Arezo Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Middenveldje Wieffer en Frenk (Ik heb besloten dat ie oud genoeg is om geen Frenkie meer te heten). Daarvoor Xavi Simons. Vind ik wel prima. Hebben we ook nog Jerd (ook hij is wel oud genoeg om geen Jerdie meer genoemd te hoeven worden). De rest hebben we niet meer zo nodig denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Hihi, altijd klagen over Ajax-spelers die meteen in Oranje gepraat worden en nu Wieffer na nog geen 1000 minuten Eredivisie-voetbal in de basis willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 7 minuten geleden zei Hwb: Hihi, altijd klagen over Ajax-spelers die meteen in Oranje gepraat worden en nu Wieffer na nog geen 1000 minuten Eredivisie-voetbal in de basis willen. Misschien niet in de basis maar dat die opgeroepen mag worden lijkt me geen gekke gedachte natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Elftal lekker om Mats heen bouwen lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Eeuwig zonde dat Idrissi al voor Marokko heeft gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Nederland heeft een nieuwe nummer 1 in de naam van Bart Verbruggen. Wat een keeper is me dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Gok dat Gini (mits 100% fit) gewoon weer basis komt te staan onder Koeman. Xavi Frenkie - Gini Wereldkampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Ik weet niet of er veel 32 jarigen met gebroken been weer op topniveau zijn teruggekomen. Ik ken ze in ieder geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 https://www.nu.nl/voetbal/6255738/koeman-haalt-met-verbruggen-geertruida-en-wieffer-drie-debutanten-bij-oranje.html Benieuwd naar Verbruggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Zo hehe ze hebben bij de KNVB eindelijk het licht gezien en Geertruida erbij gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Geen Frimpong. Die kiest dadelijk voor Ghana, let op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Geen Frimpong #koemanout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Brobbey Verder had ik door geselecteerd en niet meer van de diensten van Blind gebruikt gemaakt. Je gaat nu een cyclus in van 4 jaar, je kan me niet vertellen dat Blind dat fysiek op kan brengen (dit geldt ook voor de Roon). Eerste indruk is dat het toch een wat conservatieve selectie is (ondanks 3 debutanten). Van de Ven? Bakker? Frimpong? Dallinga? Van den Boomen? Schouten? Zijn toch allemaal spelers die het in topcompetities goed doen? Hoe gaat hij het centraal achterin neerzetten? 2 rechtsbenige spelers? Functioneert Aké centraal in een systeem met 4 verdedigers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Misschien wil hij alleen nog even Blind die honderdste gunnen. En daarna lekker afscheid nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 (bewerkt) 58 minuten geleden zei Arezo: Brobbey Verder had ik door geselecteerd en niet meer van de diensten van Blind gebruikt gemaakt. Je gaat nu een cyclus in van 4 jaar, je kan me niet vertellen dat Blind dat fysiek op kan brengen (dit geldt ook voor de Roon). Eerste indruk is dat het toch een wat conservatieve selectie is (ondanks 3 debutanten). Van de Ven? Bakker? Frimpong? Dallinga? Van den Boomen? Schouten? Zijn toch allemaal spelers die het in topcompetities goed doen? Hoe gaat hij het centraal achterin neerzetten? 2 rechtsbenige spelers? Functioneert Aké centraal in een systeem met 4 verdedigers? Ben je blij mee neem ik aan? Verreweg je beste spits. En dan tel ik Depay inderdaad mee. Edit: Ah shit, ik trap er in. Niet gezien dat jij het was Arezo. 17 maart 2023 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Hij is fysiek niet in staat 90 minuten te spelen en zit op de bank bij een Eredivisieclub. Verder heeft hij op geen enkel moment laten zien dat hij het verdiend om voor het NL elftal opgeroepen te worden.. Je edit is behoorlijk op de man Maar prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 4 minuten geleden zei Arezo: Hij is fysiek niet in staat 90 minuten te spelen en zit op de bank bij een Eredivisieclub. Verder heeft hij op geen enkel moment laten zien dat hij het verdiend om voor het NL elftal opgeroepen te worden.. Je edit is behoorlijk op de man Maar prima hoor. Kom op he. Als persoon die bijna geen post voorbij laat gaan om zijn afkeer jegens Ajax te kunnen laten zien, het zij soms op een sarcastische wijze, moet je niet zo in je panty gegrepen reageren als daar dan later een grapje over gemaakt wordt. Moet je nagaan, op de bank en bijna topscoorder van de Eredivisie zijn. Kwaliteit moet je oproepen. Dus nogmaals dan maar: Hij is je beste spits. Zeker als je er van uit gaat dat de alternatieven, Janssen en Luuk de Jong, bedankt hebben. Depay vind ik geen spits en Weghorst zit er ook bij. Niks geks aan dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Nog steeds wel namen erbij waarbij je je vraagtekens kunt plaatsen. Klaassen, Blind, Taylor. Genoeg spelers die goed doen in de grotere competities, zoals genoemd door @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 9 uur geleden zei Tim': Misschien wil hij alleen nog even Blind die honderdste gunnen. En daarna lekker afscheid nemen. Dit dus. Bizar. Natuurlijk kan dit best tegen Gibraltar, maar het NL elftal is toch geen liefdadigheidsinstelling?! Respect voor de carrière van Blind. Meer dan alles eruit gehaald wat er in zit. De Amsterdamse Dirk Kuyt. Ik zou er persoonlijk voor passen als ik hem was, maar goed nog 1x Blind in Oranje dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 23 uur geleden zei Beppu: Eeuwig zonde dat Idrissi al voor Marokko heeft gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Geen Frenkie en Bergwijn de komende twee interlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Dat wordt een Wieffer masterclass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 58 minuten geleden zei Thierryvane: Geen Frenkie en Bergwijn de komende twee interlands. Joey Veerman en Donyell Malen opgeroepen als vervangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Dank voor het brengen van dit breaking nieuws Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Zal het zoiets worden nu Frenkie ontbreekt? Citaat Gakpo - Memphis - Malen Xavi Gini - De Roon Malacia - Aké - Van Dijk - Timber/Dumfries/Geert Cillessen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten