MetalMichael Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Nederland wordt meer een land waar grote clubs hun overtollige en te jonge spelers onderbrengen, aangezien die spelers hier kansen krijgen en vaak zelfs uitblinken. En daar dan in vele gevallen een transfer aan overhouden, want vanuit een leenbeurt in de eredivisie naar een basisplaats bij een grote club zit er niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Las dat Ødegaard de best betaalde speler in de Eredivisie OOIT is nu. Zelf nog geen eens bij stil gestaan en geheel logisch gezien de financiële mogelijkheden bij Madrid, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 januari 2017 Share Geplaatst 11 januari 2017 Las dat Ødegaard de best betaalde speler in de Eredivisie OOIT is nu. Zelf nog geen eens bij stil gestaan en geheel logisch gezien de financiële mogelijkheden bij Madrid, maar toch.Verdient een ton per week bij Real toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Las dat Ødegaard de best betaalde speler in de Eredivisie OOIT is nu. Zelf nog geen eens bij stil gestaan en geheel logisch gezien de financiële mogelijkheden bij Madrid, maar toch. Ik vind het eerlijk gezegd eigenlijk totaal niet logisch, want het ventje heeft nog altijd geen ene flikker bewezen. Voor zijn transfer naar Real niet (op zijn 15e) en sindsdien nog steeds niet. Of gaan we de Noorse competitie dermate hoog inschalen, terwijl iedereen die een bal kan passen in dat land al doorbreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Ik word trouwens heel erg naar dat werkelijk alle media in Nederland (op de lokale na) bijna alleen aandacht hebben voor PSV, Feyenoord en Ajax. Vanuit commercieel oogpunt logisch om aandacht te geven aan Feyenoord en Ajax, maar dat argument valt eigenlijk weg omdat er ook veel aandacht is voor PSV. Zou graag meer aandacht zien voor de degradatie strijdt en Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Ik word trouwens heel erg naar dat werkelijk alle media in Nederland (op de lokale na) bijna alleen aandacht hebben voor PSV, Feyenoord en Ajax. Vanuit commercieel oogpunt logisch om aandacht te geven aan Feyenoord en Ajax, maar dat argument valt eigenlijk weg omdat er ook veel aandacht is voor PSV. Zou graag meer aandacht zien voor de degradatie strijdt en Europees voetbal. Zo gaat het al jaren in Nederland. Populairdere clubs krijgen veel meer aandacht. Als bijv. een Heracles leuk presteert wordt daar in een uur maximaal drie minuten aan besteed. Irriteer me zelf al jaren aan de antipathie tegen Excelsior. "Kleine club zonder fans, degradatiekandidaat nummer 1, niks te zoeken, derde club van." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Kan jullie heel erg waarderen sinds 29-04-07 :D maar zou er als fan gek van worden. Helemaal als je al die aandacht voor Sparta ziet. Is het nieuwe Barcelona als je het moet geloven, Pastoor de nieuwe Pep. Nou zo goed staan ze er niet voor. Plus hebben redelijk hoog budget. Als je het vergelijkt met Engeland, daar is echt ziek veel aandacht voor alle PL clubs (daar is dan de kritiek dat het enkel over PL gaat). In de Duitse programma's die ik kijk ook geen obsessieve focus op een bepaalde club, al is het in de kranten volgens mij wel anders (FC Bayern dit, FC Bayern dat). In Schotland is de situatie dan weer vergelijkbaar met NL, enkel aandacht voor Old Firm clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Hopen dat je ons na vanavond ook nog kan waarderen dan ;). Ach, we zijn er mee gaan leven. Misschien hebben we wel de kleinste supportersschare, maar ik weet uit eigen ervaring dat wij echt niet de slechtste sfeer in de Eredivisie hebben. Sparta is gewoon shit. Worden na vijf jaar weer eens kampioen en noemen zich dan weer de club van Rotterdam. Qua resultaten de afgelopen jaren toch echt de derde club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 [quote name='Sundgot'] Zo gaat het al jaren in Nederland. Populairdere clubs krijgen veel meer aandacht. Als bijv. een Heracles leuk presteert wordt daar in een uur maximaal drie minuten aan besteed. Irriteer me zelf al jaren aan de antipathie tegen Excelsior. "Kleine club zonder fans, degradatiekandidaat nummer 1, niks te zoeken, derde club van." [/QUOTE] Wat heeft het voor toegevoegde waarde om een halfuur over Heracles te gaan lullen? Geen enkele niet-fan interesseert zich voor Heracles. Op Ajax, PSV en Feyenoord na zijn alle clubs in Nederland regioclubs. Er is niemand in Amersfoort die als kinderdroom heeft ooit voor Groningen of Roda JC te spelen. We hebben drie clubs in Nederland met nationale uitstraling. De rest doet ook mee en daar houdt t wel mee op. @Sophomore Als jij me een programma kunt wijzen dat fit seizoen meer dan 5 minuten aandacht aan Sparta heeft besteed, hoor ik dat graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Studio Voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Nou, gewacht op het debuut van Odegaard. Komt ie erin in de 89e minuut en welgeteld 1 balcontact. Hopen dat ie de volgende keer wat meer speeltijd krijgt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 [quote name='PJHoutman'] Wat heeft het voor toegevoegde waarde om een halfuur over Heracles te gaan lullen? Geen enkele niet-fan interesseert zich voor Heracles. Op Ajax, PSV en Feyenoord na zijn alle clubs in Nederland regioclubs. Er is niemand in Amersfoort die als kinderdroom heeft ooit voor Groningen of Roda JC te spelen. We hebben drie clubs in Nederland met nationale uitstraling. De rest doet ook mee en daar houdt t wel mee op. @Sophomore Als jij me een programma kunt wijzen dat fit seizoen meer dan 5 minuten aandacht aan Sparta heeft besteed, hoor ik dat graag. [/QUOTE] Tuurlijk, snap ik ook wel. Maar als een club goed presteert en het verdient, is het voor elke voetballiefhebber wel interessant om iets langer over zo'n club te horen. Weet overigens dat veel supporters, buiten de top-3 clubs, het met me eens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 We hebben drie clubs in Nederland met nationale uitstraling. De rest doet ook mee en daar houdt t wel mee op. Ligt er vooral aan wat voor voetballiefhebber je bent, heb zelf geen specifieke voorkeur voor de traditionele top-3, vind 't allemaal pauperclubs met Ajax bij vlagen op plek 1. Puur naar de Eredivisie momenteel kijkend, clubs die ik enorm tof vind historisch gezien: Utrecht, Vitesse, Sparta en Willem II. ADO ook wel een beetje, maar clubsfeer vind ik wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 Studio Voetbal Dan bedoel je zeker de aflevering dat Pastoor te gast was? Logisch dat ze dan aandacht aan Sparta besteden. Hij zat er ook een keer als trainer van NEC, ging het geruime tijd over NEC. Gewoon logisch. Je kunt je dan alleen afvragen waarom Pastoor er wel zit en andere trainers niet. Wellicht willen een aantal trainers het zelf gewoon niet. Ik zie ook graag dat er meer trainers gaan zitten, als ze dan ook echt inhoudelijk gaan praten over wat er bij de club gaande. Daar gaat het helaas vaak fout, zitten er heel voorzichtig te praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 januari 2017 Share Geplaatst 14 januari 2017 (bewerkt) Ik beantwoord slechts een vraag van onze PJ die mij wat vroeg, maar dat was idd waar ik op doelde. Podcast van Incognitief met Hybala al geluisterd Mark? Schijnt zeker de moeite waard te zijn. Ga het zeker een keer luisteren. FC Utrecht ja @Sanel ? Heb niets tegen ze, maar ik vind fusieclubs altijd zo naar. Leeft daardoor nog steeds minder, zeker voor een top vier stad qua inwoneraantal. 14 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Geluisterd ja, zeker de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Bij Roda kunnen ze er ook maar beter gewoon helemaal mee kappen he :r focus gaan leggen op curling ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Die Werker, wat is die slecht zeg. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Dat Roda maar mag degraderen. Wat een trieste bende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Wel een hele goede keeper. Ik vind Ajagun ook wel een leuke speler, maar zo weinig rendement :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 2 keer knap verdedigd van die krullebol, wat een kneus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Brock-Madsen :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 2 keer knap verdedigd van die krullebol, wat een kneus Wat :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 (bewerkt) Brock-Madsen :D:D Werd nog even spannend. Maar dan die Marcellis weer met een voorzet haha bizar. Counter, slecht verdedigd/gekeept en weer beslist. Dit Zwolle kan echt bij de laatste 3 eindigen. Slechte keeper, armoedige verdediging en een spits die er niks van kan. Dan kan je het lastig krijgen 15 januari 2017 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Ik bedoelde meer dat het bizar is dat zo'n slechte speler als Brock-Madsen een goal weet te maken tegen Ajax, die vent is echt slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten