Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Rossi:

Ja dat zal best. Zo horen wij ook vaak Haagse joden en andere vaak herhaalde zooi. Beetje uitdagen hoort erbij, maar er zijn ook grenzen aan verbonden. Al vond ik qua spreekkoren die grens niet echt bereikt. Maar anderen hier denken daar anders over (stil leggen), is hun goed recht.

Tuurlijk hoort dat erbij, zo’n spandoek gisteren hoort er ook gewoon bij. Vooral bij zo’n pot, zou het ook verdomd jammer zijn als het zonder uitpubliek verder moet. Maar goed, aan de hand van de afgelopen onderlinge potten dan komt dat voornamelijk uit kamp Nijmegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Vitesse88:

Tuurlijk hoort dat erbij, zo’n spandoek gisteren hoort er ook gewoon bij. Vooral bij zo’n pot, zou het ook verdomd jammer zijn als het zonder uitpubliek verder moet. Maar goed, aan de hand van de afgelopen onderlinge potten dan komt dat voornamelijk uit kamp Nijmegen.

Dat zou erg zonde zijn. De wedstrijden tegen Ajax zijn bij ons de saaiste van het seizoen geworden. Tijd dat ook dat teruggedraaid wordt, evenals de klassieker.

NEC zijn clowns. Paar jaar geleden speelden wij twee keer in korte tijd tegen ze. Competitie en beker. Toen vonden ze het bij de eerste wedstrijd nodig om stoer met flessen, blikjes en stenen te gaan gooien richting onze auto's in de sluis. Uiteindelijk waren wij de lul qua restricties en waren onder verzwarende omstandigheden welkom bij de tweede wedstrijd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is voor mij niet 1 club of 1 spreekkoor, maar als je iets tegen een scheidsrechter schreeuwt wat iets discriminerender is dan pakweg lul dan ben je wat mij betreft net zo goed af(zeker als het als groep is) Het was niet een wedstrijd dit weekend, er gebeuren dingen in meerdere stadions en al een aantal weken. Gewoon wedstrijd affluiten en niet meer verder spelen. Dan is dat gedoe snel klaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2021 om 03:05 zei himan:

Het is voor mij niet 1 club of 1 spreekkoor, maar als je iets tegen een scheidsrechter schreeuwt wat iets discriminerender is dan pakweg lul dan ben je wat mij betreft net zo goed af(zeker als het als groep is) Het was niet een wedstrijd dit weekend, er gebeuren dingen in meerdere stadions en al een aantal weken. Gewoon wedstrijd affluiten en niet meer verder spelen. Dan is dat gedoe snel klaar. 

Je hebt het over spreekkoren en stilleggen. In deze post haal je andere dingen aan. Spreekkoren dat een scheids zijn moeder een hoer is, hoe is dat discriminerend? Wat ben je voor autoritaitr persoon als je daarom een wedstrijd zou staken? Dan ben je in mijn ogen vrij kansloos. 

Over het bier gooien richting het veld, vuurwerk richting het veld en vuurwerk naar elkaar ben ik al vrij duidelijk over geweest. Maar jij gaf aan dat het maar helemaal stilgelegd moest worden na wat spreekkoren. Dat blijf ik erg overdreven vinden.

Nogmaals, speciaal voor jou, want volgens mij ben jij de onderste:

Spoiler

FB_IMG_1634533895085.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Nom de Guerre niet dat ik mijn ''gram''/'''gelijk '' halen zo onwijs belangrijk vind. Heel klein beetje misschien wel, vind veel meer dingen veel belangrijker. Maar waar gaat het tot nu toe zo enorm mis met Fortuna dit seizoen? En vooral ivm ploegen als Go Ahead, nec , rkc  en Cambuur die behoorlijk tot veel meer punten pakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Centen. Vorig jaar hadden we een externe geldschieter, een vriend van Gün. Dankzij die centen kwamen o.a. Rienstra, Seuntjens en Polter. Die geldschieter is weg, omdat hij te veel wilde bepalen en Gün vindt dat niet okay. Daardoor moest er verkocht worden in plaats van gekocht. Fortuna heeft de laagste begroting van de Eredivisie. Een zak geld scoort weliswaar geen goals, maar vroeger of later bepaalt deze wel de kwaliteit van de spelers op het veld.

De blessures voor bepalende spelers als Semedo, Rienstra en Flemming droegen ook niet echt bij aan de feestvreugde. Sambou, die eigenlijk de hele voorbereiding eerste spits was, heeft lang moeten wachten op een werkvergunning door de nasleep van Brexit. Daardoor hebben spelers die eigenlijk nog niet eredivisiewaardig zijn al veel minuten gemaakt. Niks tegen mannen als Lake en Noslin, maar het zijn talenten die rustig gebracht moeten worden. Bij Fortuna moeten ze er eigenlijk al direct staan, ook al omdat Sambou door de mand valt.

Om een lang verhaal kort samen te vatten, het gaat niet mis bij Fortuna. De club staat min of meer waar je mag verwachten op basis van het budget en de kwaliteit (en vooral breedte) van de selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sophomore:

Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de vloggende fietsende doelman.

Die is inmiddels al 38, dus die zal na dit seizoen nog max 1 jaar doorgaan waarschijnlijk? Begrijp daarom de keuze van Okoye wel, hoewel dat het natuurlijk anders wordt als Watford zou degraderen. Championship is ook mooi, maar dan denk ik dat er betere opties geweest zouden zijn voor Okoye (goede club in kleinere competitie die Europees speelt bijvoorbeeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites