik nog niks kunnen incasseren. Ik heb overigens wel de ergste zin over voetbal ooit gehoord: Het is maar een spelletje........ Dit is het naarste ever. Staat op de AD website ook een kolderiek artikel van een of andere universitair geschoolde idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Wissel van vd Beek net voor tijd zal ook mee hebben geholpen. Arbitrage vond ik gisteren meer dan prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 5 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik noem toch feiten? 72 speelminuten waar hij tegen, met alle respect, Heerenveen geen grote fouten gemaakt heeft en tegen Feyenoord en spurs gedeclasseerd word tot f-junior. Beetje zelfde argument als jij aanhaalt bij Huntelaar. Overigens is die omschrijving die jij nu aan dolberg geeft geen weerspiegeling van hoe hij de afgelopen 2 jaar staat te ballen. Dus eigenlijk zeg je dan dat je mening gebaseerd is op een stukje hoop dat dolberg voor het eerst in 2 jaar tijd wel zijn ding ( als je het al zijn ding kan noemen) zou gaan doen? Erg zwak. Als je een serieuze discussie wil moet je hier toch mee ophouden gekkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 (bewerkt) wat een filmpje is dit jongens. Tranen vloeien weer rijkelijk. Wat een team. Wat een club. 9 mei 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Op het werk ging het wel genoeg afleiding. Maar toen ik vanavond thuis kwam schoten weer beelden door m'n hoofd. Ik voel me net zo als toen m'n Relaties beëindigd waren. Dit is echt zo wreed...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Klinkt alsof het een zwaar trauma voor je is geweest. Beterschap en sterkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 10 uur geleden zei cimbomcu: Als je een serieuze discussie wil moet je hier toch mee ophouden gekkie. Hahaha. Komt uit de mond van de man die zegt: ik had magallan er eerder ingegooid. Eigenlijk is verdere discussie dan ook overbodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten