Titan Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 (bewerkt) Spelbederf dus harder aanpakken, en daar hoort inderdaad 'wangedrag' bij. -Met z'n allen de scheidsrechter belagen bij een beslissing? Geef lekker de aanvoerder van het team meteen geel in zo'n geval. Dient die band nog ergens toe. -Bij blessurebehandeling verplicht één minuut aan de kant wachten. Ja, lullig voor die paar gevallen die daadwerkelijk iets hadden opgelopen en gelijk verder kunnen, maar in 90 procent van de gevallen trekken de spelers alweer een sprint alsof Jezus himself hen tot leven heeft gewekt. -Coach die zich weer staat uit te leven op de vierde man? Direct geel. Bij tweede keer meteen wegsturen. -Vragen om een kaart of om inzet VAR: geel. -Tijdrekken al vroeg in de wedstrijd hard aanpakken. Edit: zo'n zuivere speeltijd in blessuretijd is een mooie, @Tim'. Ook als test voor het principe van zuivere speeltijd. 28 juni 2023 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 1 uur geleden zei Titan: -Met z'n allen de scheidsrechter belagen bij een beslissing? Geef lekker de aanvoerder van het team meteen geel in zo'n geval. Dient die band nog ergens toe. Niet extreem genoeg wat mij betreft. Elke speler die komt protesteren op de bon slingeren. De VAR kan mooi kijken om welke zes spelers het gaat. Dit gaat twee weken mis en daarna leren alle spelers het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 2 uur geleden zei Titan: -Tijdrekken al vroeg in de wedstrijd hard aanpakken. Je bedoelt tijdrekken na de eerste gele kaart consequent blijven aanpakken. Leuk als je iemand geel geeft na 20 minuten, maar die tweede komt eigenlijk nooit. 1 uur geleden zei Tim': Niet extreem genoeg wat mij betreft. Elke speler die komt protesteren op de bon slingeren. De VAR kan mooi kijken om welke zes spelers het gaat. Dit gaat twee weken mis en daarna leren alle spelers het wel. Hier ben ik voor. Alleen de aanvoerder mag op een normale wijze het gesprek aangaan met de scheidrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 26 minuten geleden zei ElMarcos: Je bedoelt tijdrekken na de eerste gele kaart consequent blijven aanpakken. Leuk als je iemand geel geeft na 20 minuten, maar die tweede komt eigenlijk nooit. Absoluut, spelbederf aanpakken dus. Al ben ik dan wel benieuwd wie de eerste scheids wordt die dat in een volle Kuip niet aandurft . Het grootste probleem is wat mij betreft dat teams of spelers de scheidsrechter als iemand zien die de tegenpartij vormt en dus op alle manieren bespeeld moet worden. Dat in plaats van hem zien als een neutrale partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 5 uur geleden zei Titan: Absoluut, spelbederf aanpakken dus. Al ben ik dan wel benieuwd wie de eerste scheids wordt die dat in een volle Kuip niet aandurft . Als ze dat clubje uit Abcoude-Noord aan durven te pakken staan die binnen de kortste keren met 8 man op t veld, zoveel dubbele gele kaarten worden er dan uitgereikt. 19 uur geleden zei Tim': Qua frustratiepunt eens, maar er valt gewoonweg erg weinig aan te doen. Wanneer moet je als scheidsrechter gaan ingrijpen? Wanneer een speler te snel weer opstaat? Dan blijft hij wel wat langer liggen. Zuivere speeltijd is de enige oplossing die ik kan bedenken, omdat tijdrekken dan geen nut meer heeft behalve het tempo uit de wedstrijd halen. Duikelaars en komedianten gewoon zo bestraffen dat wanneer zij zo belachelijk overdreven rollen en "pijn" hebben, dat je ze een rotschop mag geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 22 uur geleden zei Lenstra: Welk onderdeel vind je kinderachtig? KNVB of de aanstekerboyz? Dat gezeik met dreigen te stoppen steeds omdat er wat bier naar beneden komt, wat een onzin vind ik dat zeg. Zo heeft dat ervoor gezorgd dat er een wedstrijd opzettelijk werd gestaakt En bij FC Twente tegen Sparta mocht er wel bier gegooid worden blijkbaar? Nu hoeft de wedstrijd niet gestaakt te worden als de dader wordt gepakt, gaan we dan zoek de dader spelen met elkaar? Stel Ajax staat 1-1 tegen Excelsior en je gaat de laatste 5 minuten in. Ajax vol op de aanval en opzoek naar de winnende met kans naar kans die wordt gemist. Dan is het dus handig dat een supporter van Excelsior 1 biertje naar beneden gooit en de wedstrijd tijdelijk gestaakt wordt. Lekker tempo eruit halen, Excelsior die nog even rust kan pakken en tactisch nog 1 keer goed kan neerzetten terwijl het is gestaakt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Limbombe van Roda JC naar HEracles Almelo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 17 uur geleden zei Mansveld: Duikelaars en komedianten gewoon zo bestraffen dat wanneer zij zo belachelijk overdreven rollen en "pijn" hebben, dat je ze een rotschop mag geven. Erg sjiek. Zullen we het een beetje op een beschaafd en welopgevoed niveau houden? 16 uur geleden zei cimbomcu: En bij FC Twente tegen Sparta mocht er wel bier gegooid worden blijkbaar? Nope, daar was de KNVB ook duidelijk over. Joey Kooij ging daar de fout in, maar dat heeft niets te maken met de regels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 22 uur geleden zei LiverpoolFC: Limbombe van Roda JC naar HEracles Almelo. Is zojuist gepresenteerd, al zal dat helaas wel een vertrek van Hansson betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Citaat Bas Nijhuis begint vrijdag aan zijn jaarlijkse rondje langs de clubs in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie om de nieuwe regels en richtlijnen uit te leggen. Aan tafel bij De Oranjezomer kondigt de 46-jarige scheidsrechter dat er komend seizoen onder meer strenger wordt opgetreden tegen protesten van spelers. Nijhuis zal de nieuwe regels en richtlijnen allereerst toelichten bij De Graafschap, waarna hij ook bij andere clubs langsgaat. "Waar we na de bekerfinale natuurlijk op gaan letten, zijn de protesten. Dat is iets wat echt wel aangepakt wordt", aldus de scheidsrechter Dit is natuurlijk de enige reden waarom Xavi en Tadic vertrekken, die waren dan om het weekend geschorst. Overigens gaat Tadic 3,5 mil verdienen en krijgt een tekengeld van 2,5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 (bewerkt) Ik zou toch graag in de gedachtes van Branderhorst willen kijken. Je gaat bij NEC weg omdat je ontevreden bent als tweede doelman en kiest voor Utrecht. Die vervolgens doodleuk de eerste doelman van vorig jaar (Barkas) oppikken. 23 juli 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 15 uur geleden zei Kelvin: Ik zou toch graag in de gedachtes van Branderhorst willen kijken. Je gaat bij NEC weg omdat je ontevreden bent als tweede doelman en kiest voor Utrecht. Die vervolgens doodleuk de eerste doelman van vorig jaar (Barkas) oppikken. Snap d'r ook geen kut van. Branderhorst is een prima eerste keeper. Daarnaast heb je met Keijzer nog een talent achter de hand, ga je weer voor Barkas. Lekker signaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 24 minuten geleden zei Thierryvane: Snap d'r ook geen kut van. Branderhorst is een prima eerste keeper. Daarnaast heb je met Keijzer nog een talent achter de hand, ga je weer voor Barkas. Lekker signaal. Sowieso vind ik het lastig om chocolade te maken van het transferbeleid in Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 18 minuten geleden zei ElMarcos: Sowieso vind ik het lastig om chocolade te maken van het transferbeleid in Utrecht. Dat komt omdat je denkt dat er beleid is in Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 30 minuten geleden zei Renato: Dat komt omdat je denkt dat er beleid is in Utrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Nou en daar is het transferverzoek van Branderhorst. En Zuidam gelijk met zo'n stoere reactie dat Branderhorst moet blijven, want er is altijd een keeper ontevreden. Ik denk dat zelfs de gemiddelde FC Utrecht-supporter zich gewoon schaamt voor de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 34 minuten geleden zei Kelvin: Nou en daar is het transferverzoek van Branderhorst. En Zuidam gelijk met zo'n stoere reactie dat Branderhorst moet blijven, want er is altijd een keeper ontevreden. Ik denk dat zelfs de gemiddelde FC Utrecht-supporter zich gewoon schaamt voor de club. Hele rare move ja. Het blijft de voetbalwereld, maar dit is vrij kil. Echt een klasse interview van hem bij ESPN trouwens. Zou voor iedere club buiten de top 4-5 (6 als je Sparta met Olij meerekent) een topkeeper zijn. Sneu voor die jongen ook. Als Utrecht nu netjes is gunnen ze hem gewoon een transfervrije overgang. Gaat niet gebeuren natuurlijk. Lekker naar Heerenveen of Sparta gaan mochten Noppert en/of Olij nog vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Branderhorst werd eerst genaaid met Cillessen en nu Barkas. Het is te hopen dat bij RKC Vaessen vertrekt en bij Sparta Olij. Zuidam is in het verleden vaak geprezen maar ik vind het drie keer niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Wat is dat toch een kut club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Meeeh ik vind vooral de communicatie vanuit Utrecht richting Brandenhorst slecht (met de kanttekening dat wij enkel het verhaal vanuit de doelman horen & niet vanuit de club, dus in theorie kan het bs zijn). Dat spelers te maken hebben met concurrentie lijkt mij enkel alleen maar gezond. Of het de plek was waar Utrecht (nog meer) versterking nodig had, kun je over discussiëren natuurlijk (schat zelf zo in van niet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 2 uur geleden zei Sophomore: Meeeh ik vind vooral de communicatie vanuit Utrecht richting Brandenhorst slecht (met de kanttekening dat wij enkel het verhaal vanuit de doelman horen & niet vanuit de club, dus in theorie kan het bs zijn). Dat spelers te maken hebben met concurrentie lijkt mij enkel alleen maar gezond. Of het de plek was waar Utrecht (nog meer) versterking nodig had, kun je over discussiëren natuurlijk (schat zelf zo in van niet). Nu wel de kant van Utrecht bij VI. Komt Zuidam niet heel lekker uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Net gelezen. Wat een naar ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 2 uur geleden zei Lenstra: Nu wel de kant van Utrecht bij VI. Komt Zuidam niet heel lekker uit. Kan het helaas niet lezen, maar wat zegt hij precies over de situatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 15 uur geleden zei FMNOOB: Kan het helaas niet lezen, maar wat zegt hij precies over de situatie? Over de keeperskwestie: Citaat Eerst toch maar even de keeperssoap. Zoals gezegd, vrijdagavond 22.00 uur werd de terugkeer van Barkas wereldkundig gemaakt. Zuidam vertelt dat hij op vrijdag contact had met zowel Branderhorst als De Keijzer. ‘We hebben al een kort gesprek gehad met elkaar. We wilden Mattijs en Fabian toelichten hoe we tot deze keuze waren gekomen’, vertelt hij aan VI. ‘Wij moeten er gewoon voor zorgen dat we twee goede, Eredivisie-waardige keepers hebben.’ ‘Iedereen weet dat ik er aan het einde van het seizoen alles aan heb gedaan om Barkas voor de club te behouden. Dat lukte toen niet. Het was onmogelijk, tot ieders teleurstelling. Toen hebben we ervoor gekozen het seizoen in te gaan met Fabian de Keijzer en Mattijs Branderhorst. Daarbij hebben we direct gezegd: het is een open concurrentiestrijd. Beiden kregen dus geen garantie op een basisplaats.’ ‘Ze zaten nog volop in dat proces toen het onmogelijke tóch mogelijk bleek: We hadden de mogelijkheid Vasilis opnieuw binnen te halen. Dan moet je een keuze maken in het belang van de club, één waarvan je denkt dat je daarmee de kans op succes verder vergroot. Iedereen binnen de staf stond er unaniem achter deze keuze te maken.’ Begrijpt u dat Branderhorst en De Keijzer zich voorgelogen voelen? Dat hen een ander scenario was geschetst. Branderhorst zei letterlijk: dit is niet eerlijk. ‘Dat zegt genoeg. Iedereen ziet dus kennelijk dat Barkas een heel speciale keeper is. Mattijs heeft niet het gevoel dat hij een kans heeft omdat het een keeper van een bepaald kaliber is. Juist daarom hebben we die keuze gemaakt. Ook daarin heeft Mattijs in gesprek met ons aangegeven begrip te hebben. Het verandert alleen wel zijn situatie. Daarom moeten we de komende tijd ook gesprekken met hem voeren.’ En De Keijzer? ‘Zowel Mattijs als Fabian wist dat er een mogelijkheid zou bestaan dat ze tweede keeper zouden worden bij FC Utrecht. Als Mattijs tweede keeper zou worden, dan was er geen discussie of hij hier zou blijven. Bij Fabian lag dat anders. Met de zaakwaarnemer van Fabian de Keijzer hebben wij voorafgaand aan dit seizoen al gesproken over het scenario dat Branderhorst eerste doelman zou worden. Fabian wilde namelijk niet nog een jaar tweede keeper zijn.’ ‘Door deze situatie – de komst van Barkas – is het perspectief veranderd. Logischerwijs staan wij er dan ook open voor om te kijken of Fabian elders aan spelen toe kan komen.’ Dat betekent dat Branderhorst blijft? ‘De situatie van Mattijs is anders dan eerder geschetst. Puur omdat Barkas is gekomen. Zoals gezegd willen we daar met hem over in gesprek. Wij zien nog steeds toekomst voor hem, hier bij FC Utrecht. Hij staat daar ook nog voor open. Alleen moeten we daar goede afspraken over maken. Hoe gaan we dat aanpakken?’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 58 minuten geleden zei Thierryvane: Over de keeperskwestie... Ik zie vooral veel problemen en het seizoen is nog niet begonnen en.volgens mij liegt die vent ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten