Marc. Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Die Kerk is ook een aparte voetballer. Kan eigenlijk helemaal niet voetballen maar creëert elke wedstrijd ziek veel kansen. Ben wel benieuwd hoe zijn stats zijn qua expected goals. Zou me ook totaal niet verbazen wanneer hij er in een seizoen plotseling 20 inknalt, om vervolgens nooit meer boven de 5 goals uit te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Die Kerk is ook een aparte voetballer. Kan eigenlijk helemaal niet voetballen maar creëert elke wedstrijd ziek veel kansen. Ben wel benieuwd hoe zijn stats zijn qua expected goals. Zou me ook totaal niet verbazen wanneer hij er in een seizoen plotseling 20 inknalt, om vervolgens nooit meer boven de 5 goals uit te komen Ik vind dat best een prima voetballer. Zit denk ik nog genoeg potentie in, ik vin dat niet voetballen ook wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Ik vind dat best een prima voetballer. Zit denk ik nog genoeg potentie in, ik vin dat niet voetballen ook wel meevallen. Dat is natuurlijk ook overdreven neergezet. Hij profiteert wel voornamelijk van zijn fysiek en het systeem bij Utrecht. Lekker veel vrijheid om de bal diep te gooien en erachteraan te rennen. Wint ook veel duels en daardoor ontzettend lastig om te verdedigen. Echt een speler die je niet bij een ploeg neer moet zetten die veel op de helft vd tegenstander speelt. Mist daarvoor gewoon het balgevoel, overzicht en de rust. Mijn bericht over Kerk was overigens ook positief bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Maar Ten Hag speelde bij Utrecht toch aanvallend dominant voetbal op de helft van de tegenstander, als ik de media moet geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Vitesse gaat in beroep tegen de straf van Matavz, ze zeggen dat Dumfries een toneelspeler is. Trieste club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 https://mobile.twitter.com/u_rozeboom/status/955386595405959168/video/1 Raakt hem links, dumfries grijpt naar rechts. Matavz verdient een straf voor een elleboog maar geen 5 wedstrijden. Dumfries legt ook een arm in de nek bij Matavz (zonder reden) maar Matavz moet niet zo reageren. Oliedom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Dat is natuurlijk ook overdreven neergezet. Hij profiteert wel voornamelijk van zijn fysiek en het systeem bij Utrecht. Lekker veel vrijheid om de bal diep te gooien en erachteraan te rennen. Wint ook veel duels en daardoor ontzettend lastig om te verdedigen. Echt een speler die je niet bij een ploeg neer moet zetten die veel op de helft vd tegenstander speelt. Mist daarvoor gewoon het balgevoel, overzicht en de rust. Mijn bericht over Kerk was overigens ook positief bedoelt. Heb je gelijk in hoor. Ik vind het voetballend ook wel redelijk goed. Maar idd geen type voor Ajax/PSV/Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 https://mobile.twitter.com/u_rozeboom/status/955386595405959168/video/1 Raakt hem links, dumfries grijpt naar rechts. Matavz verdient een straf voor een elleboog maar geen 5 wedstrijden. Dumfries legt ook een arm in de nek bij Matavz (zonder reden) maar Matavz moet niet zo reageren. Oliedom. Grijpt naar rechts? Dat zie je hier helemaal niet :D z'n rechterhand gaat omhoog, naar z'n gezicht en verder zie je op die 3 pixels echt niet dat hij 'naar rechts grijpt'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Nou dit is toch echt het einde van Sparta in de Eredivisie. En dan doel ik niet op de nederlaag van gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 We zullen je missen, Miquel! :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Is gewoon een prima back voor Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Meer dan prima back inderdaad. Zo slecht is hij echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 (bewerkt) Grijpt naar rechts? Dat zie je hier helemaal niet :D z'n rechterhand gaat omhoog, naar z'n gezicht en verder zie je op die 3 pixels echt niet dat hij 'naar rechts grijpt'. Je ziet toch dat hij met z’n hand naar de rechterkant van z’n gezicht grijpt? Maakt ook geen reet uit, vanavond speelt die z’n laatste pot voorlopig. 27 januari 2018 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 (bewerkt) En terecht. 5 wedstrijden is een uitstekend aantal voor deze elleboogstoot. Miazga heb ik even gemist, hoeveel wedstrijden heeft die gekregen? 27 januari 2018 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Niets, want het blijven de homo's van Vitas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Maar een homo van Vitesse scoort een geweldige goal, Mason : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 (bewerkt) Lucky Nee congrats man, knappe overwinning. Verbeek heeft het maar moeilijk met de nederlaag heb ik het idee. Bij Fox zegt Verbeek dat PSV de huidige kampioen is van de Eredivisie. Die heeft het niet meer op een rijtje? Is het trouwens niet oneerlijk dat PSV in de regel voor Ajax speelt? Dit seizoen dan niet echt, maar kan me voorstellen dat dit nadelig is voor Ajax. In Italië maakt Napoli bv. veel ophef over dat ze vaak na Juve moeten spelen (terwijl dit feitelijk niet het geval is, maar ok), maar Ajax hoor je hier nooit over. 27 januari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 januari 2018 Share Geplaatst 27 januari 2018 Maar een homo van Vitesse scoort een geweldige goal, Mason :< Vond de goal van Linssen vele malen mooier, tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Is het trouwens niet oneerlijk dat PSV in de regel voor Ajax speelt? Dit seizoen dan niet echt, maar kan me voorstellen dat dit nadelig is voor Ajax. In Italië maakt Napoli bv. veel ophef over dat ze vaak na Juve moeten spelen (terwijl dit feitelijk niet het geval is, maar ok), maar Ajax hoor je hier nooit over. Waarom zou dat oneerlijk zijn? Het is niet zo dat het resultaat van PSV van invloed is op de noodzaak voor Ajax om te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Waarom zou dat oneerlijk zijn? Het is niet zo dat het resultaat van PSV van invloed is op de noodzaak voor Ajax om te winnen. Daar heb je een punt, voer voor psychologen (en statistici). Ik ga iig kapot van de spanning als we na Ajax spelen, zoals afgelopen zondag. Maarjah misschien ben ik daarom ook geen profvoetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 (bewerkt) Haha, wat speelt Utrecht toch belachelijk zeg. Omdat het zogenaamd ''de wedstrijd van het jaar'' is is het blijkbaar een vrijbrief om te trappen en te schoppen. Echt zo gênant dat je hiermee je beperkingen moet compenseren. Geloof er niks van dat Tagliafico verder kan, mannetje eruit getrapt nummer 1. Ben benieuwd hoeveel er gaan volgen. Donkerrood, maar scheidsrechters durven met dit soort wedstrijden nooit in te grijpen. 28 januari 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 (bewerkt) Dat veld ook :r Dan nog liever een kunstgrasveld. 28 januari 2018 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 Haha, wat speelt Utrecht toch belachelijk zeg. Omdat het zogenaamd ''de wedstrijd van het jaar'' is is het blijkbaar een vrijbrief om te trappen en te schoppen. Echt zo gênant dat je hiermee je beperkingen moet compenseren. Geloof er niks van dat Tagliafico verder kan, mannetje eruit getrapt nummer 1. Ben benieuwd hoeveel er gaan volgen. Is toch ieder jaar hetzelfde. Verbaast mij niets meer iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 De VAR is niet perfect, maar hier toch zeer bruikbaar geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 januari 2018 Share Geplaatst 28 januari 2018 (bewerkt) Haha, wat speelt Utrecht toch belachelijk zeg. Omdat het zogenaamd ''de wedstrijd van het jaar'' is is het blijkbaar een vrijbrief om te trappen en te schoppen. Echt zo gênant dat je hiermee je beperkingen moet compenseren. Geloof er niks van dat Tagliafico verder kan, mannetje eruit getrapt nummer 1. Ben benieuwd hoeveel er gaan volgen. Donkerrood, maar scheidsrechters durven met dit soort wedstrijden nooit in te grijpen. Toch loopt ie nog, misschien ff terug naar de LOI om je diploma verpleegkunde even na te laten kijken! 28 januari 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten