Magikarp Geplaatst 6 januari 2019 Share Geplaatst 6 januari 2019 Ligt eraan hoe guur de opdracht precies was, vind het een beetje stemmingmakerij zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 januari 2019 Share Geplaatst 6 januari 2019 4 uur geleden zei cimbomcu: Wisten jullie dat Van Seumeren onder andere zo rijk is geworden vanwege een opdracht voor Putin? Guur Ging om de berging van een onderzeeër toch? Is allemaal niet zo spannend hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 januari 2019 Share Geplaatst 6 januari 2019 Een onderzeer met genoeg dooien omdat Rusland in eerste instantie alles ontkende en hulp weigerde. Van Seumeren´s bedrijf moest dan de lijken daarna opvissen. Tenminste, zijn mannetjes dan he. Redelijk guur lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 januari 2019 Share Geplaatst 6 januari 2019 Jaar voor die berging nam van Seumeren Mammoet over dus volgens mij had hij daarvoor ook al centjes zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 januari 2019 Share Geplaatst 12 januari 2019 (bewerkt) 'Onder andere'. Verder is zo'n Wikipedia-pagina wel leuk, maar een beetje makkelijk om dan meteen te oordelen. Lijkt ook een typische situatie waar een hoop politieke geheimhouding en dergelijke een rol in speelt/gespeeld heeft. Zo zit de wereld in elkaar jongen, politici (en vooral zo'n Poetin) zijn vrijwel nooit een open boek. Zou het overigens guurder gevonden hebben als ze die lijken op de zeebodem hadden laten liggen en snap dan ook niet zo goed wat Van Seumeren en/of zijn bedrijf fout gedaan heeft/hebben in deze. Je zou het uit principe niet kunnen doen, maar die lijken moesten toch boven water gehaald worden en het zal vast en zeker een aardig centje opgeleverd hebben. Geld regeert helaas, en geld zal blijven regeren. Mocht Van Seumeren het moreel gezien niet volledig met de klus eens zijn geweest, dan moet hij zelf met die keuze leven. Meer kan je er niet echt van zeggen. Wat een wijsheden van ome Jan. Doet hij toch maar weer even, zo op de zaterdagmiddag. 12 januari 2019 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 januari 2019 Share Geplaatst 13 januari 2019 Oh ik heb het van iemand die dichtbij Fransie zat toen, niet van Wikipedia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 januari 2019 Share Geplaatst 19 januari 2019 Zie het al. 0-5 volgende week. Alles kan erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 (bewerkt) https://www.foxsports.nl/video/3013068/groenendijk-zijn-druiven-wel-heel-zuur/ Ho-ho zuurpruim. Opzet of geen opzet doet er totaal niet toe, het is gewoon een smerige actie en dat wordt terecht bestraft met rood. Uitstekende reactie van Zwinkels in tegenstelling tot zijn zielige coach. En dan zo'n Kamperman die weer gaat beginnen over dat het te lang duurt. Wat boeit dat? 20 januari 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Die keeper van Emmen? Toch een regelrechte schande voor het profvoetbal en dan zijn er blijkbaar mensen die in hem een toekomstig 'top' keeper zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 (bewerkt) Zie er geen topkeeper in, maar is in mijn ogen een prima keeper in de Eredivisie. Al zegt dat misschien meer over zijn collega's Puntje uitgelopen op Ajax, heerlijk! Grappig trouwens hoe opeens half Heracles bij FC Groningen speelt en half VVV bij PEC. Sowieso een transferbeleid dat je vaker ziet, zoals bv. half Southampton bij Liverpool tijdje terug of half AZ bij PSV (zowel op als naast het veld) en in het verleden bij Ajax. 20 januari 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Boh ja echt grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 7 uur geleden zei cimbomcu: https://www.foxsports.nl/video/3013068/groenendijk-zijn-druiven-wel-heel-zuur/ Ho-ho zuurpruim. Opzet of geen opzet doet er totaal niet toe, het is gewoon een smerige actie en dat wordt terecht bestraft met rood. Uitstekende reactie van Zwinkels in tegenstelling tot zijn zielige coach. En dan zo'n Kamperman die weer gaat beginnen over dat het te lang duurt. Wat boeit dat? Zeker een hele domme actie. Hij kon er makkelijk overheen stappen. Dat zoiets lang duurt jammer dan, dan trek je er meer blessuretijd bij. Wel ben ik voorstander om vanuit de KNVB clubs subsidiëren en schermen aan te brengen. Op deze schermen dan de VAR beelden tonen, dan ben je van veel discussies af. En Groenendijk moet eens naar zichzelf kijken ipv steeds een excuus te zoeken in bijv de VAR. Heeft zijn eerste seizoen prima overgenomen van Petrovic, vorig seizoen met alle geluk en een eendagsvlieg behaalden we playoffs, maar dit jaar komen alle gebreken bloot te leggen. Een spelers van 31 op linksback die vorig jaar al minder werd, een 4 jaar contract aanbieden. Meissner laten gaan, oke kwalitatief niet veel beter dan Beugelsdijk, maar vond hem altijd een stuk rustiger en slimmer in zijn duels. Nu hebben we heethoofd Beugelsdijk die niks kan, niet tackelen, niet passen, niet verdedigen nee helemaal niks. Verder is het team té afhankelijk van Khayati. Prime speler hoor maar ik denk dat hem verkopen en andere jongens een andere rol geven, weleens een prima uitkomst is. Hij eist alles op, doet goede dingen, maar verspeelt ook een hoop ballen. Veel critici gaan af op wat samenvattingen en highlights. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 3 spelers van VVV bij PEC Zwolle is half VVV, ik hoop dat ze bij VVV toch met meer dan zes man op het veld staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 8 minuten geleden zei Sophomore: Zie er geen topkeeper in, maar is in mijn ogen een prima keeper in de Eredivisie. Al zegt dat misschien meer over zijn collega's Puntje uitgelopen op Ajax, heerlijk! Grappig trouwens hoe opeens half Heracles bij FC Groningen speelt en half VVV bij PEC. Sowieso een transferbeleid dat je vaker ziet, zoals bv. half Southampton bij Liverpool tijdje terug of half AZ bij PSV (zowel op als naast het veld) en in het verleden bij Ajax. Gelukkig hebben we zo'n goede TD dat de spelers zijn gekomen na contact met trainer of oud ploeggenoot. Maar Bruns en Bel-Hassani stonden al langer op de radar maar kozen voor Vitesse en Az. Al was Groningen toen alleen maar geïnteresseerd. Hebben geloof ik niet een bod uitgebracht. Maar goed met de 3 nieuwe spelers die gisteren speelden ben ik erg tevreden. Gladon weet ik niet maar is vast beter dan Pohl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 16 minuten geleden zei Kelvin: 3 spelers van VVV bij PEC Zwolle is half VVV, ik hoop dat ze bij VVV toch met meer dan zes man op het veld staan. Haha ja ik wist dat iemand daar over zou vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Hahaha dat is toch gewoon een penalty, Serdar. Kap even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Guzubuyuk durft m niet te geven, terwijl hij overduidelijk is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Echt een lachwekkende beslissing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Lucky Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Wedstrijd van het seizoen. Heerlijk dat laatste half uur. En jammer dat het geen 4-5 werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 2 uur geleden zei Sophomore: Puntje uitgelopen op Ajax, heerlijk! Helaas geen gelijk gekregen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 Als je na 30x kijken hier nog geen penalty en geel voor geeft... Geen schuld van de VAR overigens lijkt mij, die adviseren hem te gaan kijken. Dit moet toch leiden tot een paar weekendjes KKD voor Serdar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei MetalMichael: Als je na 30x kijken hier nog geen penalty en geel voor geeft... Geen schuld van de VAR overigens lijkt mij, die adviseren hem te gaan kijken. Dit moet toch leiden tot een paar weekendjes KKD voor Serdar. Geloof ik ook niet de eerste fout van deze man toch, als het gaat om VAR-momenten? Kan op het moment geen voorbeeld noemen, maar kan me herinneren dat er eerder dit seizoen als 1 of 2x iets vergelijkbaars gebeurde. Mooi dat Heerenveen uiteindelijk nog een punt pakt, meer dan terecht natuurlijk. 20 januari 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Als je na 30x kijken hier nog geen penalty en geel voor geeft... Geen schuld van de VAR overigens lijkt mij, die adviseren hem te gaan kijken. Dit moet toch leiden tot een paar weekendjes KKD voor Serdar. Beetje respect voor de KKD, he! Al zal Serdar dat wel fijn vinden, dan kan ie weer in zijn eentje wedstrijden beslissen zonder dat er VAR meekijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 januari 2019 Share Geplaatst 20 januari 2019 1 minuut geleden zei Kelvin: Beetje respect voor de KKD, he! Al zal Serdar dat wel fijn vinden, dan kan ie weer in zijn eentje wedstrijden beslissen zonder dat er VAR meekijkt. Niks met respect te maken. Die man moet gewoon een niveautje lager gaan fluiten voor straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten