Elsjorro1990 Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Ja die meerwaarde heb ik ook nooit begrepen. Ik vind het maar een hele matige voetballer. Blinkt nergens echt in uit. Veel balverlies ook de laatste tijd in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Op 16-11-2021 om 12:59 zei Socrates: Al die bondscoaches lijken te denken dat hij puur een lopende tien is, maar hebben kennelijk gemist dat hij in zijn beste tijd bij Liverpool gewoon een redelijk simpele balveroveraar op het middenveld was die meester was in de omschakeling en maar incidenteel bij kwam schuiven in de zestien van de tegenstander. Dit dus. Gewoon een zeer waardevolle middenvelder geweest onder Klöpp. Pressen, bal veroveren op het middenveld en energiek zijn in beide omschakelingsfases. Dat kon hij goed. Zo is hij echter nooit gebruikt bij het Nederlands elftal. Als tien heeft hij met zijn gevoel voor diepte in de wisselwerking met Memphis wat belangrijke goals gemaakt, maar dat kan eigenlijk vooral als de ruimtes groot zijn. Je ziet ook (de wedstrijden voor het EK, op het EK zelf, de wedstrijden erna) dat hij op tien gevoel voor positionering mist. Hij staat vaak verkeerd, is matig in kleine ruimtes, weet geen openingen te vinden en het is ook niet bepaald een creatieve passer. Dat komt ook goed aan het licht door de tegenstanders (defensiever; ingraven, ruimtes klein maken). Er had allang een trainer moeten zijn die het duo Frenkie - Wijnaldum had geïnstalleerd. Ik ben verder van mening dat Van de Beek zelfs als hij ook in de laatste tien minuten niet meer mag invallen bij United, nog altijd tienmaal beter is in de kleine ruimtes dan een Klaassen. Net zoals ik ook altijd heb gevonden dat Bergwijn zonder wedstrijdritme nog steeds meer brengt op rechtsbuiten dan types als Malen, die daar helemaal niks te zoeken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Simpel geplaatst met een elftal wat nog lang geen vorm heeft gevonden. Blind en Klaassen wel lozen voor het WK, zelfs Aaeon Meijers en Sjaak Polak zijn nog beter. Op naar de halve finale en hopelijk een hoop lui die die kant op gaan met regenboogvlaggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Oefenwedstrijden in maart tegen Denemarken en Duitsland (beiden thuis). Heb daar een hard hoofd over in dat ze die gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Je hoeft oefenwedstrijden ook helemaal niet te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Echt tegenstanders om bang van te worden, daarnaast zijn het maar oefenpotjes. Als het om het "eggie" gaat zullen ze deze twee landen olv Van Gaal gewoon verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Heb de laatste jaren wel genoeg wedstrijden tegen de Duitsers gezien. Zou wel wat niet-Europese tegenstanders willen zien ter voorbereiding op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Niet mee eens, er zijn een stuk of tien landen die op dit moment wereldkampioen kunnen worden en daarvan zijn er 8 Europees (Duitsland, Frankrijk, Spanje, België, Denemarken, Portugal/Italië, Engeland, misschien Zwitserland) en de andere twee Argentinië en Brazilië. Dan moet je ook tegen die teams oefenen in mijn ogen. Als ik kijk naar de Afrika Cup hebben die landen geen schijn van kans, Mexico is ook niet echt in vorm op dit moment. Volgens mij verloor de winnaar van de Azië Cup (Qatar) pas nog met 4-0 van Ierland. Natuurlijk kan Nederland uitgeschakeld worden door die landen in een pechwedstrijd, maar om wereldkampioen te worden, moet je ongeveer 3 of 4 topwedstrijden winnen en die spel je tegen toplanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 16 uur geleden zei himan: Niet mee eens Je bent het er niet mee eens dat ik persoonlijk wel eens niet-Europese tegenstanders zou willen zien? Bijzonder, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 januari 2022 Share Geplaatst 15 januari 2022 34 minuten geleden zei Sophomore: Je bent het er niet mee eens dat ik persoonlijk wel eens niet-Europese tegenstanders zou willen zien? Bijzonder, Flauw, ik vind het gewoon niet handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Clasie in de voorselectie van Oranje. Tegen Feyenoord speelde hij echt een dijk van een wedstrijd. Kijk verder nooit AZ maar als hij dat niveau al een tijdje haalt vind ik het geen verrassende oproep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Ik ben vooral aan het bidden dat Koeman geen bondscoach gaat worden na het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 8 minuten geleden zei cimbomcu: Ik ben vooral aan het bidden dat Koeman geen bondscoach gaat worden na het WK. Ik denk dat het dan verspilde energie zal zijn, niemand anders zal van dit Nederlands elftal de bondscoach willen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 14 minuten geleden zei cimbomcu: Ik ben vooral aan het bidden dat Koeman geen bondscoach gaat worden na het WK. We weten het nu wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Clasie zal wel, maar goed dat Frimpong er bij zit. Net als Bakker op links gewoon een basisspeler bij een goed draaiend Leverkussen. Voor mijn gevoel is er vaak te weinig aandacht voor talenten in het buitenland. Maar als je in de Eredivisie al twee aardige potjes speelt ben je al een talent en na 15 aardige potjes heeft iemand het al over het nationale elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Nu is Bakker wel matig, maar snap je punt idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Ik denk dat het dan verspilde energie zal zijn, niemand anders zal van dit Nederlands elftal de bondscoach willen zijn. Ome Henk (ten Cate) zal er vast anders over denken😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Voorselectie van Oranje betekend maar een ding. Dat er straks weer een kleine twee weken geen voetbal op televisie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 27 minuten geleden zei cimbomcu: Nu is Bakker wel matig, maar snap je punt idd. Lees wel goede dingen over hem. Snelheid en defensief solide. Misschien niet de allerbeste voetballer, maar wel een tegenhanger van Wijndal bijvoorbeeld. Maar als ze straks met vijf achterin spelen, heb je wel meer aan iemand die ook wat beter kan voetballen. Dat pleit dan weer voor een Wijndal of Malacia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 5 minuten geleden zei Socrates: Maar als ze straks met vijf achterin spelen, heb je wel meer aan iemand die ook wat beter kan voetballen. Dat pleit dan weer voor een Wijndal of Malacia. Het is op zich al lekker dat er iets te kiezen valt. Dus alleen maar goed dat we meerdere smaken hebben die een bepaalde niveau hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Er valt iets te kiezen, maar niet per sé op hoog niveau imo. Wijndal en Malacia zijn de beste linksbacks van de Eredivisie momenteel, maar ik schat ze internationaal niet zo hoog in. Bij een Sevilla zouden ze niet in de basis staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 12 minuten geleden zei Socrates: Lees wel goede dingen over hem. Snelheid en defensief solide. Misschien niet de allerbeste voetballer, maar wel een tegenhanger van Wijndal bijvoorbeeld. Maar als ze straks met vijf achterin spelen, heb je wel meer aan iemand die ook wat beter kan voetballen. Dat pleit dan weer voor een Wijndal of Malacia. Of na de zomer Mauro Jr! /voetbalzone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Mauro zou wel denk ik aanvallend gelijk de beste zijn. Malacia vind ik ook een back die vooral verdedigend ijzersterk is, Wijndal vind ik de beste optie maar ik vond hem zo tenenkrommend matig op het EK dat ik dat nog in mn hoofd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 maart 2022 Share Geplaatst 4 maart 2022 Ik zal ook niet zeggen dat het een hoog niveau is waar we uit kunnen kiezen, maar het is niet dat je er echt mee voor schut loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten