Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Lang gaat met jong Oranje naar het EK. Met dat EK hebben ze rekening gehouden.

Snap niet zo goed wat Stekelenburg daar doet, als 38-jarige. Alsof er een extra keeper in de voorselectie moest ofzo. Voor de rest is het niet veel keuze gok ik, dus dan maar Promes en Babel. 

Hoewel: Karsdorp schijnt het heel goed te doen bij Roma. Dan had ik die opgeroepen, iig in de voorselectie.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof daar vooral zelf in. Drommel en Bizot zijn gewoon hele matige keepers. Maarten is geen topper, maar echt wel beter dan die 2. Hij had wat dat betreft ook Pasveer kunnen selecteren.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stekelenburg vind ik ook bullshit. Al ontgaat t me sws waarom hij 5 keepers moet opnemen.

18 minuten geleden zei MetalMichael:

op basis van de prestaties in de competitie had Stengs dan gewoon naar Jong gemoeten en had Lang in de voorselectie moeten zitten. Maarja, dat is mijn bescheiden mening :p 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei MetalMichael:

Snap niet zo goed wat Stekelenburg daar doet, als 38-jarige. Alsof er een extra keeper in de voorselectie moest ofzo. Voor de rest is het niet veel keuze gok ik, dus dan maar Promes en Babel. 

Hoewel: Karsdorp schijnt het heel goed te doen bij Roma. Dan had ik die opgeroepen, iig in de voorselectie.

Ik vind het oproepen van oude keepers wat onnodig, maar als je Steek oproept na 4 potjes ofzo dan begrijp ik niet waarom Pasveer er niet bij zit. Ruim 1,5 jaar steady, dit seizoen veel clean sheets (denk meer dan de huidige keepers). Maar goed, geen Pasveer dan ook geen Steek. 

Maar de Boer roept gewoon weer z’n (ex) Ajax matties op die er niks van bakken in Oranje of amper spelen bij hun club. Vraag me af wat hij aan het doen is. De definitieve selectie zal ook sowieso ook de EK selectie worden. Daar kun je de klok op gelijk zetten. Nee jammer dat de Boer niet de selectie verfrist en geen afscheid neemt van de matige spelers zoals Strootman, Babel etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Rogier.:

Is dit sarcastisch? Want Mainz bakt er als team weinig van. 

Nope, Mainz doet het niet best, maar zonder St Juste hadden ze er nog slechter voor gestaan. Samen met Barreiro toch wel beetje Mainz' hoop in bange dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei MetalMichael:

Iets met Ajaxbril. Waarom zou je een 38-jarige die in principe reserve is op roepen in aanloop naar het EK? 

Omdat "in principe" niet telt op het moment dat hij het wekelijks laat zien. Vooropgesteld dat het mij redelijk om het even is of we nu met bijlow, bizot of stekelenburg komen aanzetten qua kwaliteit. Maar als basisspeler van de koploper van Nederland en met weinig alternatieven lijkt het me niet heel erg vreemd dat hij er bij zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Vitesse88:

Ik vind het oproepen van oude keepers wat onnodig, maar als je Steek oproept na 4 potjes ofzo dan begrijp ik niet waarom Pasveer er niet bij zit. Ruim 1,5 jaar steady, dit seizoen veel clean sheets (denk meer dan de huidige keepers). Maar goed, geen Pasveer dan ook geen Steek. 

Maar de Boer roept gewoon weer z’n (ex) Ajax matties op die er niks van bakken in Oranje of amper spelen bij hun club. Vraag me af wat hij aan het doen is. De definitieve selectie zal ook sowieso ook de EK selectie worden. Daar kun je de klok op gelijk zetten. Nee jammer dat de Boer niet de selectie verfrist en geen afscheid neemt van de matige spelers zoals Strootman, Babel etc. 

Het is wel heerlijk dat zolang Koeman degene is die die gasten oproept er vooral ( terecht) gediscussieerd wordt over de kwaliteit ( of beter gezegd het gebrek aan) en zodra Frankie het doet zijn het "zijn Ajax Matties"...

Dan zit het wel diep hè? Je gelooft toch hopelijk zelf niet dat Frank de boer expres mindere spelers mee neemt, waarmee de kans op succes NOG kleiner is, puur omdat ze een Ajax verleden hebben? Voor Frankie is het al een tijdje do or die voor zijn carrière als trainer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites