Erwin. Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 18 uur geleden zei Bolderbast: Nee, want Gareth Southgate. Echt een lachwekkende coach die louter foute keuzes maakt. En dat met deze generatie. Wat een baconstrip is die gast. Daar hebben de Engelsen wel patent op he. Een draak van een coach gewoon laten zitten terwijl er een topselectie is. Die zweedse ballendraaier destijds met oa Owen, Beckham etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 4 uur geleden zei Erwin.: Daar hebben de Engelsen wel patent op he. Een draak van een coach gewoon laten zitten terwijl er een topselectie is. Die zweedse ballendraaier destijds met oa Owen, Beckham etc. Of Hodgson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Het zal wel aan mij liggen en ik heb ook zelden kritiek op Van Gaal maar de manier waarop we omgaan met de Nations League in Nederland is wat mij betreft wel echt bespottelijk en lachwekkend. In Spanje spreken ze over de clash met Portugal als 'net zo belangrijk als het WK' en wij mogen de Final Four notabene in eigen land organiseren als we vanavond doorgaan en doen nog steeds of dat hele toernooi er niet toe doet en het maar oefenpotjes zijn.Zijn we ineens Frankrijk of Duitsland geworden ofzo dat we tientallen prijzen in onze kast hebben staan? De laatste en enige Nederlandse voetballers met een prijs dateren van 1988, die foto's en video's zijn inmiddels vergeeld en de voetballers van toen zijn zestigers. Van Gaal geeft in elk interview aan geen reet om het toernooi te geven terwijl we notabene tegen aartsrivaal België strijden in deze groep. Louis stelt 2 keer een C-team op tegen Wales en komt 2 keer wonderbaarlijk goed weg met winnende goals in de 94ste minuut.Ook nu kan niemand vertellen of een 0-3 verlies vanavond genoeg is en bij de KNVB en in de pers weet ook niemand het. Ik hoop niet dat al deze arrogantie wordt afgestraft vanavond. Maar ergens zou het nog terecht zijn ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Zit het je zo hoog dat je er speciaal een account voor aangemaakt heb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Het is nu wachten op de eerste post van het account 'Qatar 2022' waarin staat dat het wel meevalt met die 6500 doden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 10 minuten geleden zei Erwin.: Zit het je zo hoog dat je er speciaal een account voor aangemaakt heb? Eerlijk gezegd wel ja. Vind het echt lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 het zijn toch ook gewoon oefenpotjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Het hele idee van de Nations League was - maar corrigeer me gerust als ik onzin uitkraam - inderdaad om de oefenwedstrijden te vervangen, omdat de fans niet zaten te wachten op potjes tussen Nederland en Indonesië of België en Zambia. Door meer gelijkwaardige tegenstanders bij elkaar te plaatsen en er een prijs aan te verbinden heeft het een wat serieuzer karakter gekregen, maar in principe is het niets anders dan een veredelde oefenwedstrijd. En ja, uiteindelijk kun je de Nations League winnen en is het een prijs; maar zo zien maar weinigen het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Op 23-9-2022 om 09:16 zei Lazy: Wij hebben met 1-4 gewonnen in Brussel. Stel Belgie wint in Amsterdam met 0-3 dan is onderlinge resultaat gelijk (beide uit winnen met 3 doelpunten verschil). Dan gaat hem om doelsaldo over de rest van de duels. Nederland heeft nu +13, Belgie +7. Dus stel Belgie wint staan beide ploegen op +10 En dan ben ik hem kwijt. Weet niet wat dan telt: doelpunten voor of FIFA ranking lijst... ik dacht al dat dit niet klopte, maar heb het even nagekeken. NL heeft +7 en BE heeft +4. als België met 0-3 wint is het BE +7, NL +4 en gaat België dus naar de final four. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Ik wil heus wel de Nations League winnen hoor. Zeker in eigen huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 MATCHDAY Boysssss! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 1 uur geleden zei Fantasy: Het hele idee van de Nations League was - maar corrigeer me gerust als ik onzin uitkraam - inderdaad om de oefenwedstrijden te vervangen, omdat de fans niet zaten te wachten op potjes tussen Nederland en Indonesië of België en Zambia. Door meer gelijkwaardige tegenstanders bij elkaar te plaatsen en er een prijs aan te verbinden heeft het een wat serieuzer karakter gekregen, maar in principe is het niets anders dan een veredelde oefenwedstrijd. En ja, uiteindelijk kun je de Nations League winnen en is het een prijs; maar zo zien maar weinigen het. We zijn Nederland hè, qua prijzen het Groningen of Heerenveen onder de landenteams. Nou weet ik wel dat onze status als groot voetballand toch vrij aardig is door spectaculaire resultaten uit het verleden maar tegelijkertijd staan we ook bekend als dat landje met goede voetballers dat nooit wat wint. Denk jij dat Groningen blij zou zijn als ze in 2023 een beker of Cruijffschaal bij zouden mogen schrijven? Natuurlijk. En kijk de beelden van 2019 en 2021 nog eens terug om te zien of Portugal of Frankrijk het als een prijs zagen. Die waren er gewoon superblij mee. De landenprijzen liggen niet voor het oprapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 58 minuten geleden zei Nations League: We zijn Nederland hè, qua prijzen het Groningen of Heerenveen onder de landenteams. Nou weet ik wel dat onze status als groot voetballand toch vrij aardig is door spectaculaire resultaten uit het verleden maar tegelijkertijd staan we ook bekend als dat landje met goede voetballers dat nooit wat wint. Denk jij dat Groningen blij zou zijn als ze in 2023 een beker of Cruijffschaal bij zouden mogen schrijven? Natuurlijk. En kijk de beelden van 2019 en 2021 nog eens terug om te zien of Portugal of Frankrijk het als een prijs zagen. Die waren er gewoon superblij mee. De landenprijzen liggen niet voor het oprapen. Weet niet of dat wel een juiste vergelijking is. Het blijft gewoon een vriendschappelijk toernooi namelijk en over 5 jaar ben je de winnaar van dit jaar al vergeten, zelfde als met de JCS. Van een WK en EK weet je bijna nog van elke editie wie dat jaar heeft gewonnen en staat dan ook veel hoger aangeschreven. Ook draait Nederland al jarenlang mee in de top van toernooien en zijn de ambities toch wel wat hoger. (nu lees je dat ze het WK kunnen winnen, dat vind ik wat overdreven) Dat een Hongarije van Duitsland wint en Zwitserland van Spanje zegt ook wel iets over dit toernooi maar ik vind het wel een prima alternatief om te volgen in plaats van die nietszeggende vriendschappelijke potjes want spanning is er zeker! Is dit nou eigenlijk de tweede of derde editie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Derde. Winnaars 2018/2019 : Portugal (vs Nederland) 2020/2021: Frankrijk (vs Spanje) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 7 minuten geleden zei Kami: Derde. Winnaars 2018/2019 : Portugal (vs Nederland) 2020/2021: Frankrijk (vs Spanje) Ah Frankrijk was ik al vergeten inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Succes straks Noorderburen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Blind gewoon weer basis Klaassen, de Roon. Wat een keuzes worden er weer gemaakt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 7 uur geleden zei Nations League: We zijn Nederland hè, qua prijzen het Groningen of Heerenveen onder de landenteams. Nou weet ik wel dat onze status als groot voetballand toch vrij aardig is door spectaculaire resultaten uit het verleden maar tegelijkertijd staan we ook bekend als dat landje met goede voetballers dat nooit wat wint. Denk jij dat Groningen blij zou zijn als ze in 2023 een beker of Cruijffschaal bij zouden mogen schrijven? Natuurlijk. En kijk de beelden van 2019 en 2021 nog eens terug om te zien of Portugal of Frankrijk het als een prijs zagen. Die waren er gewoon superblij mee. De landenprijzen liggen niet voor het oprapen. Ik ben het met je eens. Ik hecht er dan ook echt wel waarde aan. Mooi toernooi. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr, het is nu gewoon ongelukkig vanwege het WK dat in de winter plaats vindt, anders was het door Nederland en andere landen veel serieuzer genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 33 minuten geleden zei Vitesse88: Blind gewoon weer basis Klaassen, de Roon. Wat een keuzes worden er weer gemaakt.. Kutopstelling tegen kutopstelling. Genieton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Spoiler Oeps Dus Koopmeiners en Berghuis zijn dezelfde type spelers. En geen Malacia dat is ook apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Wat een walgelijk tenue trouwens.. Als de KNVB/Nike met zo’n shirt aankomt weiger je toch collectief om er in te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Zelfs ik vind het lelijk, ze zullen dus wel wereldkampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Die van België vind ik overigens niet veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Laatst ook al met iemand een discussie over, hoeveel zou je verdienen als ontwerper van voetbalshirts? Tuurlijk moet je elk jaar weer met ideeën komen maar dit kan toch echt niet. Ik heb ook al jaren Barcelona shirts verneukt zien worden.. Al ziet het spel er zelf ook niet al te best uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 jezus, wat slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten