Magikarp Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 (bewerkt) Thirteen Reasons Why, based on the best-selling books by Jay Asher, follows teenager Clay Jensen (Dylan Minnette) as he returns home from school to find a mysterious box with his name on it lying on his porch. Inside he discovers a group of cassette tapes recorded by Hannah Baker (Katherine Langford) -his classmate and crush-who tragically committed suicide two weeks earlier. On tape, Hannah unfolds an emotional audio diary, detailing the thirteen reasons why she decided to end her life. Through Hannah and Clay's dual narratives, Thirteen Reasons Why weaves an intricate and heartrending story of confusion and desperation that will deeply affect viewers. Paar dagen geleden aan begonnen. Wel een klein beetje een Pretty Little Liars-teen-highschool-drama-omgomg-#Whoisnext???-gehalte, maar toch minder dan ik had verwacht. Best vermakelijk en boeiend. Nu nog zo een 3 afleveringen te gaan. 18 april 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 Prima serie met goede acteurs! Nog 1 aflevering te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 Ook aant kijken. Perfecte serie om met je vriendin te kijken. Ik vind hem best goed in elkaar zitten. We zijn nu halverwege en het blijft boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 april 2017 Share Geplaatst 19 april 2017 Gaaf dat je de serie ook kijkt Matjoe. Had niet verwacht dat je het een fijne serie ging vinden. Gio wel. Ben ik van overtuigd. Heb echt genoten van de serie. Sympathie voor dat ventje Clay man. Enorm zitten meeleven met hem. Acteerprestaties zijn echt top van Hannah en Clay. Luister The Night We Met nog elke dag. Wat een genot. Eerste drie en laatste drie afleveringen zijn echt geweldig. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 april 2017 Auteur Share Geplaatst 19 april 2017 Vind het wel verfrissend, een beetje een 'mindfuck/mystery'-serie zónder een groep van 8 hysterische lekkere wijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Ik vind het ok, ik vind het idee goed, de hoofdpersoon is prima (een aantal bijrollen heel matig), maar het duurt me te lang, ik denk te vaak jajajaja next. En dit: Pretty Little Liars-teen-highschool-drama-omgomg is niet echt aan mij besteed en toch wel aanwezig... Vriendin was er van ondersteboven dus ik kijk nog wel even af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 april 2017 Auteur Share Geplaatst 25 april 2017 (bewerkt) Nou. Afgekeken, paar dagen terug al. Moet zeggen dat het PLL-gehalte me toch erg is meegevallen. Had ergens halverwege wel zoiets van 'schiet maar ff op', maar man, die laatste afleveringen. Zit nu af en toe een filmpje te kijken/luisteren die @Dansmeister me heeft gestuurd. Pfft. Komt elke keer weer binnen hoor oeioei. Zal wel een tweede seizoen komen? Vrees daar al voor, want dit was echt iets dat 1) niet overtroffen kan worden en 2) snel uitgemolken kan zijn. Enige wat ik gepast zou vinden is [tekst] het afronden van de rechtszaak en eventuele persoonlijke gevolgen van o.a Bryce maar ik verwacht niet dat het daarbij blijft [/tekst] 25 april 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 april 2017 Share Geplaatst 25 april 2017 Kan zomaar een vervolg komen. Zeker met de afloop van de laatste aflevering die toch wel paar vragen opriep. Zou heeeel vervelend om die dingen niet te weten te komen. Verder las ik ergens dat mensen het een hele aanstootgevende serie vonden, mede doordat je de extreme scenes ook echt redelijk ongecensureerd ziet. Wat vinden jullie daarvan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 april 2017 Auteur Share Geplaatst 25 april 2017 Kan zomaar een vervolg komen. Zeker met de afloop van de laatste aflevering die toch wel paar vragen opriep. Zou heeeel vervelend om die dingen niet te weten te komen. Verder las ik ergens dat mensen het een hele aanstootgevende serie vonden, mede doordat je de extreme scenes ook echt redelijk ongecensureerd ziet. Wat vinden jullie daarvan? Over seizoen 2: [tekst] Welke vragen heb jij precies? Ik zou wel willen zien wat er met Tyler (na dat shot met die wapens) en Bryce (mafkees) enzo gebeurt, en de gevolgen voor de school en die decaan. [/tekst] Aanstootgevend vond ik het niet. Vond de heftige scenes allemaal van waarde. Voegt wat mij betreft enorm veel toe aan het ervaren van de serie + het uiteindelijke gevoel dat overheerst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 april 2017 Share Geplaatst 26 april 2017 @Magikarp [COLOR=#FFFFFF]Ik ben al onzeker of Alex het zelf heeft gedaan of dat die ene jongen die een wapen kocht hem heeft neergeschoten. Ik neig dan naar het tweede, maar waarom dan Alex? Had Bryce verwacht in dat geval of in ieder geval allemaal. Daarnaast, idd voor de school de gevolgen. Sowieso: als Alex het zelf heeft gedaan, neig ik naar een seizoen twee die om hem draait, wat denk ik dan ook een hele erge tegenvaller wordt.[/COLOR] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 april 2017 Share Geplaatst 27 april 2017 (bewerkt) Serie ook afgekeken gisteren. Kon hem zeker waarderen; zat goed in elkaar, bleef spannend zonder dat er echt grote gebeurtenissen voor nodig waren en voor mij vernieuwend tov andere series die ik gezien heb. Een seizoen 2 zal er vast wel komen. Aanstootgevend vond ik het niet, dan ben je waarschijnlijk niet zoveel gewend. De scènes worden verder ook wel redelijk fatsoenlijk in beeld gebracht. 27 april 2017 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Dit is volgende die ik ga kijken, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 ik denk te vaak jajajaja next. En dit: Pretty Little Liars-teen-highschool-drama-omgomg is niet echt aan mij besteed en toch wel aanwezig... Vriendin was er van ondersteboven dus ik kijk nog wel even af. Dit. Ik ben nu bij episode 7 ofzo en de eerste 2 afleveringen vond ik erg tof, maar het gaat me nu te traag en al die highschoolruzietjes geloof ik ook wel. De snelheid zal er een dezer afleveringen wel in komen en het verhaal an sich boeit me wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2017 Dit. Ik ben nu bij episode 7 ofzo en de eerste 2 afleveringen vond ik erg tof, maar het gaat me nu te traag en al die highschoolruzietjes geloof ik ook wel. De snelheid zal er een dezer afleveringen wel in komen en het verhaal an sich boeit me wel. Dat is natuurlijk met [tekst] de tapes van hunzelf en de anderen in het achterhoofd [/tekst]. Vond het daarom wel wat anders dan normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 juni 2017 Share Geplaatst 21 juni 2017 (bewerkt) Net de laatste episode gezien. Was er eerst wat sceptisch over, uiteindelijk toch blij dat ik gekeken heb. Niet mijn favoriete serie, maar wel boeiend en goed in elkaar gezet. Meeste acteerprestaties waren ook van hoog niveau, prima. Morgen maar even een reviewtje. En Katherine Langford :love: 21 juni 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Topper imo. Verveelt geen moment,leuke muziek in de afleveringen. Kijk uit naar seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Goede serie, keek ook lekker weg samen met vriendin. Ik vond persoonlijk wel dat er naar een grotere climax werd toegewerkt dan die er uiteindelijk kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Ik heb dit nieuwe kans gegeven. Inmiddels bij episode 6. Ik vind toch wel erg leuk en goed inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 (bewerkt) Ik ben er eens aan begonnen, en ze hebben ondertussen seizoen 2 aangekondigd (18 mei komt het tweede seizoen op Netflix). Ik ga wellicht ongeveer juist klaar zijn met dit seizoen, dus kan ik er direct seizoen 2 aan plakken. Ik zit halfweg. Ik heb wat gemengde gevoelens. Ik vind het ergens een beetje vervelend met een meisje dat ik niet erg goed begrijp (dus het motief van de grote lijn zit me wat tegen), maar ik vind de afleveringen wel lekker weg kijken, en uiteindelijk kijk je inderdaad wel gemakkelijk verder. Ik bingewatche het niet, maar ik zou het wel kunnen denk ik. 10 mei 2018 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 Wist niet dat ze met een tweede seizoen bezig waren. Ff checken of dit echt een vervolg is of een totaal nieuwe verhaallijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Seizoen 2 vandaag op netflix @Magikarp . Mooi voor in het weekend met de vrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 @Dansmeister die avatar mag wel weer weg, of vind je het leuk om de 1na beste Nederlandse voetballer aller tijden in zijn geliefde Feyenoord-shirt te zien? On topic: Dat grietje van 13 reasons why, is het strafbaar om haar lekker te vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2018 Share Geplaatst 18 mei 2018 Ik ga zondag en maandag ook meteen kijken. Nee @MrMHB Nee, ze is 22 dus kan prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2018 [quote name='Dansmeister']Seizoen 2 vandaag op netflix @Magikarp . Mooi voor in het weekend met de vrouw.[/QUOTE] Ga vanavond beginnen ja. Vrees er wel voor want die trailer vond ik heel erg Gossip Girl/Pretty Little Liars. Hoop dat het nog een beetje inhoud heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Eerste drie afleveringen gezien inmiddels. Moet weer een beetje inkomen, maar vind het wel weer sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten