Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei PJHoutman:

Als jij blij bent met de situatie waar Ajax zich nu in bevindt moet je dat zeker zijn, dat kan niemand je afpakken! :) 

Zeker, vind dat Feyenoord het ook goed op orde heeft. Dus snap jouw tevredenheid ook. En naar mijn idee en de cijfers die ik benoem zit daar weinig verschil in.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Zeker, vind dat Feyenoord het ook goed op orde heeft. Dus snap jouw tevredenheid ook. En naar mijn idee en de cijfers die ik benoem zit daar weinig verschil in.

Nou, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Kijk alleen maar naar het aantal nieuwe spelers in de basis, dus niet enkel de hele wedstrijdselectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei MetalMichael:

Nou, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Kijk alleen maar naar het aantal nieuwe spelers in de basis, dus niet enkel de hele wedstrijdselectie.

Dat klopt, aan de andere kant zijn de 5 wissels van Feyenoord 5 aankopen, een Japanner, een Tsjech, een Gambiaan, Nederlander en Nederlandse Algerijn.  In hoeverre is dat goed beleid?

Ik vind het wel goed beleid hoor, maar het is maar dus hoe je het uitlegt. Ik vind het dus overbodig en overdreven negatief als het om Ajax gaat en zie het verschil met Feyenoord niet zo. Ja betere trainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit gaan we nog zo vaak krijgen in de Eredivisie ook he :-D

Clubs die toch al ver achterstaan en de supporters de boel maar gaat saboteren. Goed en lekker bezig KNVB, ga zo verder met het betuttelen. .

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/brabantse-derby-tussen-willem-ii-en-nac-na-minuten-definitief-gestaakt/423666

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei cimbomcu:

Dit gaan we nog zo vaak krijgen in de Eredivisie ook he

Clubs die toch al ver achterstaan en de supporters de boel maar gaat saboteren. Goed en lekker bezig KNVB, ga zo verder met het betuttelen. .

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/brabantse-derby-tussen-willem-ii-en-nac-na-minuten-definitief-gestaakt/423666

Wie verzint het ook dat het uitvak en die harde kern naast elkaar zitten bij Willem II:mrgy:. Dat is ook echt vragen om problemen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Wie verzint het ook dat het uitvak en die harde kern naast elkaar zitten bij Willem II:mrgy:. Dat is ook echt vragen om problemen natuurlijk.

Altijd gezellig hoor. ;c Ging vanmiddag weer helemaal nergens over. Kan niet wachten op Den Bosch thuis. Zeker met deze selectie + trainer, gaat het nog wel tijden duren voordat ik in dit topic praat over Willem II.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat Jans zijn reputatie op het spel zet bij FC Utrecht. Heeft een reputatie als een uiterst gedreven en capabele trainer, en Utrecht is al twintig jaar een teringzooi. Dus er zullen er maar weinig zijn die het hem kwalijk nemen. Dat gezegd hebbende zou ik mijn sabbatical daar niet voor laten schieten ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Ik had begrepen dat dat met logistieke redenene had? Wel gek inderdaad en vragen om problemen

18 minuten geleden zei Michaelinho*:

Jans op weg naar Utrecht. Die man gaat zo ongelukkig worden daar :-D

Die gaat Utrecht echt niet verder brengen, in ieder geval niet waar ze horen. Tactisch maar een zwakke trainer. Wel goed in people management dus misschien kan het ook wel weer werken

Heeft veel gedaan voor ons Twente en daar ben ik hem altijd dankbaar voor maar ik was ook blij dat die weg ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik had begrepen dat dat met logistieke redenene had? Wel gek inderdaad en vragen om problemen

Die gaat Utrecht echt niet verder brengen, in ieder geval niet waar ze horen. Tactisch maar een zwakke trainer. Wel goed in people management dus misschien kan het ook wel weer werken

Heeft veel gedaan voor ons Twente en daar ben ik hem altijd dankbaar voor maar ik was ook blij dat die weg ging.

Twente is ook nog best een gemoedelijke club. Utrecht is dat echt totaal niet. Ron Jans lijkt me nou echt iemand die daar heel onrustig/ongelukkig van wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Twente is ook nog best een gemoedelijke club. Utrecht is dat echt totaal niet. Ron Jans lijkt me nou echt iemand die daar heel onrustig/ongelukkig van wordt.

Vergis je niet hoor als het niet loopt ;) 

Maar de vibe bij Twente de laatste seizoenen is inderdaad geweldig en daar heeft Ron Jans een hele grote impact op gehad. Maar tactisch vind ik het maar een slechte trainer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei himan:

En toch heeft hij altijd wel goede resultaten neergezet. Bij Zwolle ook zeker. Dus misschien is tactiek niet alles, daar kan je ook de juiste mannetjes voor hebben, natuurlijk.

Ik denk oprecht dat hij de ideale trainer is om een club uit het moeras te helpen dus een trainer voor de plekken 15 t/m 8 ofzo. Maar in het geval van Twente als je een volgende stap wilt maken is er meer nodig. Daarom was ik ook blij dat hij weg was maar ook dankbaar, hij heeft namelijk ontiegelijk veel gedaan voor Twente

Link naar opmerking
Deel via andere websites