PJHoutman Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 1 minuut geleden zei Zeus: Mensen die zeggen iets anders aan te zouden pakken wegzetten als 'vreselijke azijnzeikers'. En dat op een discussieforum dat óók nog eens Managers (!) United heet. Ja, die laatste kwinkslag heb je al zo’n dertig keer gemaakt. We weten het nu wel; jij praat graag heel inhoudelijk over voetbal en wil vooral ook graag even laten weten wanneer je het aan het juiste eind hebt. Als je er allemaal zoveel van weet, ga dan lekker wat functioneels doen in de voetballerij, ga je plaatselijke amateurclub trainen ofzo, in plaats van hier steeds te pontificeren tegen mensen die niet de tijd of zin hebben om elke keer dezelfde 700 woorden over Alvarez en Marin te lezen. Ik gun Babel gewoon succes omdat de kritiek die hij heeft gekregen echt alle perken te buiten gaat. Heeft bij Oranje twee jaar lang uitstekend gepresteerd en een heel belangrijke rol gespeeld in de kwalificatie, dáárom speelt hij. Geen reden om hem te vervangen, gaat op het EK normaal gesproken gewoon in de basis staan. Klaar, hoeven we allemaal niet zo moeilijk over te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 (bewerkt) Babel kritiek die alle perken te buiten gaat? Dat viel allemaal wel mee toch, gewoon hartstikke normale kritiek. Ja, soms of door de een misschien wat harder verwoord dan de ander. Maar het waren toch geen persoonlijke aanvallen op hem die verder niks met voetbal te maken had. Ging gewoon altijd over zijn kwaliteiten ofja beperkingen. 7 oktober 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Waar slaat dat nou op? En dan had jij het nog over de term 'azijnzeiken'. Als iedereen hier met 'ja' en 'amen' zou spreken, zou het al heel snel heel weinig voorstellen meer hier. Overigens zijn er zeker wel mensen die nog eens de moeite doen iets te lezen en ergens over na te denken. Zij die al snel overgaan tot retorische zwakteboden zijn mijns inziens precies vaak degene die uitblinken in ondoordacht roeptoeteren. Enig niveau op het gebied van voetbalgerelateerde discussies lijkt me alleen maar een nobel streven. Wat Babel betreft: zijn laatste interlands waren helemaal niet zo goed. Hij was destijds een redelijke tussenoplossing, maar daarna werd het al snel minder. Je hebt ook bij Ajax kunnen zien hoe laag zijn basisniveau momenteel ligt. Daar hoeven we niet zo moeilijk over te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Ik gun Frankie een goed debuut. Hup Holland hup! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 26 minuten geleden zei PJHoutman: in plaats van hier steeds te pontificeren tegen mensen die niet de tijd of zin hebben om elke keer dezelfde 700 woorden over Alvarez en Marin te lezen. Hattrick Alvarez vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 (bewerkt) Gemiste kans om een groot Era Penal spandoek neer te leggen op een van die lege vakken. 7 oktober 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Nou, Alvarez op 6. We gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Hateboer tot nu met afstand de slechtste man, daarna Snoeks. Vind Oranje best okay spelen, niet zo behoudend als ik dacht. Berghuis ook wel okay tot nu toe, had ik niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Snoeks ergerde ik mij al aan toen de spelers het veld opkwamen. Depay kan echt niet vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 1 uur geleden zei Thierryvane: Nou, Alvarez op 6. We gaan winnen. Kijk niet, hoe doet hij het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 8 minuten geleden zei Chiemel: Kijk niet, hoe doet hij het? Inmiddels gewisseld. Degelijk, viel niet op. Bij elke bal breed of terug van Koopmeiners moet je een shotje nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 3 minuten geleden zei Thierryvane: Bij elke bal breed of terug van Koopmeiners moet je een shotje nemen. Slecht idee. Schijnt dat de IC-bedden komende tijd nog hard nodig zijn namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Heeft nooit anders gedaan. Blind 2.0, maar dan een extreem veilige versie. Perfecte voetballer voor De Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Lekker begin van Frank De Boer. Opstelling slaat ook nergens op, behalve dat je dingen kan proberen als het een oefenwedstrijd is. Maar met alles omgooien leer je weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Oke, gisteren was voor mij de druppel dat ik nooit meer die Depay in de spits wil hebben. Wat is die gozer verschrikkelijk zeg. Die Koeman moet toch ook een bord voor z'n plaat hebben dat hij hem naar Barcelona wil halen. Depay was ten eerste vreselijk slecht gisteren, alles mislukte, maar als er dan zo'n dag tussen zit ga je dan lekker gewoon afzijdig houden van de bal, blijf op je positie als centrum spits en bemoei je niet zoveel met het spelletje. Maar nee hoor, meneer is op links, op rechts, op het middenveld om de ballen op te halen en te verspelen. Waardoor er weer een gapend gat valt voorin omdat de spits er niet staat. Heb veel liever gewoon Luukie in de spits. Iemand die misschien van minder kwaliteit is, maar wel gewoon doet waar die voor staat. Vond overigens Koopmeiniers niet slecht, Krul viel mij nog mee, Veltman viel prima in en genoten van de minuten van Stengs. Wat een voetballer. Wat een verschil ook met iemand zoals hij die het moet hebben van voetballen, passeren, techniek en passing of zo'n blok beton als Depay of een Babel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Wat was nou precies het idee van de Boer dan? Even wat andere spelers uit proberen? Ik neem dan aan dat hij gewoon op dezelfde manier gaat voetballen als Koeman met dezelfde spelers? Want anders zou je je andere systeem met andere spelers wel gisteren geprobeerd hebben toch? Tenzij dit zijn andere systeem met spelers is, dan ben je gewoon gek. Maar het was echt niet om aan te gluren zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Wat was nou precies het idee van de Boer dan? Even wat andere spelers uit proberen? Ja. We spelen zaterdag en dinsdag nog 2 belangrijke wedstrijden in de Nations League, en hij wilde spelers als Frenkie de Jong e.d. sparen. Niet meer dan logisch, en je kan dan dus ook weinig conclusies trekken uit de wedstrijd van gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Winnen van Bosnië en Italië en we hebben het nergens meer over. #DeBoerArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 19 minuten geleden zei Rogier.: Ja. We spelen zaterdag en dinsdag nog 2 belangrijke wedstrijden in de Nations League, en hij wilde spelers als Frenkie de Jong e.d. sparen. Niet meer dan logisch, en je kan dan dus ook weinig conclusies trekken uit de wedstrijd van gisteren. Jawel, hoor. Hij speelde anders dan Koeman. 4-3-3 met de punt naar achteren. Lager tempo, minder pressie, meer achter de bal opstellen bij balbezit tegestander. Soort 4-5-1 was het dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 "Weinig". Daarnaast vind ik dat je over de speelwijze echt amper wat kan zeggen. De Boer heeft 2.5 dag met die jongens gewerkt en stelt spelers op die vrijwel nooit met elkaar samengespeeld hebben. Zodra Frenkie de Jong (en eventueel De Roon) erin komt kan het al weer heel anders zijn. Dat zien we na zaterdag en dinsdag wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Ik zeg net hoe de speelwijze gisteren was (en die was gewoon anders tov Koeman). Zeker de formaties bij balbezit en balbezit tegenstander. Kan je gewoon vaststellen, zit verder geen oordeel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Op zich geen rare beslissing om spelers rust te geven met zoveel wedstrijden in een kort tijdbestek nog voor de boeg. Ben wel erg benieuwd of hij blijft vasthouden aan het systeem van Koeman (dat hoop ik wel) of zelf zijn invulling zal geven aan het systeem, dat zou wel gedurfd zijn gezien de resultaten onder Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 5 uur geleden zei Rogier.: Ja. We spelen zaterdag en dinsdag nog 2 belangrijke wedstrijden in de Nations League, en hij wilde spelers als Frenkie de Jong e.d. sparen. Niet meer dan logisch, en je kan dan dus ook weinig conclusies trekken uit de wedstrijd van gisteren. Gelukkig zijn de wedstrijden zondag en woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 2 uur geleden zei delichris: Gelukkig zijn de wedstrijden zondag en woensdag. Solide Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Geen Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten