aron24 Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Wieffer als Nederlandse hoogtepunt. Voor de rest weer typisch dat Nederland 1 helft redelijk speelt en volgens kansloos afgedroogd wordt. Maar wel genoten van Modric. Wat een speler is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 8 uur geleden zei Geppiej: Op zondagmiddag om 15:00 uur. Wij hebben kaartjes Dacht nog een keer Modric zien maar ik kan gaan oefenen op de wave Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 2 minuten geleden zei Vitesse88: Wij hebben kaartjes Dacht nog een keer Modric zien maar ik kan gaan oefenen op de wave Gewoon één keer als enige geluid maken tijdens de wedstrijd, dan hoort heel MU precies op welke stoel je zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Wieffer met afstand de beste bij NL gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 En dan speel je zondag nog voor plek drie of vier. Moet je zin in hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 4 minuten geleden zei Thierryvane: En dan speel je zondag nog voor plek drie of vier. Moet je zin in hebben. Klein ‘corona-uitbraakje’ of ‘voedselvergiftiging’ doet wonderen joh. Gewoon reglementair 3-0 opschrijven en die gasten kunnen lekker op vakantie . Ohnee, Koeman vond het een belangrijke pot ter voorbereiding op de EK kwalificatie. Denk dat die spelers daar toch heel anders over denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Idd stuur iig Ake en Dumfries (Ja toch maar @Vitesse88 ) naar huis aub. Wel een hele fijne eerste helft gezien van beiden landen. Jammer van de verlenging, want dat had me liever bespaard gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Een goede eerste helft en de tweede helft was Kroatië beter. Gakpo die een domme overtreding maakt en daardoor komen ze gewoon terug in de wedstrijd. Het is jammer om weer geen prijs te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 1 uur geleden zei delichris: Een goede eerste helft en de tweede helft was Kroatië beter. Gakpo die een domme overtreding maakt en daardoor komen ze gewoon terug in de wedstrijd. Het is jammer om weer geen prijs te pakken. Jij moet analist worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Jij moet analist worden. Ik praat net zulke onzin zeker dan die analisten van tegenwoordig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Dacht even dat Chris dit voor de wedstrijd zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Jij moet analist worden. Legt wel duidelijk de vinger op de zere plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Kan je nagaan dat ik dit gewoon gratis zeg. Wat een onzin zal ik uitkramen als men mij gaat betalen bij de NOS of Ziggo. Hoewel slechter kan eigenlijk ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Je trapt er toch weer in. Potje aanzetten en na krap 6 minuten al 0-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Ik krijg toch het idee dat Koeman beter een enkeltje ipv retourtje Barcelona had kunnen kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Wat een verdediging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 En 0-2. Tegen een c keuze van Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Ik las al een interessante analyse over Koeman: https://www.powned.tv/artikel/ronald-koeman-is-een-kut-trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Je gaat je inmiddels toch wel serieus afvragen of we dat EK wel halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Je gaat je inmiddels toch wel serieus afvragen of we dat EK wel halen Dat moest sowieso al. Griekenland en Ierland zijn op zijn minst aardige tegenstanders, waar je met een vroege rode kaart zeker een doffer op kan lopen. Maar goed, Frank de Boer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 1 minuut geleden zei himan: Dat moest sowieso al. Griekenland en Ierland zijn op zijn minst aardige tegenstanders, waar je met een vroege rode kaart zeker een doffer op kan lopen. Maar goed, Frank de Boer terug? Cocu en Van Bronckhorst zijn eerst nog aan de beurt. Daarna tappen we uit het nieuwe vaatje; Steijn, Penders. Misschien Jans nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Ron Jans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Hiddink? Advocaat?Leo Beenhakker leeft ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 15 minuten geleden zei himan: Dat moest sowieso al. Griekenland en Ierland zijn op zijn minst aardige tegenstanders, waar je met een vroege rode kaart zeker een doffer op kan lopen. Maar goed, Frank de Boer terug? Ja dat bedacht ik me ook na mijn post. Iedereen weet dat we geen ploeg hebben waarmee je dit soort landen van de mat veegt. Maar er zit gewoon echt helemaal niets in, ook de zogenaamde ‘kroonprinsen’ laten zelden iets zien. Dat Koeman geen geweldenaar is kunnen we wederom wel weer concluderen. Maar met het Nederlandse trainersgilde zou ik ook oprecht niet weten wie er dan wel (weer) iets van kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Van Bommel zie ik ook nog wel gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten