Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Wat hebben die PSV'ers gewonnen? Een award voor de minste support dit jaar ofzo? Hoor ze opeens wel heel PSV onwaardig tekeer gaan op de tribune zeg.

Joh als die de laatste pot van t seizoen, wij winnen 0-6 daar en Feyenoord wordt alsnog kampioen. Vieren ze daar ook feest. Grootste prijs die ze kunnen hebben daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Locadia :-D 'Snotaap, komt net kijken'. Meneertje is zelf net 23 hoor. Wat een mannetje :-D

Gefeliciteerd PSV'ers en Feyenoorders. Eerstgenoemde met de overwinning en de 3e plek, Feyenoorders met het kampioenschap. Baal zelf natuurlijk enorm, maar gun het Feyenoord ergens wel. Geniet er maar van, want volgend jaar zijn wij weer aan de beurt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pot 4 voor de CL voor Feyenoord; loodzware poule helaas voor hen

Dat geld voor alle Nederlandse clubs die kampioen zouden worden. Vanwege nieuwe potindeling met kampioenen van beste 8 landen in pot 1, komt de Nederlandse kampioen altijd in pot 4 terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geld voor alle Nederlandse clubs die kampioen zouden worden. Vanwege nieuwe potindeling met kampioenen van beste 8 landen in pot 1, komt de Nederlandse kampioen altijd in pot 4 terecht.

De kampioenen van de eerste zeven landen plus winnaar vorige CL (kan doorschuiven naar nummer acht op lijst) zitten pot 1, de volgende potten zijn op coëfficiënten. Feyenoord heeft slechte coëfficiënt dus pot 4, Ajax lijkt me zeker na dit seizoen pot 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt wel mee toch?

Nu ik het zo terug lees valt het inderdaad wel mee:D. Alsnog een beetje krom om PSV maar voor alles uit te maken omdat je er een middagje niet van kan winnen.

Merk sowieso wel dat er toch veel Ajacieden er redelijk vrede mee hebben dat Feyenoord bovenaan gaat eindigen. Denk dat, al dan niet onbewust, ze toch ook wel een beetje blij zijn dat Feyenoord weer is waar het hoort. Las het ook al ergens hierboven. Laten we hopen dat PSV wat afzakt en Ajax en Feyenoord het weer met zijn tweeën gaan uitmaken de komende jaren, veel mooier. Zit er sowieso wel in voor PSV trouwens gezien de huidige selectie. Werk aan de winkel voor Brands, wordt echt een cruciale zomer voor hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik het zo terug lees valt het inderdaad wel mee:D. Alsnog een beetje krom om PSV maar voor alles uit te maken omdat je er een middagje niet van kan winnen.

Merk sowieso wel dat er toch veel Ajacieden er redelijk vrede mee hebben dat Feyenoord bovenaan gaat eindigen. Denk dat, al dan niet onbewust, ze toch ook wel een beetje blij zijn dat Feyenoord weer is waar het hoort. Las het ook al ergens hierboven. Laten we hopen dat PSV wat afzakt en Ajax en Feyenoord het weer met zijn tweeën gaan uitmaken de komende jaren, veel mooier. Zit er sowieso wel in voor PSV trouwens gezien de huidige selectie. Werk aan de winkel voor Brands, wordt echt een cruciale zomer voor hun.

Heeft er, bij mij iig, ook vooral mee te maken dat Feyenoord heel het jaar de meest constante is geweest. Weinig op af te dingen dat ze kampioen worden, net als PSV 2 jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hyballa ontslagen dus.... qua resultaten terecht, maar als je kijkt naar wat voor matig team hij heeft vind ik het ook niet gek dat ze zo laag staan

Ik vind het echt een belachelijke beslissing. Hyballa wordt opgezadeld met een enorm matige selectie. Resultaten zijn inderdaad om te janken. Maar 2 wedstrijden voor het einde, tja dat zal weinig invloed hebben op het verdere verloop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week weer een spannende slotronde. Bovenin en onderin nog genoeg op het spel. Overigens zeer knap dat Excelsior nu 12e staat en een pluim voor utrecht. 10 punten voorsprong op de nummer 5. Wel zuur dat Vitesse daar verkiest in de blessuretijd maar ja, kan er niet meer wakker van liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites