Lenstra Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 12 uur geleden zei La Pulga: Ik zou voor de #Boszball gaan, Schouten naast Van Dijk en voetballende middenvelders opstellen. Zo ga je er misschien af, maar dan wel met mooi voetbal. Volgens mij praten mensen nog steeds meer over 2008 dan 2010. Jij zegt allemaal dingen waarvan we weten dat Koeman daar anders over denkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 37 minuten geleden zei Lenstra: Jij zegt allemaal dingen waarvan we weten dat Koeman daar anders over denkt Uiteraard, dan kan ik er altijd op terugvallen dat ik het dan beter had gedaan als Koeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Mensen die morgen in Hamburg zijn en een pilsie met ondergetekende willen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1206466/meer-doden-na-wedstrijden-van-oranje-het-wordt-in-allerlei-landen-bevestigd.html Voorzichtig jongens! Vooral de ouderen onder ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 1 uur geleden zei Chiemel: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1206466/meer-doden-na-wedstrijden-van-oranje-het-wordt-in-allerlei-landen-bevestigd.html Voorzichtig jongens! Vooral de ouderen onder ons Ik zal me proberen in te houden, maar beloof niets . Huis is net versierd. Laat het maar beginnen qua Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Brobbey out voor de wedstrijd tegen Polen. Stuur die jongen lekker op vakantie, daarna fit aansluiten bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Belangrijker nieuws: Memphis heeft nu op zijn haarband een nummer 10 staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Goedemorgen aanstaande kampioenen van Europa!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni HOE IS HET MET DE ZENUWEEUHHHH?!!!! SCHUIM OP DE BEKKEN, WE ROLLEN DIE POLEN OP!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Geertruida-Frimpong > Dumfries-Simons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 1 minuut geleden zei MarcFR: Geertruida-Frimpong > Dumfries-Simons In principe eens, alleen Aké staat natuurlijk sowieso linksback en dan mis je wel een beetje een back die eroverheen gaat toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Ik vermoed dat Koeman als volgt gaat spelen: Verbruggen Geertruida van Dijk de Vrij Aké Veerman Schouten Reijnders Frimpong Depay Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 6 minuten geleden zei delichris: Ik vermoed dat Koeman als volgt gaat spelen: Verbruggen Geertruida van Dijk de Vrij Aké Veerman Schouten Reijnders Frimpong Depay Gakpo Denk dat hij gewoon met Dumfries begint hoor. Hoop zelf op dit: Frimpong van Dijk Aké Van der Ven Veerman Schouten Reijnders Xavi Depay Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Malen voor Xavi en we schudden elkaar de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Toch al wel spanning. Was van plan naar de kroeg te gaan maar het is zo’n ontzettend hondenweer dat ik geen zin heb om de deur uit te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Slim, niet in je sterkste opstelling aan het toernooi beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Fijne pot voor zo mannen! 0-2 of 0-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni (bewerkt) Zo lekker ergens in de Griekse zon een scherm opzoeken 16 juni bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 18 minuten geleden zei Titan: Slim, niet in je sterkste opstelling aan het toernooi beginnen! Is wel zo eerlijk als Polen ook met zijn 5e spits speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Ik heb er zin in. Veel plezier allemaal en let het een mooie wedstrijd voor Nederland zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 1-2 denk ik. Szymanski, Depay en Xavi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 9 minuten geleden zei 007mark: 1-2 denk ik. Szymanski, Depay en Xavi. Assist van Veerman hopelijk #gokje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Gakpo gaat twee keer scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 0-4. 2x Depay, Xavi en Malen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Zo, in de categorie vergeten voetballers. Iwan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten