Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Die rechtsback blijft toch een zorgenkind bij het Nederlands elftal. Dumfries vind ik deze twee wedstrijden erg zwak, vooral tactisch. Heb niet veel PSV gezien, dus dan daar niet oordelen, maar die heeft nog een lange weg te gaan imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Die rechtsback blijft toch een zorgenkind bij het Nederlands elftal. Dumfries vind ik deze twee wedstrijden erg zwak, vooral tactisch. Heb niet veel PSV gezien, dus dan daar niet oordelen, maar die heeft nog een lange weg te gaan imo.

Wat een drama ja. Kan geen bal goed raken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opnieuw een verloren finale, bizar eigenlijk dat we dit niet over de streep kunnen trekken. Was er liever uitgegaan tegen Engeland dan verliezen van die kut Portugezen. Mooi dat we Benfica hebben verslagen dit jaar met Ajax, nu hopen dat PSV Porto eruit tikt in de voorronde van de CL straks. Flikkertjes.

Edit: Wat ik trouwens bizar vind. Dus dan ben je het thuisland, waardoor je al ziek veel voordeel hebt van het publiek e.d., heb je ook nog eens een dag extra rust t.o.v. je tegenstander. Ja, ze organiseren het wel, maar dan is het bizar om ook nog eens een extra 'reisdag' in te moeten plannen voor de ploeg die donderdag speelt.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je ziet waar Nederland vandaag is gekomen is dit gewoon goed. Twee jaar geleden was Oranje het zorgenkindje van het Nederlandse voetbal en nu tellen we gewoon weer mee. Iedereen zeurt nu wel over Dumfries, maar Cilissen had die bal gewoon moeten hebben hoor. Die goal kan je hem aanrekenen. En volgens mij is Dumfries meer een opkomende rechtsback dan Hateboer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je ziet waar Nederland vandaag is gekomen is dit gewoon goed. Twee jaar geleden was Oranje het zorgenkindje van het Nederlandse voetbal en nu tellen we gewoon weer mee. Iedereen zeurt nu wel over Dumfries, maar Cilissen had die bal gewoon moeten hebben hoor. Die goal kan je hem aanrekenen. En volgens mij is Dumfries meer een opkomende rechtsback dan Hateboer.

Dumfried is twee klasses minder dan Hateboer. Het is een blind renpaard. In de NFL zou hij goed tot zijn recht komen.

Snap ook niet waarom Cilissen nog steeds keept, kwalitatief de beste idd maar mist gewoon ritme door het bankzitten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rossi:

Snap ook niet waarom Cilissen nog steeds keept, kwalitatief de beste idd maar mist gewoon ritme door het bankzitten.

Wat een onzin, nu een fout ja, maar in de andere wedstrijden heeft hij uitstekend gekeept. Wie wil je er dan in? Zoet? Bizot? Vermeer? Die dikke pad van Groningen? Zwinkels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites