Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Het was gewoon niet best van geen enkele speler. Maar er is gewoon niets aan de hand. Oranje gaat gewoon winnen van Qatar en dan ben je eerste in de poule. Wat mij opviel is dat bijna iedereen zei dat Noppert geen fout heeft gemaakt. Maar hij maakte wel degelijk een fout. Toen die speler van Ecuador doorliep op hem. En Noppert schoot tegen hem aan. Daar had Noppert wel eerder de bal weg kunnen spelen. Daar maakt hij een fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei joostmakaay:

Hahah wat erg, vooral met dit soort wissels is het toch onbegrijpelijk dat je Danjuma thuis hebt gelaten.

Maar wel heerlijk dat je nu in die wedstrijden precies mist wat die afvallers hadden kunnen brengen. Danjuma een actie aan de bal ipv Memphis, Brobbey wat diepte ipv Bergwijn, Schouten een rol in de opbouw + defensieve arbeid ipv Koopmeiners of Berghuis.

Hadden alle 3 basis kunnen staan en je spel zag er 100% beter uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Waarom constant spelers erbij halen die er niet bij zijn. Heeft geen toegevoegde waarde, want je kan ze niet gaan vergelijken op dit moment.

Gisteren toonde perfect aan dat je deze jongens beter kon gebruiken dan die erin stonden of kwamen. 

Wat mij betreft dinsdag zo;

Noppert

Denzel Timber VVD Ake Malacia

de Roon (op 6) Frenkie (op 8)

Berghuis

Gakpo Depay 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei delichris:

van Gaal heeft zijn redenen dat ze er niet bij zijn. En zeggen dat het 100% beter gaat dan kan je nooit zeggen, want dat weet je gewoon niet.

Dan kun je dus nooit discussie voeren of de keuzes van een trainer, want die heeft altijd zijn redenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Die man komt net uit een blessure terug, natuurlijk loopt het dan niet altijd even goed. Die eerste westrijd werden de doelpunten toch echt gemaakt toen hij in de ploeg kwam er er daardoor meer ruimtes komen. De tweede wedstrijd was het een algemene faux pas.  Als hij fit is en de hele wedstrijd kan spelen moeten ze het doen, mits hij echt goed fit is, want tegen Qatar is hij nog niet echt nodig als het goed is. Vanaf de achtste finales natuurlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou ze allebei niet meer opstellen. Bergwijn en Depay spelen exact hetzelfde en het enige verschil dat Depay heeft is dat hij de penalties er in mag schieten. 

Maar ook de vergelijking dat hij net zoals Robben beslissend kan zijn op een eindtoernooi na terugkomst van een blessure.. Het enige wat zij gemeen hebben is inderdaad een blessure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Depay laten starten morgen en dan een uur laten spelen. Dan is hij wel klaar voor de achtste finale. En hij scoort er morgen drie :P . Depay samen met Gakpo voorin en dan Simons op 10. 

Juist. Lekker Memphis en Gakpo voorin, Simons erachter. Laat Bergwijn maar 'ff banken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Thierryvane:

Juist. Lekker Memphis en Gakpo voorin, Simons erachter. Laat Bergwijn maar 'ff banken.

Simons lijkt inderdaad te gaan spelen als je LvG mag geloven op de persconferentie. Terecht ook. Bergwijn heeft het (momenteel) gewoon niet en dan is Simons qua profiel vergelijkbaar.

Verder hoop ik op Frimpong ipv Dumfell. Die laatste heeft weer eens ze schoenen verkeerd om aan dit WK en heeft al moeite om een bal over 2m naar de juiste kleur te spelen. Vrijwel alles gaat over rechts de laatste paar duels en Dumfell is vaak in negatieve zin het eindstation.

Ik zou zo spelen:

Noppert

Frimpong - Timber - Van Dijk - Aké - Malacia

De Roon

Berghuis - De Jong

Simons

Memphis - Gakpo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lazy:

Simons lijkt inderdaad te gaan spelen als je LvG mag geloven op de persconferentie. Terecht ook. Bergwijn heeft het (momenteel) gewoon niet en dan is Simons qua profiel vergelijkbaar.

Verder hoop ik op Frimpong ipv Dumfell. Die laatste heeft weer eens ze schoenen verkeerd om aan dit WK en heeft al moeite om een bal over 2m naar de juiste kleur te spelen. Vrijwel alles gaat over rechts de laatste paar duels en Dumfell is vaak in negatieve zin het eindstation.

Ik zou zo spelen:

Noppert

De Roon

Berghuis - De Jong

Simons

Memphis - Gakpo

Als je zo je opstelling gaat maken dan mag je direct naar huis hoor. Denk dat de Fifa hier niet mee akkoord gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het ligt toch niet per se aan de poppetjes jongens? De veldbezetting is gewoon niet lekker. Dumfries en Blind staan te laag, en als Frenkie dan inzakt, heb je veel te weinig afspeelopties naar voren toe. Met zo'n systeem als dit moet je die flanken vol bestrijken, laat die backs opkomen om de buitenspelers een keuze te laten maken. Daarnaast, gebruik de opbouwende kwaliteiten van een Timber, Aké, Virgil (lange bal) en Frenkie om het veld groot te maken. Dan kan je gewoon in een 3-1+6 of 3-2+5 uitkomen (welke vorm je voorin ook wil hanteren). Dan kan je welke 10 je ook wil neerzetten, maar of het een Berghuis is om lekker te ballen, een Davy om gaten te trekken, of een Simons/Lang om gekke shit uit te halen, maakt niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Ik zou zo spelen:

Noppert

De Roon

Berghuis - De Jong

Simons

Memphis - Gakpo

Dan worden we gediskwalificeerd want dan speel je met 12 man. Ik zou hetzelfde doen maar dan Berghuis ten kosten van de Roon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Rogier.:

Maar het ligt toch niet per se aan de poppetjes jongens? De veldbezetting is gewoon niet lekker. Dumfries en Blind staan te laag, en als Frenkie dan inzakt, heb je veel te weinig afspeelopties naar voren toe. Met zo'n systeem als dit moet je die flanken vol bestrijken, laat die backs opkomen om de buitenspelers een keuze te laten maken. Daarnaast, gebruik de opbouwende kwaliteiten van een Timber, Aké, Virgil (lange bal) en Frenkie om het veld groot te maken. Dan kan je gewoon in een 3-1+6 of 3-2+5 uitkomen (welke vorm je voorin ook wil hanteren). Dan kan je welke 10 je ook wil neerzetten, maar of het een Berghuis is om lekker te ballen, een Davy om gaten te trekken, of een Simons/Lang om gekke shit uit te halen, maakt niet uit.

Dus Dumfries en Klaassen die ballen niet kunnen aannemen en inleveren ligt zeg maar aan waar ze precies op het veld staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Socrates:

Dus Dumfries en Klaassen die ballen niet kunnen aannemen en inleveren ligt zeg maar aan waar ze precies op het veld staan?

Klopt inderdaad.

1) Ik ben het ermee eens dat je Klaassen nooit zou moeten mogen opstellen en Dumfries lekker moet vervangen voor Frimpong

2) Desalniettemin gebruik je ze nu ook niet in hun 'kracht' omdat Dumfries er niet overheen dendert en Klaassen nodig is in de spelopbouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Klopt inderdaad.

1) Ik ben het ermee eens dat je Klaassen nooit zou moeten mogen opstellen en Dumfries lekker moet vervangen voor Frimpong

2) Desalniettemin gebruik je ze nu ook niet in hun 'kracht' omdat Dumfries er niet overheen dendert en Klaassen nodig is in de spelopbouw

Goede eerste regel. Maar Klaassen in de spelopbouw niet hoor. Ook hij moet komen. In de ruimte. En daarvoor nooit de bal aanraken als het even kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Goede eerste regel. Maar Klaassen in de spelopbouw niet hoor. Ook hij moet komen. In de ruimte. En daarvoor nooit de bal aanraken als het even kan.

Zeker eens, maar als hij er staat en ze blijven op dezelfde manier spelen; moet hij wel aanspeelbaar zijn, anders kunnen ze hem achterin alleen aan elkaar kwijt. Dat gaat niet samen met de opdracht verstoppertje te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites