MNie Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 De invallers brachten niet zoveel, alleen Timber is wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 39 minuten geleden zei The Saint: Jesus. De haat is maar moeilijk te verbergen niet? Speelt Jezus ook mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 9 minuten geleden zei Socrates: Drie keer raden wie zijn voorspelling heeft aangepast van 0-3 naar 0-4 en er zodoende weer eens met 1 goal naast zit. En ik geef Promes de schuld. Same hier, al is weghorst een goede 2e schuldige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 6 minuten geleden zei MisterX: Speelt Jezus ook mee? Kap eens met deze onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Maar Promes dus 49 interlands. 49! Hoeveel daarvan heeft hij ook daadwerkelijk iets toegevoegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 4 minuten geleden zei PJHoutman: Maar Promes dus 49 interlands. 49! Hoeveel daarvan heeft hij ook daadwerkelijk iets toegevoegd? Jezus christus, 49??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Jezus christus, 49??? Is Promes gelijk aan Jezus Christus?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Zo kunnen we stoppen met het inbrengen van Promes en Berghuis. Gakpo viel echt een stuk beter in dan die 2 samen. Geen moeilijke pot qua uitslag, verdedigend nog best veel weggereden maar het is dat hun niet enorm scherp waren. 2e helft ontbrak het middenveld compleet. Waanzin die grote ruimtes. En dat getreuzel op het einde van Gini, je hebt 2/3 keer een poging tot overtal maar hij had er weinig zin in. Je zag de frustratie bij Woutje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 1 minuut geleden zei Vitesse88: Zo kunnen we stoppen met het inbrengen van Promes en Berghuis. Gakpo viel echt een stuk beter in dan die 2 samen. Geen moeilijke pot qua uitslag, verdedigend nog best veel weggereden maar het is dat hun niet enorm scherp waren. 2e helft ontbrak het middenveld compleet. Waanzin die grote ruimtes. En dat getreuzel op het einde van Gini, je hebt 2/3 keer een poging tot overtal maar hij had er weinig zin in. Je zag de frustratie bij Woutje. Hij had zich al de hele tijd de pleuris gelopen en niemand ging diep. Dan snap ik dat je m lekker teruglegt ipv bij 3-0 voor weer te gaan dribbelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 3 minuten geleden zei MisterX: Is Promes gelijk aan Jezus Christus?! Nee, Willem Engel wel. Beide waanzinnige complotdenkers met een messiascomplex. Hij zal ook niet voor niets Engel van achteren heten. De Schepper zal hem wel gestuurd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Kans wel groot nu dat we Portugal of Duitsland gaan krijgen. Uitslag bij Oostenrijk valt ook niet echt positief uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Heeft die Van der Vaart in een bad met azijn gelegen voor dit toernooi ofzo? Wat een ongelooflijke zeur en chagrijn zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) Wel jammer dat Gravenberch niet heeft weten te shinen. Ben bang dat hij na deze wedstrijd niet heel veel minuten meer gaat krijgen. Was iets te onnauwkeurig in zijn passing, hoop niet dat dit betekent dat hij er de volgende keer te veel met de rem op gaat spelen. En Malen moet gewoon spelen, is alleen al leuker om naar te kijken. En Dumfries liet weer ff de werkelijk Dumfries zien. 21 juni 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Ik vind het opvallend dat ik overal lees dat Nederland in de tweede helft zo lekker ging op 433. Welke 433 hebben mensen dan gezien? Het leek er meer op dat het halve team dacht dat ze 433 gingen spelen en de andere helft vast bleef houden aan 532. Vooral die laatste dertig minuten sloegen daarin nergens op. Doet er ook niet toe, beetje energie kunnen sparen richting het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 14 minuten geleden zei Titan: Ik vind het opvallend dat ik overal lees dat Nederland in de tweede helft zo lekker ging op 433. Welke 433 hebben mensen dan gezien? Het leek er meer op dat het halve team dacht dat ze 433 gingen spelen en de andere helft vast bleef houden aan 532. Vooral die laatste dertig minuten sloegen daarin nergens op. Doet er ook niet toe, beetje energie kunnen sparen richting het einde. Ik zie sommige media ook spreken van een goede wedstrijd, Oranje maakt het meeste indruk dit toernooi samen met Italie.... Ik vraag me dan af welke wedstrijden ik heb zitten kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 1 uur geleden zei Titan: Ik vind het opvallend dat ik overal lees dat Nederland in de tweede helft zo lekker ging op 433. Welke 433 hebben mensen dan gezien? Het leek er meer op dat het halve team dacht dat ze 433 gingen spelen en de andere helft vast bleef houden aan 532. Vooral die laatste dertig minuten sloegen daarin nergens op. Doet er ook niet toe, beetje energie kunnen sparen richting het einde. Het was eerder 4 0 3 - Middenveld werd de laatste 30 minuten steevast overgeslagen. Je kunt nu ook geen zinnig woord zeggen over de 4-3-3, daar je met 7 andere spelers speelde dan voorheen en het om een tweede helft ging tegen een tegenstander die klaar was en een beetje gung-ho ging spelen om met een doelpunt op zak naar huis te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 (bewerkt) https://www.ad.nl/dossier-oranje/buitenlandse-media-bombarderen-oranje-tot-titelkandidaat-dit-elftal-boezemt-angst-in~a650be91/ Uh, heb ik een andere wedstrijd gekeken ofzo? Ik vond Nederland maar kut spelen. Met een beetje geluk kwamen we niet op achterstand (2x gered door de VAR, 1x op de paal) en dan hadden we een hele andere wedstrijd gehad. En om nu te zeggen dat Noord-Macedonië nu een hele goede tegenstander is en dat het een hele prestatie is om daar met 3-0 van te winnen, kun je nu ook weer niet zeggen... Na de vele wissels was het zelfs helemaal niet meer om aan te zien... 22 juni 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Echt weer typisch Nederland om lekker allemaal mega zuur te doen. Tuurlijk mag je kritisch zijn, iets met 17 miljoen bondscoaches. Maar je wint met 3-0, 9 punten in de poule en door naar de volgende ronde. Hup Holland hup! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 40 minuten geleden zei Thierryvane: Echt weer typisch Nederland om lekker allemaal mega zuur te doen. Tuurlijk mag je kritisch zijn, iets met 17 miljoen bondscoaches. Maar je wint met 3-0, 9 punten in de poule en door naar de volgende ronde. Hup Holland hup! Wie doet er precies kritisch over 3-0, 9 punten en volgende ronde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Geen geklaag over aantal doelpunten en punten tot toe, maar ben zelf wel huiverig op basis van de wedstrijden tot nu toe, aangezien de makkelijkere tegenstanders op sommige momenten er heel makkelijk doorheen komen. Als je tegen Duitsland of Italië moet zou mij een 0-3 nederlaag (of erger) ofzo mij niet heel erg verbazen. We stonden ook tegen Turkije na 45 minuten spelen met 3-0 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Is niet gek om in deze poule 9 punten te halen, maar er vielen er wel een aantal door de mand. Weghorst heb je niets aan in dit systeem, dus hopelijk speelt hij met Malen. Werkt veel beter in mijn ogen. De Roon is ook nog verre van goed, die zou ik ook niet opstellen. Dumfries heeft behalve zijn doelpunten weinig laten zien, kansen gemist en weinig goede voorzetten gegeven. Van Aanholt heeft helemaal niets voorgegeven, die mag van mij er direct uit. De invallers van gisteren waren ook niet best met als dieptepunt Promes, wat doet die gast in Oranje? Maar we hebben ook een paar lichtpunten hoor. Timber mag er wezen met weinig ervaring. Verdedigend zijn wij toch een van de beste ploegen, misschien wel de beste. Frenkie is bij vlagen geniaal en Wijnaldum doet het ook goed! Ben benieuwd hoe ze de volgende ronde gaan spelen. Ben wel bang dat wij tegen Portugal, Duitsland of Spanje eruit gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Luuk valt weg. Mag geen vervanger meer worden opgeroepen. Vanuit dat oogpunt is het nog dommer dat er geen vervanger voor Donny werd opgeroepen. Dan had je nog toekomstige blessures zoals deze van Luuk soort van (los van de positie) kunnen opvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) Nou jongens, zeg het maar. Wie komt er in de 8e finale in voor Memphis? Over wie hebben we het over 17 jaar nog? 23 juni 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Gakpo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten