007mark Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Binnenkort zit ik daar elke thuiswedstrijd op de tribune. Ik laat wel even weten hoe hij het doet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 (edited) Op 6-9-2019 om 13:15 zei Hwb: Maar in de jeugd is hij (blijkbaar) nooit goed genoeg geweest voor een vertegenwoordigend elftal. Om dan nu allemaal half gestrest te roepen dat hij mogelijk de rechtsback van Oranje wordt en we hem niet moeten laten lopen. Tja. Vanuit het oogpunt van die jongen zelf heb je sowieso gelijk natuurlijk. Mijn belang is oranje. Dus ik hoop dat het geen Ziyech scenario zal worden. Wat een heerlijke pot vrijdag. Heb ouderwets staan screeuwen in de woonkamer bij de 2-3 en 2-4 Wel weer zin om vanavond te kijken. Edited September 9, 2019 by Gert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 10 uur geleden zei Sophomore: Twee recente voorbeelden zijn dan ook mislukt (Kaars en Moreira). Al lijkt die laatste nu bezig met een aardige comeback. Gaari komt ook van de Tweede Divisie, die doet het ook niet onaardig volgens mij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 11 uur geleden zei Sophomore: Grappenmaker. Heeft als invaller al 2x gescoord in 3 of 4 wedstrijden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Hm true, daar heb je gelijk in @Elano Dat is zijn broertje en die komt van Ajax zie ik. @Pino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Dat is zijn broertje en die komt van Ajax zie ik. @Pino Oh, oké excuses voor de vergissing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Voert deze commentator altijd zo'n goedkope Sierd-act op? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 5 minuten geleden zei PJHoutman: Voert deze commentator altijd zo'n goedkope Sierd-act op? Jij hoort Snoeks voor het eerst of wat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 3 minuten geleden zei Pino: Jij hoort Snoeks voor het eerst of wat? Ik kijk bijna nooit met het geluid op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 In deze wat troosteloze wedstrijd, is het toch leuk u te vermelden dat de achternaam van de Estse keeper een heus Nederlands ‘keerwoord’ is. Tot zover deze dienstmededeling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 6 minuten geleden zei Fabian.: In deze wat troosteloze wedstrijd, is het toch leuk u te vermelden dat de achternaam van de Estse keeper een heus Nederlands ‘keerwoord’ is. Tot zover deze dienstmededeling. Die van de nummer 18 ook. Ik hoop in ieder geval dat Pikk nog minuten krijgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 In de Coq ArenA zou iemand als Pikk toch prima tot zijn recht moeten komen lijkt me. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 9 minuten geleden zei Pino: In de Coq ArenA zou iemand als Pikk toch prima tot zijn recht moeten komen lijkt me. Die wordt waarschijnlijk nog wel ingebracht. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Daarnaast kan dit Estland bij verlies, onder leiding van hun speler met rugnummer twee, nog een flinke smak maken op de wereldranglijst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Berghuis valt wel goed in zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Je ziet hoe belangrijk het is voor Feyenoord om een spits te hebben staan. Dan kan ie die voorzetjes wel geven. Wat we nu krijgen voorgeschoteld zijn die schoten zoals hij op aangeven van Wijnaldum deed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Die gele kaart voor Veltman, je kan er je klok op gelijkzetten. Kan op een kamertje met Berghuis in het PBC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Dat vind ik geen gepaste opmerking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 34 minuten geleden zei MetalMichael: Die gele kaart voor Veltman, je kan er je klok op gelijkzetten. Kan op een kamertje met Berghuis in het PBC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Ontsnapte aan een tweede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost September 9, 2019 Share Gepost September 9, 2019 Tjonge, dit team begint toch wel erg sterk te worden. De laatste tijd Engeland, Frankrijk en Duitsland verslagen en ook nog zo jong. Ik ben toch wel benieuwd naar het komende EK (en ook WK). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost September 10, 2019 Share Gepost September 10, 2019 Toch ben je wel erg afhankelijk van bepaalde spelers. Zonder Van Dijk oog je defensief een stuk kwetsbaarder, zonder De Jong gaat het voetballend vermogen er voor een groot deel uit en zonder Memphis heb je eigenlijk gewoon een flutaanval. Meer dan andere landen is Nederland wel echt zeer afhankelijk van bepaalde key-spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 10, 2019 Share Gepost September 10, 2019 7 minuten geleden zei Zeus: Toch ben je wel erg afhankelijk van bepaalde spelers. Zonder Van Dijk oog je defensief een stuk kwetsbaarder, zonder De Jong gaat het voetballend vermogen er voor een groot deel uit en zonder Memphis heb je eigenlijk gewoon een flutaanval. Meer dan andere landen is Nederland wel echt zeer afhankelijk van bepaalde key-spelers. Denk dat je Gini hier dan wel nog onderschat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost September 10, 2019 Share Gepost September 10, 2019 Natuurlijk is die belangrijk, maar in zijn huidige rol kan Van de Beek ook prima uit de voeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost September 10, 2019 Share Gepost September 10, 2019 Denk dat Van de Beek ook prima de rol van Pröpper gisteren had in kunnen vullen. Vond hem vaak statisch en slordig. Tegen dat soort ploegen veel meer dynamiek nodig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts