Rykjvk1 Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 33 minuten geleden zei Thierryvane: Frimpong > Dumfries Dit meen je niet toch Die zit bij Inter op de bank ten faveure van Matteo Darmian... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Weet je wat > betekent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni We worden kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 4 minuten geleden zei PJHoutman: Weet je wat > betekent? Och, koekoek... Jazeker, maar ik mijn ogen hebben me even lelijk voor de gek gehouden Ik ben gerustgesteld @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Verbruggen Dumfries Van Dijk Aké vd Ven (maar hij gaat Blind opstellen) Schouten Reijnders Veerman Frimpong Weghorst Depay Zal het wel worden?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Gakpo - Depay Koopmeiners Reijnders - Frenkie Vd Ven - Aké - Van Dijk - Geertruida - Frimpong Verbruggen Zo zou ik hem neerzetten. Eventueel De Ligt voor Geertruida, maar denk dat Geertruida qua dynamiek wellicht beter past in deze samenstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Hoop trouwens wel dat de hoofdblessure van Depay meevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni (bewerkt) 8 uur geleden zei Arezo: Verbruggen Dumfries Van Dijk Aké vd Ven (maar hij gaat Blind opstellen) Schouten Reijnders Veerman Frimpong Weghorst Depay Zal het wel worden?! Weghorst liet weten dat hij te horen heeft gekregen van Koeman dat hij niet gaat starten op het EK. Als 433 het vertrekpunt is voor Koeman dan verwacht ik; Verbruggen Dumfries - Van Dijk - Aké - Blind Reijnders - Schouten - Veerman (Frenkie) Simons - Depay - Gakpo Als 532 het vertrekpunt is; Verbruggen Frimpong - Geertruida - Van Dijk - Aké - Blind Reinders - Schouten - Veerman (Frenkie) Depay - Gakpo. 7 juni bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 9 uur geleden zei MarcFR: Depay, Brobbey, Wijnaldum en Gravenberch Wat een niveau. Brobbey kan alleen zijn lichaam gebruiken. Verder echt een hele beperkte speler. Wijnaldum is al een paar jaar klaar en Gravenberch staat al jaren stil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 18 minuten geleden zei Michaelinho*: Weghorst liet weten dat hij te horen heeft gekregen van Koeman dat hij niet gaat starten op het EK. Als 433 het vertrekpunt is voor Koeman dan verwacht ik; Verbruggen Dumfries - Van Dijk - Aké - Blind Reijnders - Schouten - Veerman (Frenkie) Simons - Depay - Gakpo Als 532 het vertrekpunt is; Verbruggen Frimpong - De Ligt - Van Dijk - Aké - Blind Reinders - Schouten - Veerman (Frenkie) Depay - Gakpo. Bij een 5-3-2 zal Koeman eerder voor Geertruida kiezen dan de Ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 1 minuut geleden zei MarcFR: Bij een 5-3-2 zal Koeman eerder voor Geertruida kiezen dan de Ligt. Och natuurlijk.. vergeet Geertruida helemaal. Mee eens ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Blind kan echt niet in dit systeem, zelfs niet als we zeggen dat het ervaring heeft, het spel leest en een prima pass heeft. In de eerste helft zat er een specifiek moment waarin dat duidelijk werd. Hij 'leest' het spel, weet dat er flink druk kan en moet worden gezet, maar aangezien snelheid niet zijn sterkste punt is, komt hij een stapje te laat en een snelle tegenstander is direct verdwenen. Dat wordt genieten voor Dembele, Mbappé of Griezmann. Kleine momenten die je gewoon de wedstrijd gaan kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 28 minuten geleden zei Titan: Blind kan echt niet in dit systeem, zelfs niet als we zeggen dat het ervaring heeft, het spel leest en een prima pass heeft. In de eerste helft zat er een specifiek moment waarin dat duidelijk werd. Hij 'leest' het spel, weet dat er flink druk kan en moet worden gezet, maar aangezien snelheid niet zijn sterkste punt is, komt hij een stapje te laat en een snelle tegenstander is direct verdwenen. Dat wordt genieten voor Dembele, Mbappé of Griezmann. Kleine momenten die je gewoon de wedstrijd gaan kosten. Blind gaat ook niet spelen toch? Neem aan dat je juist tegen dat soort snellere spelers voor vd Ven gaat kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Weghorst gaf gelukkig gisteren na de wedstrijd zelf al aan geen basisspits te worden dit EK. Eerste win is al binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Blind gaat ook niet spelen toch? Neem aan dat je juist tegen dat soort snellere spelers voor vd Ven gaat kiezen. We hebben het nog altijd over Koeman he, die denkt ook dat Wijnaldum de perfectie tien is voor dit elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Weinig tot niets gezien maar lees dat Frimpong motm was. Mooi voor hem, goed seizoen gehad. Verdient ook een basisplaats maar je weet wat Koeman gaat doen. Sommige jongens kunnen nog overtuigen maar zullen nog op de bank belanden vanwege vriendjespolitiek (Gini, Blind, Memphis) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 23 minuten geleden zei Titan: We hebben het nog altijd over Koeman he, die denkt ook dat Wijnaldum de perfectie tien is voor dit elftal. Mwoah, ik gok zelf, als je zoals gisteren speelt qua formatie, dat het zoiets wordt: Verbruggen Dumfries-van Dijk-Ake-Vd ven Frenkie-Reijnders Simons Frimpong-Depay-Gakpo Of dat is wat ik hoop, laat ik het dan zo stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 25 minuten geleden zei Vitesse88: Weinig tot niets gezien maar lees dat Frimpong motm was. Mooi voor hem, goed seizoen gehad. Verdient ook een basisplaats maar je weet wat Koeman gaat doen. Sommige jongens kunnen nog overtuigen maar zullen nog op de bank belanden vanwege vriendjespolitiek (Gini, Blind, Memphis) Als Gini na gisteren nog basis staat op het EK dan word ik voor België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 20 minuten geleden zei Thierryvane: Als Gini na gisteren nog basis staat op het EK dan word ik voor België. #welkomthierry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 1 uur geleden zei Vitesse88: Weinig tot niets gezien maar lees dat Frimpong motm was. Mooi voor hem, goed seizoen gehad. Verdient ook een basisplaats maar je weet wat Koeman gaat doen. Sommige jongens kunnen nog overtuigen maar zullen nog op de bank belanden vanwege vriendjespolitiek (Gini, Blind, Memphis) Uiteindelijk wil ronaldje toch ook gewoon zover mogelijk komen? Dan moet je denk ik gewoon constateren dat wijnaldum als basis in elk geval niet meer kan. Lekker met Simons of koopmeiners op die positie gaan spelen. Je hebt wat mij betreft gewoon echt wel een goede selectie met wisselmogelijkheden. Dat is wel eens anders geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Tuurlijk wil hij alles winnen. Maar zijn trackrecord bij Nederland wijst erop dat hij ook zo conservatief as fuck is. Bij geen 1 land in Europa wordt een speler als Blind nog geselecteerd. Hij zal het vast goed gedaan hebben en o wat kan hij lekker passjes uitstellen maar het is gewoon gênant. Snap ook niet dat die gozer niet de eer aan zichzelf houdt trouwens, maar goed dat is een familietrekje. Zelfde geldt voor Wijnaldum. Speelt op een zeer bedenkelijk niveau en ook moreel gezien heeft hij vrij weinig in NL elftal te zoeken wat betreft het land waar hij werkt. Flikker gewoon op met die gasten. Koopmeiners is het gewoon niet in NL elftal. doet het vast goed bij Atalanta, maar we moeten wel zekerheid hebben op een EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Als Koeman in de poulefase ''gewoon'' gaat beginnen met Wijnaldum, Blind en Depay en Frimpong 0 minuten zou geven en we worden 3e of 4e in de poule, dan is dat genoeg amunitie voor ontslag toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 16 minuten geleden zei Arezo: Tuurlijk wil hij alles winnen. Maar zijn trackrecord bij Nederland wijst erop dat hij ook zo conservatief as fuck is. Bij geen 1 land in Europa wordt een speler als Blind nog geselecteerd. Hij zal het vast goed gedaan hebben en o wat kan hij lekker passjes uitstellen maar het is gewoon gênant. Snap ook niet dat die gozer niet de eer aan zichzelf houdt trouwens, maar goed dat is een familietrekje. Zelfde geldt voor Wijnaldum. Speelt op een zeer bedenkelijk niveau en ook moreel gezien heeft hij vrij weinig in NL elftal te zoeken wat betreft het land waar hij werkt. Flikker gewoon op met die gasten. Koopmeiners is het gewoon niet in NL elftal. doet het vast goed bij Atalanta, maar we moeten wel zekerheid hebben op een EK. Dit is natuurlijk redelijk lastig t.o.v. je eerdere verhaal. Omdat Koeman zo conservatief is hebben we weinig andere namen gezien, dus is een groot deel van de opstelling geen zekerheid, zeker gegeven de prestaties van de spelers die hij wél heeft geprobeerd. Overigens wil Koeman diepgang op die plek, dus dan houd je weinig opties over; Simons of Koopmeiners. Ik zou dan zelf altijd Koopmeiners opstellen gegeven dit seizoen. De beste opstelling is denk ik: Depay/Gakpo/Simons (2 daarvan) Koopmeiners Maatsen - Frenkie - Schouten - Frimpong Aké - Van Dijk - Geertruida Verbruggen Maar Maatsen is niet mee, hiermee heb je een aantal weken nodig voor de veldbezetting, en met de backs die Koeman neer wil zetten heb je een balvaste diepe spits nodig. Zie het daarom wel gebeuren dat hij Brobbey laat staan, en Van de Ven op linksback terecht komt (zou ik denk ik eerder Aké naar linksback verschuiven overigens). Vond onze Pieter het overigens ook wel goed verwoorden op het YT-kanaal van VI; de as staat redelijk vast, maar met de mannen aan de zijkant en de spits kun je variëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 6 minuten geleden zei Rogier.: Overigens wil Koeman diepgang op die plek, dus dan houd je weinig opties over; Simons of Koopmeiners. Reijnders? Die heeft het vorige interlandperiode goed gedaan op die positie toch? Ik vind die dubbele dm wel wat stabieler. Dus Schouten en Frenkie (mocht die brekebeen fit zijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Wel veel zin in het tournooi. Al weken druk met topps ek stickers verzamelen. Blij dat het snel gaat beginnen en dan elke dag voetbal kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten