Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Omdat de vorige voor geen meter meer werkte

N4z4reno zei:

Als Luxembourg nou even wint van Zweden. Of gelijkspel. :huhu:

Pino zei:

Fantastic game mannen.

Hansje zei:

Toch wel schrikbarend hoeveel jullie nog weggaven tegen deze beperkte ploeg. Tete bij die kans op de paal

:cab:

Vitesse88 zei:

2e helft pakte hij enirm veel ballen af, was de motor op het middenveld itt z'n Liverpool kompaan naast hem die wederom volledig door het ijs zakte. Werklust was wel iets dat herenteam nodig had, sommige liepen er bij als een zoutzak. Blind had 2 goede assists maar zie hem wellicht liever op cv. Hoedt was niet bepaald gelukkig.

Baddoo zei:

Zo Wijnaldum was ook een portie slecht zeg, die zakte finaal door het ijs. De oude Gini stond er weer, rennen rennen rennen zonder ook maar enig idee. Robben was ook weer zo geforceerd de leider aan het spelen in het veld, met zoveel spanning in z'n lichaam zal ie tegen Wit-Rusland wel weer z'n kruisband oid afscheuren. Op Blind en Vilhena na vond ik iedereen ook zeer matig, had graag Depay en Dost gezien gisteren.

Gert zei:

Amen.

Tomasson zei:

Als de hoge heren bij de KNVB nu eens dit forum zouden lezen en Fred Rutten aan zouden stellen als bondscoach ben je al een stap in de goede richting. Als ze dan vervolgens ook nog cesc.nl zouden openen en de auteur daarvan zouden betrekken in een beleidsplan zou het weer een stuk soepeler gaan allemaal.

@E2E

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@E2E Omdat ik best wel een hoge pet op heb van Fredje Rutten, die gozer heeft eigenlijk al z'n ploegen goed voetbal laten spelen alleen het duurt te kort om een heel seizoen succesvol te zijn. ;c Als bondscoach hoeft dat niet. Ik denk niet dat Fred een magische kracht heeft die onze spelers wereldtoppers maakt, maar ik denk dat onze spelers veel beter zijn dan wat ze nu laten zien en ik denk dat Rutten dat beter kan dan de heren Hiddink, Blind en Advocaat. Je moet die acht jaar wel zo goed mogelijk zien te overbruggen en dan heb je denk ik wel baat bij iemand met een eigen idee over wat hij z'n spelers wil zien doen op het veld.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het ook erg interessant dat hij zo'n vernieuwende methode invoert, maar heb er toch m'n vraagtekens bij. Heb namelijk het idee dat je écht toptalenten wel op achtjarige leeftijd eruit kunt pikken. Vroeger met een zo'n iemand gevoetbald die zo belachelijk goed was en die heeft profvoetbal gehaald, evenals bij Mink Peeters die ik van vroeger ken. Als je zulke enorme talenten ziet zou ik niet weten waarom je ze niet direct in een profacademie kunt plaatsen, als die club een goede opleiding heeft moet dat altijd beter zijn voor de ontwikkeling van zo'n speler heb ik het idee.

Het deel over de zogenoemde laatbloeiers ben ik het wel zeker mee eens, en dat zij achterblijven omdat eerder gescoute talenten wel goede training hebben zie ik ook wel in. Alleen gaat het dan vooral fout door het gebrek aan hoeveelheid goede trainers lijkt me.

Ben overigens wel enorm benieuwd of hij deze methode acht jaar mag uitwerken, ook als de eerstkomende jaren geen spelers doorbreken. Niet dat dat zijn fout zou zijn overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Artikel (nog) niet gelezen, maar ken deze persoon van PSV (ander interview, paar losse items, PSV.tv)

Het deel over de zogenoemde laatbloeiers ben ik het wel zeker mee eens, en dat zij achterblijven omdat eerder gescoute talenten wel goede training hebben zie ik ook wel in. Alleen gaat het dan vooral fout door het gebrek aan hoeveelheid goede trainers lijkt me.

In Duitsland zijn er honderden door de bond betaalde lokale trainingscentra met gediplomeerde trainers, zodat deze talenten niet verloren gaan. Was er niet ooit een plan voor zoiets bij de KNVB met Regionale Jeugd Opleidingen (RJO's)? Al zal het dan een stuk fijnmaziger moeten.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee met Wout Weghorst gaan we goed voetbal zien.

Gaat even om de vergelijking. Nederlands elftal is gewoon wie het beste presteren, of dat nu Weghorst is of het is de rechtsback van FC Groningen. Feit is gewoon daar blijkbaar totaal niet naar gekeken wordt en je al geselecteerd wordt als je ruim een half jaar op de bank zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat even om de vergelijking. Nederlands elftal is gewoon wie het beste presteren, of dat nu Weghorst is of het is de rechtsback van FC Groningen. Feit is gewoon daar blijkbaar totaal niet naar gekeken wordt en je al geselecteerd wordt als je ruim een half jaar op de bank zit.

Nederlands elftal gaat niet om de spelers die het best presteren, het gaat om het beste team van spelers met de Nederlandse nationaliteit. En als je daarbij hoort terwijl je niet speelt, hoor je geselecteerd te worden. Inmiddels heeft Janssen in tweeënhalf duel voor Fenerbahce twee goals gemaakt en twee strafschoppen gekregen, daarmee is hij betrokken bij vier van de zes goals in de tijd dat hij op het veld stond. Het lijkt me dat je dan, ook gezien het verleden en zijn kwaliteit, wel aanspraak mag maken op een plek in de selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederlands elftal gaat niet om de spelers die het best presteren, het gaat om het beste team van spelers met de Nederlandse nationaliteit. En als je daarbij hoort terwijl je niet speelt, hoor je geselecteerd te worden. Inmiddels heeft Janssen in tweeënhalf duel voor Fenerbahce twee goals gemaakt en twee strafschoppen gekregen, daarmee is hij betrokken bij vier van de zes goals in de tijd dat hij op het veld stond. Het lijkt me dat je dan, ook gezien het verleden en zijn kwaliteit, wel aanspraak mag maken op een plek in de selectie.

sorry, maar dat is alleen maar om de keuze te rechtvaardigen, die niet te rechtvaardigen valt. Janssen scoort in anderhalf jaar tijd vrijwel niet en speelt vrijwel niet maar mag elke keer wel weer zijn ding doen

voor oranje. Dat hij dan nu redelijk begint bij Fenerbahçe is dan echt niet gemoeg

om mee te doen. Nee laten we vooral een van de meest scorende spitsen van vorig seizen blijven negeren en 10 minuutjes speeltijd geven. Wat een onzin zeg. En kom niet aan met systeem dit en dat, elke normaal denkende bondscoach had Janssen allang aan de kant gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heeft Janssen in tweeënhalf duel voor Fenerbahce twee goals gemaakt en twee strafschoppen gekregen, daarmee is hij betrokken bij vier van de zes goals in de tijd dat hij op het veld stond.

3 goals, een van de 2 goals is de penalty die op hem gemaakt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites