Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Lenstra:

Speelt wekelijks PL waar hij het prima doet. Wat moet je dan nog meer doen?

Snap je verwijzing, maar ik hoop ook dat ze Tete selecteren en Rensch en alle andere Ajax spelers lekker thuis laten eerlijk gezegd. Om het maar ontopic te houden.

2 minuten geleden zei Arezo:

Ik vond Tete altijd wel een leuk spelertje. Beter dan Veltman. Speelt hij bij Brighton ook niet als rechtercentrale in een 343? Die positie hebst Nederland sowieso niet.

Waar is Tete beter in dan Veltman? Niet verdedigend en niet aan de bal in elk geval. Misschien omdat hij zo achterlijk veel tackles maakt dat het er leuk uit ziet als hij zijn eigen balverlies weer eens hersteld.

Veltman speelt trouwens gewoon rechtsback. Volgens de logica daar speelt Nederland niet mee kunnen we anders een hoop spelers niet oproepen omdat ze anders spelen bij hun club dan bij NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel bizar, Zirkzee is verre van een spits in vorm. Maar Brobbey en Weghorst zitten qua niveau nog veel lager. 

Of je stelt de beste op (Zirkzee) of je past je tactiek aan en gaat 5-3-2 spelen met Malen en Gakpo voorop. Een tactiek die met deze selectie sowieso beter is, zelfs voor 4-4-2 heb je betere spelers. 

Ik ben benieuwd naar de Jong of hij het postbode voetbal heeft afgeleerd, een speler die zoveel aan de bal is heeft een hoger risico op blessures. Als hij de bal meer het werk laat doen, wat met spelers als Reijnders en Gravenberch of Koopmeinders naast zich prima kan komt dat hemzelf en Oranje ten goede. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weghorst moet met zijn specifieke kwaliteiten altijd bij de selectie zitten natuurlijk, ook al wil je zo'n gozer het liefst nooit op een voetbalveld zien. Dus eigenlijk is het een keuze tussen Brobbey en Zirkzee, waarbij ik vermoed dat die tweede tegen Bosnië zal starten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites