Grote Ree Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Nederland bij Frankrijk, Griekenland, Ierland en Gibraltar in de poule voor de kwalificaties. Prima poultje dacht ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Nederland moet gewoon bij de eerste twee eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Vooraf wil je eigenlijk Frankrijk en Engeland uit Pot 2 ontlopen. Desalnietemin moet je hier gewoon minimaal 2e kunnen eindigen. Griekenland begint alweer wat beter te voetballen? Hebben enorm slechte periode gehad namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Allemaal te doen. Wie zijn ze dan die Fransen. Met hun stokbrood. In Ierland zijn ze alleen maar dronken van de Guinness die Grieken vreten alleen maar Tzatziki (oppassen, want stinken uit de mond). Gibraltar moet je alleen die apen op de rots ff ontwijken. Nee dit wordt gewoon makkelijk poulewinst. Zoals alle EK kwalificatie poules van de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Nederland moet in welke groep dan ook plaatsen. Je mag nu alleen bijna geen fouten maken, uit in Griekenland en Ierland een vroege rode kaart en je moet gaan beginnen te winnen tegen Frankrijk. Als de nummer 2 niet Frankrijk, maar bijvoorbeeld Finland is, dat is dat toch een beetje anders, dan moet je namelijk winnen tegen Finland. Wat een dooddoeners trouwens. Doe er maar een slotje op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 je kan je nog wel 1 slippertje tegen een minder land permitteren als Frankrijk normaal doet voor de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 1 uur geleden zei Aaron21: je kan je nog wel 1 slippertje tegen een minder land permitteren als Frankrijk normaal doet voor de rest. 9 juni 2017. De dag dat Nederland het WK miste. Daar kan je natuurlijk niet op bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei 007mark: Griekenland begint alweer wat beter te voetballen? Hebben enorm slechte periode gehad namelijk. Niet gek, na Santos flink verval. Maar beter plaatst Griekenland zich weer eens, mooi man. Frans of Hollands slippertje is wel genietbaar. 9 oktober 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Makkelijke poule, strijden met de Fransen om plek 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Ik lees dat vrijdag de voorselectie van het WK bekend wordt gemaakt. Hoeveel spelers kunnen dit max zijn? Nog ff snel wat voorspellingen erin gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Zal Rensch er weer bij zitten ipv Frimpong? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Zojuist zei Chiemel: Ik lees dat vrijdag de voorselectie van het WK bekend wordt gemaakt. Hoeveel spelers kunnen dit max zijn? Nog ff snel wat voorspellingen erin gooien? 30 man volgens mij en er mogen dacht ik 26 mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Cillissen, Bijlow, Noppert, Flekken, PasveerRensch, Dumfries, Frimpong Van Dijk, De Vrij, De Ligt, Aké, Botman, Timber, BMI Malacia, Blind, Wijndal Koopmeiners, F. de Jong, De Roon, Gravenberch, Klaassen, Berghuis, Taylor/Wijnaldum (tenzij Gini toch fit is, dan wijkt Gravenberch) Depay, Danjuma, Gakpo, Bergwijn, Janssen/Weghorst/Brobbey Zoiets zal de voorselectie wel worden. Enige op wie ik qua blessures geen zicht heb is Depay, geen idee op die op tijd fit zou zijn voor het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 5 minuten geleden zei PJHoutman: Cillissen, Bijlow, Noppert, Flekken, PasveerRensch, Dumfries, Frimpong Van Dijk, De Vrij, De Ligt, Aké, Botman, Timber, BMI Malacia, Blind, Wijndal Koopmeiners, F. de Jong, De Roon, Gravenberch, Klaassen, Berghuis, Taylor/Wijnaldum (tenzij Gini toch fit is, dan wijkt Gravenberch) Depay, Danjuma, Gakpo, Bergwijn, Janssen/Weghorst/Brobbey Zoiets zal de voorselectie wel worden. Enige op wie ik qua blessures geen zicht heb is Depay, geen idee op die op tijd fit zou zijn voor het WK. Doet als het goed is zondag weer mee bij Barcelona (bankie uiteraard). Die zal er dan volgende maand wel bij zijn. Wijnaldum is sowieso tot volgend jaar nog geblesseerd, als die meegaat dan is dat alleen voor een potje Fifa of kaarten. Volgens mij ging BMI het ook niet redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Doet als het goed is zondag weer mee bij Barcelona (bankie uiteraard). Die zal er dan volgende maand wel bij zijn. Wijnaldum is sowieso tot volgend jaar nog geblesseerd, als die meegaat dan is dat alleen voor een potje Fifa of kaarten. Volgens mij ging BMI het ook niet redden. Met 26 man lijkt me dat een prima rol om iemand voor mee te nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 (bewerkt) Van Gaal zal zeker aan bepaalde dingen vasthouden, wil ook zeker nog met een verrassing komen en nog wat spelers prikkelen. Ook benieuwd wat voor gekke dingen hij met de keepers gaat doen. Mijn gok: GK: Cillessen GK: Flekken GK: Bijlow GK: Pasveer VR: Dumfries VR: Rensch VR: Frimpong VR: Geertruida (4 rechtsbacks want geen voldoet als 2e keuze) VC: Timber VC: van Dijk VC: Ake VC: De Ligt VC: De Vrij VC: Botman VL: Blind VL: Malacia VL: Bakker (als in, er moet een 3e optie bij zitten) CM: Frenkie CM: Koopmeiners CM: Berghuis CM: De Roon CM: Klaassen CM: Gravenberch A: Memphis A: Bergwijn A: Gakpo A: Danjuma A: Janssen A: Luuk de Jong A: Brobbey Dus geen oa; Noppert, Weghorst, Taylor, Schouten, BMI, Teze, Karsdorp, Veerman, Simons en Malen 19 oktober 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Dan zou ik Janssen, Rensch, Klaassen en Botman/Bakker thuislaten. Op het oog nog best wel een redelijke selectie trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Heb liever Botman dan BMI hoor. Zelfs een Doekhi. Geen idee trouwens hoelang BMI nog geblesseerd is. Hoop lang (voor het Nederlands elftal). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Ik lees dat vrijdag de voorselectie van het WK bekend wordt gemaakt. Hoeveel spelers kunnen dit max zijn? Nog ff snel wat voorspellingen erin gooien? Het mogen er zelfs maximaal 55 zijn, geen idee waarom je dat ooit zou willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 11 minuten geleden zei Thierryvane: Heb liever Botman dan BMI hoor. Zelfs een Doekhi. Geen idee trouwens hoelang BMI nog geblesseerd is. Hoop lang (voor het Nederlands elftal). https://www.ad.nl/wk-voetbal/streep-door-wk-voor-geblesseerde-bruno-martins-indi~aff14ce1/ Dus daar hoef je geen zorgen om te maken. Ging mij meer om dit lijstje, dan zou ik Botman thuis laten. Geertruida en Blind kunnen mits nodig ook nog op CV al hoop je daar natuurlijk niet op. VC: Timber VC: van Dijk VC: Ake VC: De Ligt VC: De Vrij VC: Botman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Ik zou De Vrij niet meer meenemen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 (bewerkt) Ik denk dat er helemaal geen verrassingen komen. Geen Botman, geen Frimpong, geen Danjuma. Wel jammer. 19 oktober 2022 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 En ik zou sowieso Xavi Simons meenemen. Krijg er wel Sneijder tegen Schotland vibes bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Botman zou ook niet direct logisch zijn. Meest logische stand-in voor Van Dijk is De Ligt. De RCV en LCV moeten flink kunnen doordekken en wel een beetje mobiel/vlug zijn als je niet heel laag wil gaan staan en het breed wil houden. Dan zouden imo types als Geertruida en Malacia en zelfs eventueel types als Veltman, Tete, Teze, St. Juste, Rekik en Van de Ven logischer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten