Bogatyr Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Weghorst gaat het fixen voor jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Weghorst gaat het fixen voor jullie. Beter roepen we die gewoon nooit meer op. Die gozer staat echt tentoon voor het niveau van het Nederlands Elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Ik blijf het niet snappen dat Nederland zo ontzettend veel goede, opbouwende verdedigers heeft en opstelt en dat Frenkie de Jong toch elke keer weer achterin de bal op komt halen. Met 3 passers als Koopmeiners, De Jong en Wieffer moet je de bal toch op het middenveld rond kunnen laten gaan dan alleen maar beetje over die flanken en achterin... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Wat een wissels ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Goede goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Knappe assist van die Italiaan. Want die voorzet leek natuurlijk helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Virgil zit er ook weer lekker kort op. Pseudo-leider Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Deze goal is gewoon het voorbeeld waarom je Dumfries niet meer op moet stellen in een 4-3-3. In een 5-3-2 kun je dit soort fouten nog herstellen. Nu niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Virgil zit er ook weer lekker kort op. Pseudo-leider Man man man. Laat die gozer lekker bij Liverpool spelen. De Ligt en Ake lekker centraal zetten. Overigens lijkt me deze bal houdbaar voor Bijlow, maar goed ik ben geen keeper natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Joey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 28 minuten geleden zei The Saint: Deze goal is gewoon het voorbeeld waarom je Dumfries niet meer op moet stellen in een 4-3-3. In een 5-3-2 kun je dit soort fouten nog herstellen. Nu niet. En dan moet je hem ook niet opstellen, maar mag hij mooi vanaf de kant toekijken hoe Frimpong het doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Koeman maar heel snel ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Wat een kleurloze selectie is dit zeg. Schaam me ook dood dat Weghorst een landgenoot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 11 minuten geleden zei Tim': En dan moet je hem ook niet opstellen, maar mag hij mooi vanaf de kant toekijken hoe Frimpong het doet. Maar Frimpong kan niet verdedigen toch? Man man man, wat een treurnis jongens. Iedere keer dat gelul van Virgil ook weer over dat het allemaal niet mag gebeuren. Dat kan je niet na iedere wedstrijd zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Ik zeg al lang dat Frimpong erbij moet zijn. Dit tweeluik in de Nations League is nog maar eens een bevestiging van de onkunde van Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Vandaag in Enschede geweest. Ik ben altijd wel fan van Frenkie maar hij moet echt meer naar voren i.p.v. tussen de verdedigers in te lopen. In de eerste helft kon hij schieten, maar hij durft op 1 of andere manier niet. 1e helft was echt bedroevend zeg. 2e helft zat er al wel meer strijd in. Individueel hebben we prima spelers maar het is ‘nog’ geen team. En van Dijk, jemig die mag wel eens achter z’n oren krabben over zijn manier van verdedigen. Die loopt alleen maar achteruit. Wieffer imo de beste man van deze 2 potten, loopt mee alsof die er al jaren staat. Die Wout is wel echt een debiel, maakt oorlog en dat is grappig om te zien. Hij nam even een moment voor zichzelf na z’n afgekeurde goal, genieten Italië irritant in de 2e helft, maar dat weet je van te voren. Voelde wel als een oefenpotje trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Op 14-6-2023 om 23:07 zei cimbomcu: Zolang er een speler als Weghorst in in het elftal staat zal je nooit van dit soort ploegen winnen, nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 3 uur geleden zei Vitesse88: Vandaag in Enschede geweest. Ik ben altijd wel fan van Frenkie maar hij moet echt meer naar voren i.p.v. tussen de verdedigers in te lopen. In de eerste helft kon hij schieten, maar hij durft op 1 of andere manier niet. 1e helft was echt bedroevend zeg. 2e helft zat er al wel meer strijd in. Individueel hebben we prima spelers maar het is ‘nog’ geen team. En van Dijk, jemig die mag wel eens achter z’n oren krabben over zijn manier van verdedigen. Die loopt alleen maar achteruit. Wieffer imo de beste man van deze 2 potten, loopt mee alsof die er al jaren staat. Die Wout is wel echt een debiel, maakt oorlog en dat is grappig om te zien. Hij nam even een moment voor zichzelf na z’n afgekeurde goal, genieten Italië irritant in de 2e helft, maar dat weet je van te voren. Voelde wel als een oefenpotje trouwens. Bijlow ook , die mocht er nooit in die 3e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Misschien heb ik het gemist, maar waarom de Vrij niet laten spelen. Ik heb niet gezien of hij was opgeroepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 4 uur geleden zei delichris: Misschien heb ik het gemist, maar waarom de Vrij niet laten spelen. Ik heb niet gezien of hij was opgeroepen? Hij was inderdaad niet opgeroepen. Best opvallend gezien de afwezigheid van De Ligt. De Vrij heeft niet z'n beste jaar achter de rug, maar hoort minimaal op de bank te zitten bij dit Oranje imo, zeker kijkend naar hoe slecht Van Dijk steeds speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Ik denk juist dat de Vrij van waarde was tegen Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 11 uur geleden zei Urbeto: Hij was inderdaad niet opgeroepen. Best opvallend gezien de afwezigheid van De Ligt. De Vrij heeft niet z'n beste jaar achter de rug, maar hoort minimaal op de bank te zitten bij dit Oranje imo, zeker kijkend naar hoe slecht Van Dijk steeds speelt. Van Dijk is de meest overschatte Oranjespeler sinds jaren, misschien wel ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Ik had al een Jong Oranje topic aangemaakt, maar dat mocht niet veel baten zie ik hier al wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 Citaat Keepers: Justin Bijlow (Feyenoord), Mark Flekken (Brentford), Andries Noppert (sc Heerenveen), Bart Verbruggen (Brighton). Verdediging: Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Girona FC), Sven Botman (Newcastle United), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Internazionale), Lutsharel Geertruida (Feyenoord), Quilindschy Hartman (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Bayern München), Ian Maatsen (Chelsea), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur), Stefan de Vrij (Internazionale). Middenveld: Frenkie de Jong (FC Barcelona), Teun Koopmeiners (Atalanta Bergamo), Tijjani Reijnders (AC Milan), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Xavi Simons (RB Leipzig), Joey Veerman (PSV), Mats Wieffer (Feyenoord). Aanval: Steven Bergwijn (Ajax), Brian Brobbey (Ajax), Memphis Depay (Atlético Madrid), Noa Lang (PSV), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Wout Weghorst (Hoffenheim), Cody Gakpo (Liverpool). Voorselectie. Hadden ook niets anders hoeven te verwachten van Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2023 Share Geplaatst 18 augustus 2023 Blind ook gewoon nog steeds in de voorselectie. Wat een armoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten