Magikarp Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Zag 3 notificaties en dit is de eerste die ik zie. Geen idee wat ik hiermee te maken heb. Heb je je weer in je hoofd gehaald dat ik je opzoek ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Tja de staf zal er wel weer niks aan doen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Pino: Tja de staf zal er wel weer niks aan doen.... Enkel voorstellen dat ik niet meer op Cim reageer inderdaad. Moet niet gekker worden, omgekeerde wereld. 31 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 3 uur geleden zei Magikarp: Enkel voorstellen dat ik niet meer op Cim reageer inderdaad. Moet niet gekker worden, omgekeerde wereld. Tja.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Op 31-8-2019 om 13:02 zei Magikarp: Enkel voorstellen dat ik niet meer op Cim reageer inderdaad. Moet niet gekker worden, omgekeerde wereld. Kom op Magikarp, je bent beter dan dit. Het is bovendien ook simpelweg niet waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Kluivert als vervanger van Bergwijn, janken hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 #freestengs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Ik krijg bijna het gevoel dat Koeman nog een bepaalde aversie heeft richting AZ sinds hij daar ontslagen is. Ook het oproepen van Vermeer ineens in plaats van Bizot. Verdediging en dus keeper AZ is juist degene die vóór Vitesse-uit van afgelopen weekend het minst gepasseerd was. En nu dit weer met Stengs... Riep ie ook op die persco 'ja ik vond m zondag tegen Vitesse minder goed spelen'. Daarvoor was de selectie al gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 7 minuten geleden zei Fabian.: Riep ie ook op die persco 'ja ik vond m zondag tegen Vitesse minder goed spelen'. Daarvoor was de selectie al gemaakt Ja nou en? Hij gaf dat niet als reden aan waarom hij hem niet geselecteerd had, maar als extra argument dat Stengs nog moet groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Selecties worden toch niet alleen op basis van het seizoen 2019/2020 gemaakt of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: Selecties worden toch niet alleen op basis van het seizoen 2019/2020 gemaakt of wel? Nee hoezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) 57 minuten geleden zei Fabian.: Ik krijg bijna het gevoel dat Koeman nog een bepaalde aversie heeft richting AZ sinds hij daar ontslagen is. Ook het oproepen van Vermeer ineens in plaats van Bizot. Verdediging en dus keeper AZ is juist degene die vóór Vitesse-uit van afgelopen weekend het minst gepasseerd was. En nu dit weer met Stengs... Riep ie ook op die persco 'ja ik vond m zondag tegen Vitesse minder goed spelen'. Daarvoor was de selectie al gemaakt Nee joh gekkie, zo moet je niet denken. Enige wat Koeman heeft bewezen is dat hij als trainer gewoon beetje een angsthaas is, zal gewoon minder snel talentvolle jongens oproepen. Die gasten komen toch vanzelf wel erbij joh, niet zo druk om maken. 4 september 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 2 uur geleden zei Pino: Nee hoezo? Dan vind ik het niet zo relevant of AZ de minste gepasseerde verdediging heeft in deze 4(?) potjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 3 minuten geleden zei Magikarp: Dan vind ik het niet zo relevant of AZ de minste gepasseerde verdediging heeft in deze 4(?) potjes Oh zo, ja dat klopt inderdaad wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=358707 Leuke reactie gevonden Gek genoeg maakt dit niet zoveel los bij vele. Het wekt pas woede op als het om een Marokkaans/turkse Nederlander gaat. Vrij opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 (bewerkt) Ik vind het sowieso altijd een vrij rare discussie. Als jongen van 15 die in Nederland woont ga je toch niet elke interlandperiode op en neer om daar je interlands te spelen, dat is gekkenwerk. Dest voelt zich heel Amerikaans en houdt van die mentaliteit, de enige reden dat hij NL zou kiezen is dat hij daar meer kans mee maakt om een eindtoernooi mee te winnen. Maar ook dat is niet zeker, voetbal wordt daar steeds beter en in de toekomst gaan zij gewoon meedraaien met de top. Inherent aan zoveel inwoners en het geld dat erin gepompt wordt. Het probleem bij de Marokkaans/Turkse spelers is juist dat ze zich vaak nog heel erg Marokkaans of Turks voelen en daar ook gewaardeerd worden, terwijl we in NL toch altijd nog goed zijn in afzeiken. Niet zo gek dat een Ziyech voor Marokko koos daardoor. Denk dan ook niet dat de KNVB er veel aan kan doen, je gaat zo'n Ihattaren toch niet nu al dwingen, dat is bizar, hij is pas 17 (doe ff normaal Valentijntje Droeftoeter). De KNVB moet het er met ze over hebben, en het daar bij laten, dat doen ze gewoon prima nu (in de meeste gevallen). Je weet niet wat de toekomst brengt, en bovenal moeten ze zich wel meer Nederlands voelen dan die andere nationaliteit. Zo'n Unuvar bijvoorbeeld gaat gegarandeerd voor NL kiezen, en zo verwacht ik dat Ihattaren dat eigenlijk ook wel gaat doen met al die Nederlandse PSV-spelers om hem heen. 6 september 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 (bewerkt) Ben vooral benieuwd of Dest niet weer een hype is. 2 maanden geleden had 85% van Nederland nog nooit van die jongen gehoord en nu moeten we hem vooral niet laten lopen voor het Nederlands elftal. 6 september 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 (bewerkt) Dat kun je van elke jongen speler afvragen Ik zou hem graag voor Nederland zien kiezen. Los vh gegeven of hij dan vaste international zal worden. Dest heeft vorig jaar in Jong iig wel mooie dingen laten zien. 6 september 2019 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 2 minuten geleden zei Gert: Dat kun je van elke jongen speler afvragen Ik zou hem graag voor Nederland zien kiezen. Los vh gegeven of hij dan vaste international zal worden. Dest heeft vorig jaar in Jong iig wel mooie dingen laten zien. Sommige jonge jongens maken wel al eerder fuore dan Dest nu. Die is er opeens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 25 minuten geleden zei Kavinos: Ben vooral benieuwd of Dest niet weer een hype is. 2 maanden geleden had 85% van Nederland nog nooit van die jongen gehoord en nu moeten we hem vooral niet laten lopen voor het Nederlands elftal. Dit ja. We moeten imo niet iedereen maar op zijn 19e een cap geven zodat ze vast liggen, om ze daarna tot hun 25e te laten rotten omdat ze eigenlijk niks voor blijken te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Zojuist zei Kavinos: Sommige jonge jongens maken wel al eerder fuore dan Dest nu. Die is er opeens. Hij is pas 18 en vorig seizoen had je Veltman, Kristensen en Mous op die plek. In de wedstrijden dat hij in jong speelde maakte hij een goede indruk. Vind dat je het dan erg knap doet al op die leeftijd. Ik weet ook niet of hij een vaste waarde bij Ajax gaat worden natuurlijk en al helemaal niet bij Oranje. Maar vind wel dat je jongens met potentie moet proberen te laten kiezen voor je land. Helemaal op de back positie waar het in Nederland en denk ik over heel de wereld niet altijd een even sterke bezetting is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Dest is toch eigenlijk ook een linksback? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 2 minuten geleden zei Pino: Dest is toch eigenlijk ook een linksback? Speelde daar volgens mij in de voorbereiding omdat Nico er nog niet was. En kan het wel. Maar is van origine een rechtsbacks. Denk dat je hem het beste aan zijn goede kant kan zetten. Lijkt me persoonlijk erg vervelend om op linksback te moeten spelen als rechtsbenige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 1 uur geleden zei Gert: Speelde daar volgens mij in de voorbereiding omdat Nico er nog niet was. En kan het wel. Maar is van origine een rechtsbacks. Denk dat je hem het beste aan zijn goede kant kan zetten. Lijkt me persoonlijk erg vervelend om op linksback te moeten spelen als rechtsbenige speler. Hij is van origine zelfs rechtsbuiten (soms links), speelt pas een jaar of 3 (als het niet minder is) op de backpositie. Verder overigens eens hoor. Al dat geroep om Boadu en Stengs e.d. in Oranje, daar kun je veel beter Kluivert laten komen, die heeft al meer ervaring. Volgens mij zijn wij het enige land dat zo gek is om iedereen die 18 is maar te laten debuteren. De 'rustaaaagh' van Beugelsdijk is hier zeker van toepassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 3 uur geleden zei Gert: Hij is pas 18 en vorig seizoen had je Veltman, Kristensen en Mous op die plek. In de wedstrijden dat hij in jong speelde maakte hij een goede indruk. Vind dat je het dan erg knap doet al op die leeftijd. Ik weet ook niet of hij een vaste waarde bij Ajax gaat worden natuurlijk en al helemaal niet bij Oranje. Maar vind wel dat je jongens met potentie moet proberen te laten kiezen voor je land. Helemaal op de back positie waar het in Nederland en denk ik over heel de wereld niet altijd een even sterke bezetting is. Maar in de jeugd is hij (blijkbaar) nooit goed genoeg geweest voor een vertegenwoordigend elftal. Om dan nu allemaal half gestrest te roepen dat hij mogelijk de rechtsback van Oranje wordt en we hem niet moeten laten lopen. Tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten