Lazy Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 14 minuten geleden zei Chiemel: Mazraoui 2 wedstrijden geschorst. Misschien wel ff goed, kan iemand anders zich bewijzen op die plek, want is wel een beetje de achilleshiel van het elftal. Ga er vanuit dat het Veltman zal zijn, mag hopen dat Kristensen zijn kansen wel verkeken zijn.. Meningen over Veltman zijn altijd verdeeld. Vind het zelf geen slechte verdediger, legt statistisch gezien altijd wel een goede pot neer. Alleen die 'Veltmannetjes' zijn dan kwalijk te noemen, al valt dat ook vaak wel mee vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 43 minuten geleden zei Lazy: legt statistisch gezien altijd wel een goede pot neer. Die statistieken zou ik dan graag willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 55 minuten geleden zei Pino: Die statistieken zou ik dan graag willen zien. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=345796 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Ben benieuwd naar je reactie @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Ga het straks eens bekijken, ik ben al niet zo kapot van de bron in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Verschrikkelijk nietszeggend filmpje zeg. Wat een pannenkoeken zijn dat. Met Veltman minder tegengoals, Ja leuk, maar totaal aan de rest van de verdediging en elftal van dat moment voorbij gaan. Iedereen ziet toch dat Joel een hele beperkte voetballer is die eigenlijk niets te zoeken heeft bij Ajax, maar liever hem er straks in als je het af zegt tegen Kristensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Hebben ze het niet over zijn individuele statistieken dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 (bewerkt) Veltman heeft het fysiek niet om een degelijke CV te zijn en komt offensief (en eigenlijk ook fysiek, maar dan meer op snelheid, lenigheid, reactievermogen) te kort om een goede rechtsback te zijn. Hij zou een stand-in CV kunnen zijn in simpele thuiswedstrijden waar je normaal gesproken meer dan 60% balbezit hebt. Maar liever een wat talentvollere gast in zijn plaats. Een rechtsback is hij simpelweg niet. Maar er is ook geen alternatief. Dest is te jong en te pril en Kristensen is eigenlijk meer een RM op het niveau van een club als FC Utrecht. Veltman kan dan nog een buitenspeler verdedigen. Ik vind Mazraoui overigens ook geen rechtsback. Hoogstens een meevoetballer op het middenveld. Hij zakt er overigens altijd finaal door in de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord. In de CL lukt het hem soms nog om op een stukje felheid dat hij slechts ééns in de maand op kan roepen zijn directe tegenstander enigszins in toom te houden. 1 april 2019 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Nog steeds aan het nagenieten van gister ? Veltman heeft bewezen het prima te kunnen invullen als rechtsback. Is van nature geen back maar dat geeft niet. Statistieken wijzen inderdaad ook uit dat het allemaal prima was. Nu is het aan hem om te laten zien dat hij dat niveau van voor zijn blessure nog steeds heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Als Tagliafico vertrekt heeft Ajax overigens een enorm groot probleem. Ik zeg al jaren dat Ajax échte backs mist, passend aan de speelstijl. Met Tagliafico (en Mazraoui in elk geval voor het technische, voetballende deel) is daar nu verandering in gekomen en het verschil is levensgroot. Ik vind ook dat Tagliafico ontzettend onderschat is en in de wedstrijden waarin hij ontbreekt is het haast een ander elftal. Ik ben bang dat Ajax, mocht hij vertrekken, in de 'die kennen we'-categorie op zoek gaat naar een opvolger. Dan krijg je straks iemand als Zeegelaar. Maar ze zullen toch echt met een beter alternatief moeten komen. Dan nog liever, in dezelfde categorie, een Van Aanholt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Ga er vanuit dat het Veltman zal zijn, mag hopen dat Kristensen zijn kansen wel verkeken zijn.. Meningen over Veltman zijn altijd verdeeld. Vind het zelf geen slechte verdediger, legt statistisch gezien altijd wel een goede pot neer. Alleen die 'Veltmannetjes' zijn dan kwalijk te noemen, al valt dat ook vaak wel mee vind ik.Is toch gewoon een degelijke speler. Zeker op eredivisie niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Zojuist zei Rossi: 5 uur geleden zei Lazy: Ga er vanuit dat het Veltman zal zijn, mag hopen dat Kristensen zijn kansen wel verkeken zijn.. Meningen over Veltman zijn altijd verdeeld. Vind het zelf geen slechte verdediger, legt statistisch gezien altijd wel een goede pot neer. Alleen die 'Veltmannetjes' zijn dan kwalijk te noemen, al valt dat ook vaak wel mee vind ik. Is toch gewoon een degelijke speler. Zeker op eredivisie niveau Precies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 (bewerkt) Op 28-3-2019 om 20:36 zei cimbomcu: Wat een held he Onana, ik wil Ajax wat terug geven. Goed man, fantastisch nieuws. Scherpen is een groot talent, maar heb liever Kotarski en die kan wel meevoetballen. Over Pierie, dat is echt een heel groot talent. Mark my words, snel vast leggen die jongen. Poe, beste meevoetballende keeper die kotarski man. Echt die speelt zo goed. Edit: ik kon dit ook gewoon echt niet laten? edit 2: proppen voor 21 miljoen? Ik hoop toch dat dit niet waar is? 2 april 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 22 uur geleden zei Pino: Bij die penalty knielde ik voor de televisie met mijn armen in bidhouding op mijn voetenbankje. Gaat die kutlimbo ook nog wisselen. Is dat dan met je handen omhoog geheven, of met je handjes gevouwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Die Kotarski, wat een drama. En Schuurs ook maar zwak. Gaat lekker voor volgend seizoen centraal achterin ook. Schuurs is matig, Magallan kan er niks van, Pierie is middelmaat.. Alleen Blind is acceptabel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 13 minuten geleden zei Zeus: Die Kotarski, wat een drama. En Schuurs ook maar zwak. Gaat lekker voor volgend seizoen centraal achterin ook. Schuurs is matig, Magallan kan er niks van, Pierie is middelmaat.. Alleen Blind is acceptabel. Zijn ook geen jongens die volgend jaar bij 1 in de basis komen. Ze willen een Mexicaan erbij halen, Alvarez geloof ik. 22-voudig international. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 15 minuten geleden zei Zeus: Die Kotarski, wat een drama. En Schuurs ook maar zwak. Gaat lekker voor volgend seizoen centraal achterin ook. Schuurs is matig, Magallan kan er niks van, Pierie is middelmaat.. Alleen Blind is acceptabel. Sven van Beek kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 5 minuten geleden zei Regis: Zijn ook geen jongens die volgend jaar bij 1 in de basis komen. Ze willen een Mexicaan erbij halen, Alvarez geloof ik. 22-voudig international. Zit PSV ook achteraan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Die Magallan heeft in de eredivisie nog geen eens 90 minuten bij elkaar gespeeld (wel erg slecht tegen Feyenoord ja, maar daar liep het hele team maar aan te kloten. Dan is het als nieuweling verzuipen). Die pot in de beker waar hij de gehele wedstrijd speelde vond ik hem prima spelen. Gewoon volgend seizoen in de voorbereiding zien hoe hij het oppakt. Net als Schuurs. Al speelt die wel echt matig dit jaar in jong. Wel opvallend omdat hij vorig jaar liet zien in de eerste divisie er met kop en schouders bovenuit te komen. Dat zal wel een mentale slag zijn die hij hopelijk optijd weet te maken. Hoop dat hij ook in de zomer in de voorbereiding gewoon een eerlijke kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 35 minuten geleden zei E2E: Nou Magallan is gewoon gehaald als opvolger voor De Ligt hoor. Dat wordt nog wat volgend seizoen. Ja, leuk. Maar toch al wel duidelijk dat die geen basis gaat staan volgend seizoen. Verhalen binnen Ajax zijn toch wel dat ze echt geschrokken zijn van het niveau van die gozer of iig het gebrek eraan. 30 minuten geleden zei komodo25: Zit PSV ook achteraan Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Vandaag 22 jaar geworden. #StayStrongAppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Barry Pirovano heeft weer een mooie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 4 uur geleden zei Pino: Barry Pirovano heeft weer een mooie: Prachtig.. Maakt mooi spul die Barry, al heeft deze wel een mooie betekenis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Gewoon de tijd geven die Magallan.. Neres werd ook in het begin helemaal afgekraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Dat is echt een drogreden eerste klas en bovenal een vergelijking van niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten