Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zo kunnen we stoppen met het inbrengen van Promes en Berghuis. Gakpo viel echt een stuk beter in dan die 2 samen. 

Geen moeilijke pot qua uitslag, verdedigend nog best veel weggereden maar het is dat hun niet enorm scherp waren. 2e helft ontbrak het middenveld compleet. Waanzin die grote ruimtes. En dat getreuzel op het einde van Gini, je hebt 2/3 keer een poging tot overtal maar hij had er weinig zin in. Je zag de frustratie bij Woutje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Zo kunnen we stoppen met het inbrengen van Promes en Berghuis. Gakpo viel echt een stuk beter in dan die 2 samen. 

Geen moeilijke pot qua uitslag, verdedigend nog best veel weggereden maar het is dat hun niet enorm scherp waren. 2e helft ontbrak het middenveld compleet. Waanzin die grote ruimtes. En dat getreuzel op het einde van Gini, je hebt 2/3 keer een poging tot overtal maar hij had er weinig zin in. Je zag de frustratie bij Woutje. 

Hij had zich al de hele tijd de pleuris gelopen en niemand ging diep. Dan snap ik dat je m lekker teruglegt ipv bij 3-0 voor weer te gaan dribbelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel jammer dat Gravenberch niet heeft weten te shinen. Ben bang dat hij na deze wedstrijd niet heel veel minuten meer gaat krijgen. Was iets te onnauwkeurig in zijn passing, hoop niet dat dit betekent dat hij er de volgende keer te veel met de rem op gaat spelen. 

En Malen moet gewoon spelen, is alleen al leuker om naar te kijken. En Dumfries liet weer ff de werkelijk Dumfries zien. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het opvallend dat ik overal lees dat Nederland in de tweede helft zo lekker ging op 433. Welke 433 hebben mensen dan gezien? Het leek er meer op dat het halve team dacht dat ze 433 gingen spelen en de andere helft vast bleef houden aan 532. Vooral die laatste dertig minuten sloegen daarin nergens op. Doet er ook niet toe, beetje energie kunnen sparen richting het einde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Titan:

Ik vind het opvallend dat ik overal lees dat Nederland in de tweede helft zo lekker ging op 433. Welke 433 hebben mensen dan gezien? Het leek er meer op dat het halve team dacht dat ze 433 gingen spelen en de andere helft vast bleef houden aan 532. Vooral die laatste dertig minuten sloegen daarin nergens op. Doet er ook niet toe, beetje energie kunnen sparen richting het einde. 

Ik zie sommige media ook spreken van een goede wedstrijd, Oranje maakt het meeste indruk dit toernooi samen met Italie....

Ik vraag me dan af welke wedstrijden ik heb zitten kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Het was eerder 4 0 3 - Middenveld werd de laatste 30 minuten steevast overgeslagen. Je kunt nu ook geen zinnig woord zeggen over de 4-3-3, daar je met 7 andere spelers speelde dan voorheen en het om een tweede helft ging tegen een tegenstander die klaar was en een beetje gung-ho ging spelen om met een doelpunt op zak naar huis te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.ad.nl/dossier-oranje/buitenlandse-media-bombarderen-oranje-tot-titelkandidaat-dit-elftal-boezemt-angst-in~a650be91/

Uh, heb ik een andere wedstrijd gekeken ofzo? Ik vond Nederland maar kut spelen. Met een beetje geluk kwamen we niet op achterstand (2x gered door de VAR, 1x op de paal) en dan hadden we een hele andere wedstrijd gehad. En om nu te zeggen dat Noord-Macedonië nu een hele goede tegenstander is en dat het een hele prestatie is om daar met 3-0 van te winnen, kun je nu ook weer niet zeggen... Na de vele wissels was het zelfs helemaal niet meer om aan te zien... 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Thierryvane:

Echt weer typisch Nederland om lekker allemaal mega zuur te doen. Tuurlijk mag je kritisch zijn, iets met 17 miljoen bondscoaches. Maar je wint met 3-0, 9 punten in de poule en door naar de volgende ronde. Hup Holland hup!

Wie doet er precies kritisch over 3-0, 9 punten en volgende ronde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen geklaag over aantal doelpunten en punten tot toe, maar ben zelf wel huiverig op basis van de wedstrijden tot nu toe, aangezien de makkelijkere tegenstanders op sommige momenten er heel makkelijk doorheen komen. Als je tegen Duitsland of Italië moet zou mij een 0-3 nederlaag (of erger) ofzo mij niet heel erg verbazen. We stonden ook tegen Turkije na 45 minuten spelen met 3-0 achter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet gek om in deze poule 9 punten te halen, maar er vielen er wel een aantal door de mand.

Weghorst heb je niets aan in dit systeem, dus hopelijk speelt hij met Malen. Werkt veel beter in mijn ogen.

De Roon is ook nog verre van goed, die zou ik ook niet opstellen.

Dumfries heeft behalve zijn doelpunten weinig laten zien, kansen gemist en weinig goede voorzetten gegeven.

Van Aanholt heeft helemaal niets voorgegeven, die mag van mij er direct uit.

De invallers van gisteren waren ook niet best met als dieptepunt Promes, wat doet die gast in Oranje?

Maar we hebben ook een paar lichtpunten hoor. Timber mag er wezen met weinig ervaring. Verdedigend zijn wij toch een van de beste ploegen, misschien wel de beste. Frenkie is bij vlagen geniaal en Wijnaldum doet het ook goed! Ben benieuwd hoe ze de volgende ronde gaan spelen. Ben wel bang dat wij tegen Portugal, Duitsland of Spanje eruit gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luuk valt weg. Mag geen vervanger meer worden opgeroepen. Vanuit dat oogpunt is het nog dommer dat er geen vervanger voor Donny werd opgeroepen. Dan had je nog toekomstige blessures zoals deze van Luuk soort van (los van de positie) kunnen opvangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites