MetalMichael Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 (bewerkt) Lang gaat met jong Oranje naar het EK. Met dat EK hebben ze rekening gehouden. Snap niet zo goed wat Stekelenburg daar doet, als 38-jarige. Alsof er een extra keeper in de voorselectie moest ofzo. Voor de rest is het niet veel keuze gok ik, dus dan maar Promes en Babel. Hoewel: Karsdorp schijnt het heel goed te doen bij Roma. Dan had ik die opgeroepen, iig in de voorselectie. 7 maart 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Stekelenburg snap ik dan weer wel. Veel en veel beter dan Drommel en Bizot bijv. 5 keepers wel wat overdreven, maar zo'n voorselectie moet ook gevuld worden, tsja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 (bewerkt) Iets met Ajaxbril. Waarom zou je een 38-jarige die in principe reserve is op roepen in aanloop naar het EK? 7 maart 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Weer Strootman en Babel ja? Lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 (bewerkt) Geloof daar vooral zelf in. Drommel en Bizot zijn gewoon hele matige keepers. Maarten is geen topper, maar echt wel beter dan die 2. Hij had wat dat betreft ook Pasveer kunnen selecteren. 7 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Stekelenburg vind ik ook bullshit. Al ontgaat t me sws waarom hij 5 keepers moet opnemen. 18 minuten geleden zei MetalMichael: Lang gaat met jong Oranje naar het EK. Met dat EK hebben ze rekening gehouden. op basis van de prestaties in de competitie had Stengs dan gewoon naar Jong gemoeten en had Lang in de voorselectie moeten zitten. Maarja, dat is mijn bescheiden mening :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Selectie Jong Oranje voor het EK. Doet op posities niet veel onder voor het grote Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 22 minuten geleden zei MetalMichael: Lang gaat met jong Oranje naar het EK. Met dat EK hebben ze rekening gehouden. Snap niet zo goed wat Stekelenburg daar doet, als 38-jarige. Alsof er een extra keeper in de voorselectie moest ofzo. Voor de rest is het niet veel keuze gok ik, dus dan maar Promes en Babel. Hoewel: Karsdorp schijnt het heel goed te doen bij Roma. Dan had ik die opgeroepen, iig in de voorselectie. Ik vind het oproepen van oude keepers wat onnodig, maar als je Steek oproept na 4 potjes ofzo dan begrijp ik niet waarom Pasveer er niet bij zit. Ruim 1,5 jaar steady, dit seizoen veel clean sheets (denk meer dan de huidige keepers). Maar goed, geen Pasveer dan ook geen Steek. Maar de Boer roept gewoon weer z’n (ex) Ajax matties op die er niks van bakken in Oranje of amper spelen bij hun club. Vraag me af wat hij aan het doen is. De definitieve selectie zal ook sowieso ook de EK selectie worden. Daar kun je de klok op gelijk zetten. Nee jammer dat de Boer niet de selectie verfrist en geen afscheid neemt van de matige spelers zoals Strootman, Babel etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Ik had die jongen van Leeds trouwens wel in jong Oranje verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Lachwekkende voorselectie als je Strootman en Babel weer op het formulier ziet staan.. Ook Van de Beek is nu best vreemd als hij totaal niet speelt. Maarja, wat kun je anders verwachten met Frank de Boer als bondscoach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 9 minuten geleden zei MetalMichael: Ik had die jongen van Leeds trouwens wel in jong Oranje verwacht. Die gaat alsnog gewoon voor België kiezen, Ziyech situatie weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 9 minuten geleden zei Vitesse88: Die gaat alsnog gewoon voor België kiezen, Ziyech situatie weer. Heeft toch van de week een oproep voor België geweigerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 @MetalMichael bedoel je Pascal Struijk? Wtf moet je met 4 keepers haha en dan Stelekenburg oproepen lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 18 minuten geleden zei PJHoutman: Heeft toch van de week een oproep voor België geweigerd? Ja, daarom juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 22 minuten geleden zei PJHoutman: Heeft toch van de week een oproep voor België geweigerd? Jup maar als oranje hem niet oproept dan duw je hem vanzelf weer daarheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 St. Juste ook erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Pascal Struijk komt wel van Ajax he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Jij hebt zeker ook moeite met schoenen kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 6 minuten geleden zei 007mark: St. Juste ook erbij Ja die schijnt het dit seizoen heel aardig te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 1 uur geleden zei Abe: Ja die schijnt het dit seizoen heel aardig te doen. Is dit sarcastisch? Want Mainz bakt er als team weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Vond hem na de restart vorig jaar wel goed, nu minder in de gaten gehouden. Tjah de resultaten van Mainz spreken niet in zijn voordeel, dat is zeker waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 12 uur geleden zei Rogier.: Is dit sarcastisch? Want Mainz bakt er als team weinig van. Nope, Mainz doet het niet best, maar zonder St Juste hadden ze er nog slechter voor gestaan. Samen met Barreiro toch wel beetje Mainz' hoop in bange dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 15 uur geleden zei MetalMichael: Iets met Ajaxbril. Waarom zou je een 38-jarige die in principe reserve is op roepen in aanloop naar het EK? Omdat "in principe" niet telt op het moment dat hij het wekelijks laat zien. Vooropgesteld dat het mij redelijk om het even is of we nu met bijlow, bizot of stekelenburg komen aanzetten qua kwaliteit. Maar als basisspeler van de koploper van Nederland en met weinig alternatieven lijkt het me niet heel erg vreemd dat hij er bij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 15 uur geleden zei Vitesse88: Ik vind het oproepen van oude keepers wat onnodig, maar als je Steek oproept na 4 potjes ofzo dan begrijp ik niet waarom Pasveer er niet bij zit. Ruim 1,5 jaar steady, dit seizoen veel clean sheets (denk meer dan de huidige keepers). Maar goed, geen Pasveer dan ook geen Steek. Maar de Boer roept gewoon weer z’n (ex) Ajax matties op die er niks van bakken in Oranje of amper spelen bij hun club. Vraag me af wat hij aan het doen is. De definitieve selectie zal ook sowieso ook de EK selectie worden. Daar kun je de klok op gelijk zetten. Nee jammer dat de Boer niet de selectie verfrist en geen afscheid neemt van de matige spelers zoals Strootman, Babel etc. Het is wel heerlijk dat zolang Koeman degene is die die gasten oproept er vooral ( terecht) gediscussieerd wordt over de kwaliteit ( of beter gezegd het gebrek aan) en zodra Frankie het doet zijn het "zijn Ajax Matties"... Dan zit het wel diep hè? Je gelooft toch hopelijk zelf niet dat Frank de boer expres mindere spelers mee neemt, waarmee de kans op succes NOG kleiner is, puur omdat ze een Ajax verleden hebben? Voor Frankie is het al een tijdje do or die voor zijn carrière als trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 En toch stuurt Frank wel al jaren de verkeerde namen met het verkeerde spelplan het veld in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten