Chiemel Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Hij kon ook naar Heerenveen, toch iets meer subtopgehalte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Lekker dit hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Mag toch niet hopen dat Almere promoveert, gun ze dit van harte; heel Nederland heeft staan juichen maar hebben er natuurlijk niks te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Mag toch niet hopen dat Almere promoveert, gun ze dit van harte; heel Nederland heeft staan juichen maar hebben er natuurlijk niks te zoeken. Zelfde geldt natuurlijk ook voor Emmen en gold ook voor Dordt. Sowieso wordt de Eredivisie er al met al niet sterker op. Er gaat een hoop gebeuren in de Eredivisie komende zomer. Hoop teams moeten zo'n beetje compleet opnieuw opgebouwd worden. Kan zomaar voor verrassingen gaan zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Hij kon ook naar Heerenveen, toch iets meer subtopgehalte. Daar ga je toch niet voor je plezier heen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 'Meuh de Eredivisie wordt niet sterker van een Almere of Emmen' Nou, ik heb nieuws voor je, ook in Engeland promoveren 'kleine clubs' en is de competitie daar zwakker van geworden? Neen. Dit is alleen maar goed, 1 of 2 (of 0 als we pech hebben) compleet nieuwe clubs zorgt weer voor fris bloed, nieuwe kansen en potentieel nieuwe slapende reuzen. Vooral Almere is er eentje, die hebben voor JL begrippen wel wat geld hoor. Of dacht jij dat Excelsior, VVV en Ajax zich zouden handhaven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Wordt gewoon Sparta en de Graafschap, niks niet fris bloed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Wordt gewoon Sparta en de Graafschap, niks niet fris bloed. Nou, ik vind een club die niet direct weer terug promoveert en een club die 16 jaar afwezig is geweest fris zat. Zelfs dan kan ik Almere en vooral Emmen zien stunten hoor. Emmen speelde ijzersterk thuis tegen NEC en Sparta kwam zeer goed weg tegen Dordt, kan nog spoken op de Oude Meerdijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 'Meuh de Eredivisie wordt niet sterker van een Almere of Emmen' Nou, ik heb nieuws voor je, ook in Engeland promoveren 'kleine clubs' en is de competitie daar zwakker van geworden? Neen. Dit is alleen maar goed, 1 of 2 (of 0 als we pech hebben) compleet nieuwe clubs zorgt weer voor fris bloed, nieuwe kansen en potentieel nieuwe slapende reuzen. Vooral Almere is er eentje, die hebben voor JL begrippen wel wat geld hoor. Of dacht jij dat Excelsior, VVV en Ajax zich zouden handhaven? In Engeland krijgen zulke ploegen wel bakken met geld om hun teams te versterken. Is wel een enorm verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 In Engeland krijgen zulke ploegen wel bakken met geld om hun teams te versterken. Is wel een enorm verschil. Dit ja. Plus dat je ook nog eens een groter budget hebt dan 99% van de voetbalwereld en dus over de hele wereld spelers weg kan halen. Dat kan Almere of Emmen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 (bewerkt) [quote name='Minuy600']'Meuh de Eredivisie wordt niet sterker van een Almere of Emmen' Nou, ik heb nieuws voor je, ook in Engeland promoveren 'kleine clubs' en is de competitie daar zwakker van geworden? Neen. Dit is alleen maar goed, 1 of 2 (of 0 als we pech hebben) compleet nieuwe clubs zorgt weer voor fris bloed, nieuwe kansen en potentieel nieuwe slapende reuzen. Vooral Almere is er eentje, die hebben voor JL begrippen wel wat geld hoor. Of dacht jij dat Excelsior, VVV en Ajax zich zouden handhaven?[/QUOTE] Toch niet zo'n gekke stelling? De nummers 7 en 9 van de reguliere JL competitie... Clubs als Sparta en De Graafschap hebben alleen al gezien hun achterban meer te zoeken in de eredivisie dan Emmen en Almere. Natuurlijk valt of staat alles met gedegen beleid, maar ik zie ze geen (langdurige) rol van betekenis spelen. Verder wat @Vitesse88 zegt. 13 mei 2018 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Ach, agree to disagree dan maar met allen. Ik ben persoonlijk fan van compleet onvoorspelbare en extreme resultaten en dit is er toch 1 van. Ik hoop zeer dat Almere promoveert maar ik slaap er niet minder om als het verwachte resultaat van Sparta's lijfsbehoud en de Graafschap's promotie het einde van dit bijzondere seizoen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Emmen heeft al wel jaren aan de play off mee gedaan . Eigenlijk een wonder dat ze nog nooit gepromoveerd zijn . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Clubs als Emmen en Almere voeren iig de laatste jaren prima beleid wat resulteert in een finale plaats. Kun je toch van clubs als Roda, Twente en Sparta niet zeggen. Hoe meer clubs met verstandig beleid hoe beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 (bewerkt) https://www.facebook.com/FOXSportsnl...3845938676824/ Ayoupie <3 <3 <3 Het ga je goed pik <3 19 mei 2018 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 mei 2018 Share Geplaatst 19 mei 2018 Lekker zeg, seizoen toch nog goed afgesloten :< Mooi afscheid voor Guram :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Gefeliciteeerd Kan mij vrij moeilijk interesseren in een Intertoto play-off tijdens het WK of Tour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Wat een mooi interview van Ayoub he. Gunde het Vitesse wel weer. Het mooiste was het interview met Sturing die niet wilde uithalen naar Fraser maar het toch niet kon laten :D Wat verder naar voren gezet, meer druk naar voren, middenvelders niet meer laten zakken om met 3 man achterop op te bouwen, Mason Mount heel dichtbij Matavz laten spelen zodat zijn kwaliteiten meer eruit kwamen aldus Sturing. Henkie zal dit weer eng vinden haha. Uitstekende beslissing blijkt maar weer om Fraser eruit te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Benieuwd wat Vitesse uit kan richten in de EL. Wel vertrouwen in Slutskiy, alleen is het nog de vraag welke spelers weg gaan. Zou mooi zijn als Mount nog een jaar gehuurd kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Wat een mooi interview van Ayoub he. Gunde het Vitesse wel weer. Het mooiste was het interview met Sturing die niet wilde uithalen naar Fraser maar het toch niet kon laten :D Wat verder naar voren gezet, meer druk naar voren, middenvelders niet meer laten zakken om met 3 man achterop op te bouwen, Mason Mount heel dichtbij Matavz laten spelen zodat zijn kwaliteiten meer eruit kwamen aldus Sturing. Henkie zal dit weer eng vinden haha. Uitstekende beslissing blijkt maar weer om Fraser eruit te gooien. Mason Mount speelde niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Mount gaan ze niet houden, mag al mee de Engelse selectie op stage. Kan me voorstellen dat ze die aan ern betere club willen verhuren, mooie speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 (bewerkt) Mason Mount speelde niet. Ging volgens mij niet specifiek om deze wedstrijd, maar meer om wat Sturing in het algemeen heeft aangepast tov het spel onder Fräser. 20 mei 2018 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Als je ziet hoe die van Moorsel (niet) meeloopt bij dat tegendoelpunt, zou ik hem daarom al direct wisselen. Lekker sjokken terwijl je teen degradatie strijdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Het kamp-[URL="http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=335401"]Denzel Dumfries[/URL] heeft er vertrouwen in dat [URL="http://www.voetbalzone.nl/club.asp?uid=6"]PSV[/URL] en [URL="http://www.voetbalzone.nl/club.asp?uid=10"]sc Heerenveen[/URL] elkaar zullen vinden in een transfersom voor de rechtsback. Beide clubs zijn er vooralsnog niet uitgekomen: het laatste bod van 5,5 miljoen euro wordt door Heerenveen te laag bevonden. De inmiddels vertrokken technisch manager Marcel Brands liet onlangs al weten de kans op een akkoord 'heel klein' te achten. Zaakwaarnemer [URL="http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=2155"]Santi Kolk[/URL] zegt begrip te hebben voor de opstelling van beide clubs. Dumfries is rustig onder de situatie, vertelt de oud-voetballer aan de [I]Leeuwarder Courant[/I]. "Hij weet natuurlijk dat hij een goed jaar heeft gedraaid. Dan is het logisch dat er belangstelling komt. Het is nu aan de clubs. Duidelijk is wel dat Denzel heel graag de stap naar PSV wil maken." Kolk zou het 'jammer' vinden als beide clubs voet bij stuk houden. "Dan blijf je zitten met een speler die wordt tegengehouden door zijn club", geeft hij aan. Heerenveen betaalde een jaar geleden acht ton aan Sparta Rotterdam voor de vleugelverdediger. "Ze hebben hem het afgelopen seizoen beter gemaakt en kunnen nu veel meer aan hem verdienen, terwijl Denzel naar een topclub kan. Ik kan me niet voorstellen dat Heerenveen zo’n transfer tegenhoudt." PSV ziet in Dumfries een geschikte opvolger van [URL="http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=76685"]Santiago Arias[/URL], die deze zomer mogelijk vertrekt. Van Friese kant is er echter geen noodzaak om afscheid te nemen van de 22-jarige back. Zijn contract loopt nog vier seizoenen door. "Ik ga ervan uit dat het goed gaat komen", zegt Kolk desondanks. Hij hoopt dat Dumfries tijdens de eerste training van 25 juni al kan aansluiten bij PSV, maar ander gaat zijn cliënt 'gewoon keihard aan de slag' bij Heerenveen. Zoek het opvallende @Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Dat Dumfries meer moet kosten dan international Brenet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten