Tim' Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Van Gaal blijft tot en met het WK. Daarna zou Koeman pas komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Sowieso heeft hij het bij het Nederlands Elftal toch redelijk gedaan. Ik denk niet dat de spelers dat vergeten zijn. Waarschijnlijk bakken ze er nu niets van, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Dat was eerder ondanks dan dankzij Koeman. Viel vooral samen met het in de ploeg komen van Frenkie de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 37 minuten geleden zei Kyrill: Koeman overschatte coach , heeft ie bij Barcelona bewezen laatste paar jaar... van Gaal zit op de bank tijdens WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Scherpen, Van Ewijk, Van den Berg, Kasanwirjo,Bakker, Reis, Gravenberch, Timber, Ekkelankamp,Zirkzee, Redan Niet verrassend dat het nog 0-0 is tegen Bulgarije met Reis in de ploeg en met geen enkele echte vleugelaanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Ook niet echt vol talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Op 22-3-2022 om 12:56 zei Socrates: Dat was eerder ondanks dan dankzij Koeman. Viel vooral samen met het in de ploeg komen van Frenkie de Jong. Nou ja, je moet hem er nog in zetten, ik bedoel, hij heeft het ook niet helemaal 'verneukt' , zoals Frank de Boer(hoewel ik nog steeds wel twijfel of dat niet ook vooral die rode kaart was in de 30e minuut, maar goed). Finale Nations League is ook niet helemaal niets, zeker niet na al die matigheid daarvoor. Zelfs niet met Frenkie. En de keuze voor Barcelona was op dat moment ook wel begrijpelijk. Ik snap jullie wel, je hebt hem bij Barcelona gezien en denkt, hij kan er niets van. Maar dat komt zeker ook deels door wat er dat allemaal buiten het veld gebeurde met voorzitterwissels en het vertrek van Messi tussendoor. Ook nog iets met zijn hart dacht ik? Ik denk gewoon dat als hij zich kan herpakken dat het een prima keuze is. Zeker ook gezien het Nederlands elftal een stukje rustiger is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Flekken; De Ligt, Van Dijk, Aké; Dumfries, Koopmeiners, De Jong, Blind; Berghuis; Bergwijn, Memphis Toch wel wat anders dan ik had verwacht (en heel anders dan gehoopt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Blind op links vanwege z’n loopvermogen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Jongens, ik ga weer een wedstrijdje kijken. Dat betekent dus waarschijnlijk een afgang voor Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Had gekozen voor Malacia/Wijndal ipv Blind, Van de Beek ipv Koopmeiners/Berghuis en Danjuma ipv Memphis. Voor de rest kan ik er mee leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Geen Flekkenloos optreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Flekken en Blind... Blind heft buitenspel op en Flekken doet een Onana/Marciano... Na ja, 1-1 kan nog alle kanten op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Ook een kutkeeper dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 23 minuten geleden zei MNie: Geen Flekkenloos optreden Die grap wilde ik ook maken, maar vond ik te flauw... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Toch wel opvallend dat iemand als Van Gaal die ik voetbalinhoudelijk zeer hoog heb zitten aangeeft dat Blind veel verder is dan Malacia en Wijndal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Voetballend en qua inzicht vast wel. Dat zal je wel merken op die trainingspartijtjes en oefenvormpjes. Op een groot veld met volle intensiteit zie je pas dat zijn fysiek hem inmiddels te vaak in de steek laat. Benieuwd hoelang Van Gaal gaat vasthouden aan Memphis. Er is toch echt iemand die op ongeveer dezelfde positie speelt, in dezelfde competitie speelt en in vrijwel alles net wat beter is momenteel. Elke La Liga-volger zou momenteel toch echt voor Danjuma ipv Memphis kiezen. Maar ja, NL elftal, dan houden al die coaches vast aan oude patronen. Valt mij nog mee dat Wijnaldum niet speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Wel een traktatie om 45 min naar Frenkie in deze rol te mogen kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Voetballend en qua inzicht vast wel. Dat zal je wel merken op die trainingspartijtjes en oefenvormpjes. Op een groot veld met volle intensiteit zie je pas dat zijn fysiek hem inmiddels te vaak in de steek laat. Benieuwd hoelang Van Gaal gaat vasthouden aan Memphis. Er is toch echt iemand die op ongeveer dezelfde positie speelt, in dezelfde competitie speelt en in vrijwel alles net wat beter is momenteel. Elke La Liga-volger zou momenteel toch echt voor Danjuma ipv Memphis kiezen. Maar ja, NL elftal, dan houden al die coaches vast aan oude patronen. Valt mij nog mee dat Wijnaldum niet speelt. Dat eerste zal Van Gaal dan ook wel zien toch en over Danjuma. Vind ik wel een andere type, veel meer een echte buitenspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Benieuwd hoelang Van Gaal gaat vasthouden aan Memphis. Er is toch echt iemand die op ongeveer dezelfde positie speelt, in dezelfde competitie speelt en in vrijwel alles net wat beter is momenteel. Elke La Liga-volger zou momenteel toch echt voor Danjuma ipv Memphis kiezen. Dit ja. Jeetje wat veel balverlies weer. Hij haalt ook continue de snelheid uit de aanval. Maarja dan zal er wel weer gewezen worden naar het aantal interlandgoals van Memphis. Benieuwd hoeveel strafschoppen daar bij zitten trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 3 minuten geleden zei cimbomcu: Dat eerste zal Van Gaal dan ook wel zien toch en over Danjuma. Vind ik wel een andere type, veel meer een echte buitenspeler. Nah, juist heel erg vergelijkbaar. Danjuma kan vooral goed afmaken en schieten. Heeft een goede dribbel en is redelijk snel. Dat laatste is het grootste verschil met Memphis, die is een schildpad tegenwoordig. Speelt ook gewoon vaak als linkerspits, ligt een beetje aan het systeem. Als ze met twee spitsen spelen is hij altijd de linker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 7 minuten geleden zei Geppiej: Dit ja. Jeetje wat veel balverlies weer. Hij haalt ook continue de snelheid uit de aanval. Maarja dan zal er wel weer gewezen worden naar het aantal interlandgoals van Memphis. Benieuwd hoeveel strafschoppen daar bij zitten trouwens. En dan alle poespas er ook nog bij. Pirouette hier, hakje daar. Vond het in zijn PSV tijd al een irritant figuur, dat is niet veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 1 uur geleden zei MisterX: Jongens, ik ga weer een wedstrijdje kijken. Dat betekent dus waarschijnlijk een afgang voor Oranje. Hier lijkt weinig van te kloppen... Gelukkig maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Bijzondere wedstrijd om te zien. Vooral De Ligt werd pijnlijk vaak (te) makkelijk voorbij gespeeld. Tegelijkertijd voorin veel door het midden, lijkt me dat dat makkelijker te vast te zetten is dan dat Denemarken vandaag deed. We kunnen overigens nog steeds in pot 1 belanden. Als we niet verliezen van Duitsland, en Noord-Macedonië plaatst zich i.p.v. Portugal, dan zijn we er Lijkt me verder prima om pot 2 te krijgen, anders loten we toch Duitsland ofzo en krijgen we met 6-0 aan onze kloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 Nu loot je Qatar. Nee joh, voor WK's zijn balletjes warm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten