cimbomcu Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 (bewerkt) 30 minuten geleden zei PJHoutman: Als jij blij bent met de situatie waar Ajax zich nu in bevindt moet je dat zeker zijn, dat kan niemand je afpakken! Zeker, vind dat Feyenoord het ook goed op orde heeft. Dus snap jouw tevredenheid ook. En naar mijn idee en de cijfers die ik benoem zit daar weinig verschil in. 3 september 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 1 minuut geleden zei cimbomcu: Zeker, vind dat Feyenoord het ook goed op orde heeft. Dus snap jouw tevredenheid ook. En naar mijn idee en de cijfers die ik benoem zit daar weinig verschil in. Nou, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Kijk alleen maar naar het aantal nieuwe spelers in de basis, dus niet enkel de hele wedstrijdselectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Het is inderdaad wel zo dat Feyenoord zich vooral in de breedte heeft proberen te versterken en dat Ajax echt voor de basis heeft gekocht. Maar het zijn sowieso allemaal nietszeggende cijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 13 minuten geleden zei MetalMichael: Nou, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Kijk alleen maar naar het aantal nieuwe spelers in de basis, dus niet enkel de hele wedstrijdselectie. Dat klopt, aan de andere kant zijn de 5 wissels van Feyenoord 5 aankopen, een Japanner, een Tsjech, een Gambiaan, Nederlander en Nederlandse Algerijn. In hoeverre is dat goed beleid? Ik vind het wel goed beleid hoor, maar het is maar dus hoe je het uitlegt. Ik vind het dus overbodig en overdreven negatief als het om Ajax gaat en zie het verschil met Feyenoord niet zo. Ja betere trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 (bewerkt) Dit gaan we nog zo vaak krijgen in de Eredivisie ook he Clubs die toch al ver achterstaan en de supporters de boel maar gaat saboteren. Goed en lekker bezig KNVB, ga zo verder met het betuttelen. . https://www.voetbalzone.nl/nieuws/brabantse-derby-tussen-willem-ii-en-nac-na-minuten-definitief-gestaakt/423666 3 september 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 25 minuten geleden zei cimbomcu: Dit gaan we nog zo vaak krijgen in de Eredivisie ook he Clubs die toch al ver achterstaan en de supporters de boel maar gaat saboteren. Goed en lekker bezig KNVB, ga zo verder met het betuttelen. . https://www.voetbalzone.nl/nieuws/brabantse-derby-tussen-willem-ii-en-nac-na-minuten-definitief-gestaakt/423666 Wie verzint het ook dat het uitvak en die harde kern naast elkaar zitten bij Willem II. Dat is ook echt vragen om problemen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 1 uur geleden zei Beppu: Wie verzint het ook dat het uitvak en die harde kern naast elkaar zitten bij Willem II. Dat is ook echt vragen om problemen natuurlijk. Altijd gezellig hoor. Ging vanmiddag weer helemaal nergens over. Kan niet wachten op Den Bosch thuis. Zeker met deze selectie + trainer, gaat het nog wel tijden duren voordat ik in dit topic praat over Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Jans op weg naar Utrecht. Die man gaat zo ongelukkig worden daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Jans op weg naar Utrecht. Die man gaat zo ongelukkig worden daar Waarom zou je in godsnaam een goed draaiend Twente achter laten voor een titanic als Fc Utrecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Voor een sabbatical bijvoorbeeld. Een korte in dit geval, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 1 minuut geleden zei Fantasy: Voor een sabbatical bijvoorbeeld. Een korte in dit geval, maar toch. En je reputatie op spel zetten? Als ie sabbatical wil kan ie net zo goed nu al nemen, hoeft ie niet Utrecht voor te gaan overnmen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Ik denk niet dat Jans zijn reputatie op het spel zet bij FC Utrecht. Heeft een reputatie als een uiterst gedreven en capabele trainer, en Utrecht is al twintig jaar een teringzooi. Dus er zullen er maar weinig zijn die het hem kwalijk nemen. Dat gezegd hebbende zou ik mijn sabbatical daar niet voor laten schieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 2 uur geleden zei Beppu: Wie verzint het ook dat het uitvak en die harde kern naast elkaar zitten bij Willem II. Dat is ook echt vragen om problemen natuurlijk. Ik had begrepen dat dat met logistieke redenene had? Wel gek inderdaad en vragen om problemen 18 minuten geleden zei Michaelinho*: Jans op weg naar Utrecht. Die man gaat zo ongelukkig worden daar Die gaat Utrecht echt niet verder brengen, in ieder geval niet waar ze horen. Tactisch maar een zwakke trainer. Wel goed in people management dus misschien kan het ook wel weer werken Heeft veel gedaan voor ons Twente en daar ben ik hem altijd dankbaar voor maar ik was ook blij dat die weg ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 3 minuten geleden zei Thomassje123: Ik had begrepen dat dat met logistieke redenene had? Wel gek inderdaad en vragen om problemen Die gaat Utrecht echt niet verder brengen, in ieder geval niet waar ze horen. Tactisch maar een zwakke trainer. Wel goed in people management dus misschien kan het ook wel weer werken Heeft veel gedaan voor ons Twente en daar ben ik hem altijd dankbaar voor maar ik was ook blij dat die weg ging. Twente is ook nog best een gemoedelijke club. Utrecht is dat echt totaal niet. Ron Jans lijkt me nou echt iemand die daar heel onrustig/ongelukkig van wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Twente is ook nog best een gemoedelijke club. Utrecht is dat echt totaal niet. Ron Jans lijkt me nou echt iemand die daar heel onrustig/ongelukkig van wordt. Vergis je niet hoor als het niet loopt Maar de vibe bij Twente de laatste seizoenen is inderdaad geweldig en daar heeft Ron Jans een hele grote impact op gehad. Maar tactisch vind ik het maar een slechte trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Ik zit hun selectie te bekijken Hugo Novao(huur Leipzig) Zidane Iqbal(1 miljoen gekocht van United) Modibo Sagnan(1 miljoen Sociedad) zijn 24, 20 en 20. Ben benieuwd wat die kunnen gaan doen, zijn niet slecht per se. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Wel grappig dat bij Jans altijd hetzelfde blijft kleven. Ook bij Zwolle waren ze op een gegeven moment blij dat die weg was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 En toch heeft hij altijd wel goede resultaten neergezet. Bij Zwolle ook zeker. Dus misschien is tactiek niet alles, daar kan je ook de juiste mannetjes voor hebben, natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Lijkt mij dat Jans niet voor de lange termijn aangesteld is, Utrecht wil een scenario á la Twente voorkomen natuurlijk, en dan is het imo logisch dat je kiest voor iemand met zoveel ervaring. Zou het wel goud vinden als Jans nu met Branderhorst op goal gaat spelen i.p.v. Barkas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Zou inderdaad beginnen met Barkas, Van der Hoorn en Lidberg te banken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: Zou inderdaad beginnen met Barkas, Van der Hoorn en Lidberg te banken. Ja precies maat en lekker Mobido Sagnan de Franse aanwinst centraal achterin basis die van Sociedad is overgekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 uur geleden zei himan: En toch heeft hij altijd wel goede resultaten neergezet. Bij Zwolle ook zeker. Dus misschien is tactiek niet alles, daar kan je ook de juiste mannetjes voor hebben, natuurlijk. Ik denk oprecht dat hij de ideale trainer is om een club uit het moeras te helpen dus een trainer voor de plekken 15 t/m 8 ofzo. Maar in het geval van Twente als je een volgende stap wilt maken is er meer nodig. Daarom was ik ook blij dat hij weg was maar ook dankbaar, hij heeft namelijk ontiegelijk veel gedaan voor Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Dan is het niks voor Uuuu want die gaan de top 3 aanvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Dan is het niks voor Uuuu want die gaan de top 3 aanvallen. Please zeg me dat je sarcastich bent Thier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 21 uur geleden zei Kyrill: En je reputatie op spel zetten? Als ie sabbatical wil kan ie net zo goed nu al nemen, hoeft ie niet Utrecht voor te gaan overnmen.... Er is juist heel weinig risico aan een overstap naar Utrecht momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten