timpy00 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 1 uur geleden zei himan: Ik vind nog steeds dat Koeman nog wat geduld verdient. Hij wordt steeds bekritiseerd op wedstrijden waar je al door bent. Oostenrijk EK, nu deze tegen Bosnië. Of op wedstrijden waar je veel meer kansen krijgt maar ze niet afmaakt.(uit tegen Hongarije). Het gaat uiteindelijk maar om een paar wedstrijden: EK's en WK's. De rest boeit eigenlijk bijna niets en daar moet je dus ook niet te veel aandacht aan schenken. Hij heeft de halve finale van het EK gehaald. Dat had misschien beter gekunt, maar lijkt me ook prima gezien ze fucking Frenkie misten en geen een top aanvaller hadden en hebben. De ondergrens wordt in ieder geval gehaald, dus laat nu maar zien dat je met frenkie en betere aanvallers ook toplanden kan verslaan. Kun jij mij vertellen wanneer ze voor het laatst van een land binnen de top 25 van de wereld wonnen? EK had je natuurlijk bizar geluk met hoe dat schema tot stand kwam en verlies je uiteindelijk van ook niet een heel sterk spelend team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Mem-FISH heeft 44 doelpunten voor Oranje, en heeft er ''maar'' 7 nodig om het record van 50, van Robin van Persie te verbreken, als topscorer allertijden van het Nederlandse Elftal te verbreken. Maar goed, niemand op dit forum , geeft hier ook maar enigzins, voor een seconde, om rendement , statistieken en cijfers. Het moet altijd en alleen maar met mooi voetbal, resultaten zijn irrelevant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Zojuist zei Kyrill: Mem-FISH heeft 44 doelpunten voor Oranje, en heeft er ''maar'' 7 nodig om het record van 50, van Robin van Persie te verbreken, als topscorer allertijden van het Nederlandse Elftal te verbreken. Maar goed, niemand op dit forum , geeft hier ook maar enigzins, voor een seconde, om rendement , statistieken en cijfers. Het moet altijd en alleen maar met mooi voetbal, resultaten zijn irrelevant Volgens deze logica moeten we dus Van Persie opstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 1 minuut geleden zei Kyrill: Mem-FISH heeft 44 doelpunten voor Oranje, en heeft er ''maar'' 7 nodig om het record van 50, van Robin van Persie te verbreken, als topscorer allertijden van het Nederlandse Elftal te verbreken. Maar goed, niemand op dit forum , geeft hier ook maar enigzins, voor een seconde, om rendement , statistieken en cijfers. Het moet altijd en alleen maar met mooi voetbal, resultaten zijn irrelevant Dat is niet waar, maar het is veel te makkelijk om zoals jij vaak doet enkel op basis van kale cijfers je mening te vormen. Het oog ziet immers meer dan enkel het scorebord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november (bewerkt) 3 minuten geleden zei timpy00: Volgens deze logica moeten we dus Van Persie opstellen? Dit is echt precies de meest verkeerde manier, hoe je mijn post had moeten lezen/interptreteren Van der Wiel was laatst nog actief, dus Memphis is zkr nog actief, Van Persie is 41 en is al trainer loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Ik gun Memp-FISH het Oranje topscorers record allertijden, zkr gezien hoeveel haat hij, overal krijgt @Urbeto ik zit hier al sinds 2011, voor mij is het 100% wel waar. Ik ga nu niet graven in het verleden, maar ik weet genoeg. Eens , dat we oneens zijn 20 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 2 minuten geleden zei Kyrill: Dit is echt precies de meest verkeerde manier, hoe je mijn post had moeten lezen/interptreteren Van der Wiel was laatst nog actief, dus Memphis is zkr nog actief, Van Persie is 41 en is al trainer loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Ik gun Memp-FISH het Oranje topscorers record allertijden, zkr gezien hoeveel haat hij, overal krijgt @Urbeto ik zit hier al sinds 2011, voor mij is het 100% wel waar. Ik ga nu niet graven in het verleden, maar ik weet genoeg. Eens , dat we oneens zijn Ah, je leest mijn vorige post dus niet. Duidelijk. In het verlengde daarvan: als je graag ziet dat zo'n middelmatige Memphis topscorer aller tijden wordt ten koste van een sieraad van het Nederlandse voetbal als Van Persie kun je net zo goed nooit meer iets over voetbal zeggen. Dat is echt tamelijk absurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 2 minuten geleden zei Kyrill: Dit is echt precies de meest verkeerde manier, hoe je mijn post had moeten lezen/interptreteren Van der Wiel was laatst nog actief, dus Memphis is zkr nog actief, Van Persie is 41 en is al trainer loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Ik gun Memp-FISH het Oranje topscorers record allertijden, zkr gezien hoeveel haat hij, overal krijgt @Urbeto ik zit hier al sinds 2011, voor mij is het 100% wel waar. Ik ga nu niet graven in het verleden, maar ik weet genoeg. Eens , dat we oneens zijn Wat heeft VD Wiel er mee te maken? Dat Memphis zoveel goals heeft gemaakt zegt toch niet per definitie iets over wat hij nu toevoegt? Man staat op 4 interland goals in de laatste twee jaar om maar eens een waardeloze statistiek als argument terug te gebruiken. Is al jaren niet constant fit en speelt in een matige competitie voor een matig team. Als hij nu bij FC Groningen zou spelen zouden ze hem toch ook niet selecteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 16 minuten geleden zei Bolderbast: Nu al smullen om de reacties als ie Depay oproept. Excuses dat ik brandstof heb gegeven aan deze discussie. Dit heb ik niet zo bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november (bewerkt) 25 minuten geleden zei Bolderbast: Nu al smullen om de reacties als ie Depay oproept. Dat gaat volgend jaar gegarandeerd gebeuren, kun je de klok op gelijk zetten. En wat een niveau hier. Memp Fish, man man 20 november bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 11 minuten geleden zei Vitesse88: Dat gaat volgend jaar gegarandeerd gebeuren, kun je de klok op gelijk zetten. En terecht ook. Nog altijd met afstand de beste spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Zou lullig zijn als iemand nu @Elsjorro1990 zou taggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Het niveau zakt hier weer onder de het niveau van de tactische vaardigheden van Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 8 uur geleden zei Rogier.: Ik denk wel ook dat we realistisch moeten zijn met de spelers die we hebben. Daarmee win je gewoon moeilijk van een topland (de aanval is al jaren een probleem). En hoe vaak kom je ze nou tegen? Op het WK in de kwartfinale, op het EK in de halve finale, en 2x ga je toch bijna door. Dat het er niet uit ziet komt ook doordat je praktisch geen voorbereidingstijd hebt. Desalniettemin is het antwoord op dit statement schokkend (ik reken een België en Denemarken niet mee als topland): Duitsland september 2019. In de paar maanden daarvoor nog een aantal overwinningen tegen o.a. Engeland & Frankrijk (dit was onder Koeman ook dacht ik). In de tussentijd tegengekomen: Duitsland 4x, Frankrijk 3x, Italië 2x, Engeland, Argentinië, Kroatië, Spanje. Waarvan 8x verlies, 6x gelijk (dit tet niet op dus heb vast ergens foutje gemaakt). Het klopt dat we geen aanvallers van wereldklasse hebben, maar Frimpong, J. Timber, Van Dijk, Van de Ven, Aké, Reijnders, Koopmeiners, Gravenberch en Frenkie zijn zeer belangrijke spelers bij Europese absolute topclubs. Daar zou je toch iets van moeten kunnen maken? Het is nou niet dat Spanje echt zoveel betere spelers heeft en die spelen veel beter voetbal. Italië won het vorige EK met imo een minder goede selectie. We missen een goede spits. Op de flanken is het niet geweldig, maar ook niet dramatisch met Gakpo en Malen. Koeman haalt er echt veel te weinig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november En het grootste probleem hij selecteert allemaal Ajax spelers die dan geblesseerd kunnen raken. Hij moet heel Feyenoord en PSV oproepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Ik denk dat mijn opa makkelijker loopt dan Q. Timber op dit moment hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november (bewerkt) 3 uur geleden zei Sick Blik: Het klopt dat we geen aanvallers van wereldklasse hebben, maar Frimpong, J. Timber, Van Dijk, Van de Ven, Aké, Reijnders, Koopmeiners, Gravenberch en Frenkie zijn zeer belangrijke spelers bij Europese absolute topclubs. Daar zou je toch iets van moeten kunnen maken? Het is nou niet dat Spanje echt zoveel betere spelers heeft en die spelen veel beter voetbal. Italië won het vorige EK met imo een minder goede selectie. We missen een goede spits. Op de flanken is het niet geweldig, maar ook niet dramatisch met Gakpo en Malen. Koeman haalt er echt veel te weinig uit. Van de Ven is praktisch altijd geblesseerd, J. Timber, Koopmeiners en Frenkie hebben de laatste acht maanden ook gemist. Gravenberch is pas sinds afgelopen zomer onbetwiste basisspeler bij Liverpool en krijgt sindsdien ook de kans in Oranje. Dus in die zin valt er best wel wat voor te zeggen dat Koeman eigenlijk nooit over zijn betere spelers heeft kunnen beschikken. Reijnders kan er helemaal geen fuck van en heeft dat in Oranje het afgelopen jaar keer op keer laten zien. Harde werker met nul kwaliteiten, een soort De Roon maar dan net iets hoger op het veld. Frimpong is de enige die ik wel wat vaker in Oranje had willen zien, maar heeft het nadeel dat hij bij Leverkusen op een positie speelt die in Oranje niet echt bestaat, plus dat Dumfries een hele handige speler is om in het elftal te hebben. Als rechtsbuiten was het best goed in één van die oefenwedstrijden voor het EK (ik wil zeggen IJsland?) en had ik hem wel de voorkeur gegeven, zeker ten faveure van Malen, maar op de back heeft die jongen nog geen goede wedstrijd gespeeld. Heeft het zichzelf ook niet makkelijk gemaakt met zijn gedrag in het verleden. 20 november bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Frimpong valt in 433 telkens ontzetten tegen als back, wat veel zegt over hoe goed hij in zijn kracht is gezet door Alonso. Als rechtsvoor beetje hetzelfde als Malen: kan uit stilstand verrassen en dat is een fijn wapen. Vooral als je zo’n Kluivert ziet spelen die zowel op snelheid als uit stilstand zijn tegenstander niet kan verrassen. Tactiek bij de club is ook weer heel anders: meer ruimte omdat de tegenstanders vaak hoger staan. Laat ik verder maar niks over die parodie op een spits zeggen. Kelderklassespits op steroïden maar dan zonder scorend vermogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 54 minuten geleden zei Titan: Frimpong valt in 433 telkens ontzetten tegen als back, wat veel zegt over hoe goed hij in zijn kracht is gezet door Alonso. Als rechtsvoor beetje hetzelfde als Malen: kan uit stilstand verrassen en dat is een fijn wapen. Vooral als je zo’n Kluivert ziet spelen die zowel op snelheid als uit stilstand zijn tegenstander niet kan verrassen. Tactiek bij de club is ook weer heel anders: meer ruimte omdat de tegenstanders vaak hoger staan. Laat ik verder maar niks over die parodie op een spits zeggen. Kelderklassespits op steroïden maar dan zonder scorend vermogen. En hier zit het probleem, waarom 4-3-3 spelen als je geen fatsoenlijke spits hebt, geen 2 buitenspelers meteen voorzet kan opstellen en je goede verdedigers in overvloed hebt? 5-3-2 of zelfs 4-4-2 zijn veel logischer met dit materiaal. Met 4-3-3 speelt bijna niemand in zijn kracht en je offert een plek op voor met alle respect enorm matige spitsen die in de Eredivisie er niet perse bovenuit steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Kluivert speelt ook al tijdje niet als buitenspeler. Is een aanvallende middenvelder bij Bournemouth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 5 uur geleden zei Bolderbast: Zou lullig zijn als iemand nu @Elsjorro1990 zou taggen. Hoi Brobs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 8 uur geleden zei timpy00: Wat heeft VD Wiel er mee te maken? Dat Memphis zoveel goals heeft gemaakt zegt toch niet per definitie iets over wat hij nu toevoegt? Man staat op 4 interland goals in de laatste twee jaar om maar eens een waardeloze statistiek als argument terug te gebruiken. Is al jaren niet constant fit en speelt in een matige competitie voor een matig team. Als hij nu bij FC Groningen zou spelen zouden ze hem toch ook niet selecteren? Wat heeft FC Groningen hier mee te maken. Depay mag de veters van Postema nog niet strikken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november @timpy00 was een grap,Van der Wiel. Er was laatst bij een spelletje hier vraag, over actieve spelers,en @Urbeto kwam met Van der Wiel,op de proppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Je weet dat je hier een reactie op gaat krijgen he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Danger signs all over the place maar Kareltje is niet bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 november Share Geplaatst 21 november Een reactie zoals dat het tamelijk onnodig is om in drie verschillende topics op te brengen dat iemand een vraag niet helemaal juist had gelezen in een voetbalquiz-topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten