Arezo Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 17 minuten geleden zei timpy00: Mentorrol van De Roon zal er wel niks over vragen anders wordt Beppu boos. Dat is denk ik de reden waarom Koeman van 23 naar 26 spelers wil. Een legitieme reden om de Roon op te roepen. Voor in de kleedkamer enz, in zo'n rol zie ik Blind en misschien Wijnaldum ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Wat een gelul trouwens, die uitbreiding naar 26 spelers. Nog meer spelers die geen minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Dat de rest ook met die woke shit van Wijnaldum en depay mee gaan valt me ook erg tegen. Weinig meer aan dat vreemdelingen legioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april He Putdus, niet alles wat jij onzin vindt, is ook meteen woke he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 10 uur geleden zei Kyrill: Zal ik volgende keer doen! Je hebt de post anders, nu , nog steeds erg snel gevonden Soms heb ik tijd om topics te lezen die ik normaal skip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Op 1-4-2024 om 22:03 zei Arezo: Scholletje 2.0 Allebei zijn concurrenten blessa😂 Toch bizar die Blind. Echt zo traag als dikke stront door een trechter, maar gewoon lekker EKtje spelen. Ik heb het al eerder gezegd: koeman gaat er gewoon voor zorgen dat Daley fucking blind straks je recordinternational is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april (bewerkt) Op 3-4-2024 om 19:32 zei Hwb: Wat een gelul trouwens, die uitbreiding naar 26 spelers. Nog meer spelers die geen minuten maken. Jij zou zeker ook nog net een reserve doelman meenemen he. Spoiler Referentie aan een discussie over het nut van een redelijke tweede doelman die we jaren terug hebben gevoerd. 4 april bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Sterker nog: die discussie ging over een derde keeper dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 8 uur geleden zei Tim': Sterker nog: die discussie ging over een derde keeper dacht ik Nou, over een derde keeper hoef je al helemaal niet te beginnen. Ik ben van mening dat het halen van een ervaren tweede keeper vrijwel altijd overbodig is. Derde keepers zijn helemaal onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 2 uur geleden zei Hwb: Nou, over een derde keeper hoef je al helemaal niet te beginnen. Ik ben van mening dat het halen van een ervaren tweede keeper vrijwel altijd overbodig is. Derde keepers zijn helemaal onzin. Ik zal het doorgeven aan Arne Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april (bewerkt) 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik zal het doorgeven aan Arne Slot. "vrijwel altijd". Als Bijlow je eerste keeper is, is het een must. Alhoewel, denk je echt dat jullie met Micky van Sas als back-up voor Bijlow geen tweede zouden zijn geworden? 5 april bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Dus, serieuze kans dat Frenkie er niet bij is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Voor ons Nederlanders is het tuurlijk hopen dat hij op tijd fit is voor het EK. Want kijk zo graag naar hem en verder heeft het geen uitleg nodig dat zo'n speler nodig is in het Nederlands Elftal. Maar hoop ook dat hij iig deze zomer fit geraakt en naar een andere club gaat dan Barca. Wil hem weleens in de Premier League zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Zag er toch niet goed uit hé. Is er al meer nieuws omtrent zijn blessure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Citaat JUST IN: Frenkie de Jong’s season is OVER, but he will be fully fit and prepared for the EUROs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Zit 2-3 weken tussen de laatste wedstrijd van het seizoen en de eerste pot van het EK? Moet dan een hoop gebeuren tussen 'het seizoen is OVER' en 'helemaal fit voor het EK'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 5 minuten geleden zei Beppu: Zit 2-3 weken tussen de laatste wedstrijd van het seizoen en de eerste pot van het EK? Moet dan een hoop gebeuren tussen 'het seizoen is OVER' en 'helemaal fit voor het EK'. Kan het nog doortrekken naar KO-fase van EK en dat je zonder hem speelt in de poule. Dan komen er nog 1,5 week bij ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Hoe vaak is deze man geblesseerd? Mist echt zoveel interlands de laatste tijd onze Pieter Post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Gaan we al EK selectietjes maken of is dat nog te vroeg? Flekken Verbruggen Bizot Frimpong Dumfries Geertruida De Ligt Van Dijk De Vrij Aké Vd Ven Blind Maatsen De Jong Schouten Wieffer Timber Reijnders Koopmeiners Veerman De Roon Malen Simons Weghorst Gakpo Depay Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Waar is Taylor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Bizot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april In de broekzak van Minteh nog steeds @Gert Ik denk dat hij de beste '3e keeper' is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Zojuist zei Arezo: In de broekzak van Minteh nog steeds @Gert Ik denk dat hij de beste '3e keeper' is Hoop dat Newcastle dan ons wel betaald als hij na de zomer dan terug naar Engeland gaat :( Bizot doet het wat betreft data toch erg goed in Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 5 uur geleden zei Arezo: In de broekzak van Minteh nog steeds @Gert Ik denk dat hij de beste '3e keeper' is Daarom deed die gister dus niet mee, kan Minteh hem alsjeblieft een keertje vrijlaten? Jade Anna appte mij ook al dat ze zich zo zorgen maakt om hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 14 uur geleden zei Arezo: Gaan we al EK selectietjes maken of is dat nog te vroeg? Flekken Verbruggen Bizot Frimpong Dumfries Geertruida De Ligt Van Dijk De Vrij Aké Vd Ven Blind Maatsen De Jong Schouten Wieffer Timber Reijnders Koopmeiners Veerman De Roon Malen Simons Weghorst Gakpo Depay Zoiets? Beetje te veel uit balans denk ik. Moet nog wel een aanvaller erbij. Dan zijn Brobbey, Zirkzee en Dallinga een extra spits. Voor buitenspelers, Noa Lang hoe is het daarmee trouwens? Verder nog Bergwijn, Danjuma, Stengs, Kluivert? Valt niet mee, geef ik Stengs nog de meeste kans. En dan de Roon of een CV valt dan weg. Ook al wil een bondscoach altijd wel ergens een gekke keuze maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten