Vitesse88 Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Zojuist zei Rossi: Ja dat zal best. Zo horen wij ook vaak Haagse joden en andere vaak herhaalde zooi. Beetje uitdagen hoort erbij, maar er zijn ook grenzen aan verbonden. Al vond ik qua spreekkoren die grens niet echt bereikt. Maar anderen hier denken daar anders over (stil leggen), is hun goed recht. Tuurlijk hoort dat erbij, zo’n spandoek gisteren hoort er ook gewoon bij. Vooral bij zo’n pot, zou het ook verdomd jammer zijn als het zonder uitpubliek verder moet. Maar goed, aan de hand van de afgelopen onderlinge potten dan komt dat voornamelijk uit kamp Nijmegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 5 minuten geleden zei Vitesse88: Tuurlijk hoort dat erbij, zo’n spandoek gisteren hoort er ook gewoon bij. Vooral bij zo’n pot, zou het ook verdomd jammer zijn als het zonder uitpubliek verder moet. Maar goed, aan de hand van de afgelopen onderlinge potten dan komt dat voornamelijk uit kamp Nijmegen. Dat zou erg zonde zijn. De wedstrijden tegen Ajax zijn bij ons de saaiste van het seizoen geworden. Tijd dat ook dat teruggedraaid wordt, evenals de klassieker. NEC zijn clowns. Paar jaar geleden speelden wij twee keer in korte tijd tegen ze. Competitie en beker. Toen vonden ze het bij de eerste wedstrijd nodig om stoer met flessen, blikjes en stenen te gaan gooien richting onze auto's in de sluis. Uiteindelijk waren wij de lul qua restricties en waren onder verzwarende omstandigheden welkom bij de tweede wedstrijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Het is voor mij niet 1 club of 1 spreekkoor, maar als je iets tegen een scheidsrechter schreeuwt wat iets discriminerender is dan pakweg lul dan ben je wat mij betreft net zo goed af(zeker als het als groep is) Het was niet een wedstrijd dit weekend, er gebeuren dingen in meerdere stadions en al een aantal weken. Gewoon wedstrijd affluiten en niet meer verder spelen. Dan is dat gedoe snel klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Op 20-10-2021 om 03:05 zei himan: Het is voor mij niet 1 club of 1 spreekkoor, maar als je iets tegen een scheidsrechter schreeuwt wat iets discriminerender is dan pakweg lul dan ben je wat mij betreft net zo goed af(zeker als het als groep is) Het was niet een wedstrijd dit weekend, er gebeuren dingen in meerdere stadions en al een aantal weken. Gewoon wedstrijd affluiten en niet meer verder spelen. Dan is dat gedoe snel klaar. Je hebt het over spreekkoren en stilleggen. In deze post haal je andere dingen aan. Spreekkoren dat een scheids zijn moeder een hoer is, hoe is dat discriminerend? Wat ben je voor autoritaitr persoon als je daarom een wedstrijd zou staken? Dan ben je in mijn ogen vrij kansloos. Over het bier gooien richting het veld, vuurwerk richting het veld en vuurwerk naar elkaar ben ik al vrij duidelijk over geweest. Maar jij gaf aan dat het maar helemaal stilgelegd moest worden na wat spreekkoren. Dat blijf ik erg overdreven vinden. Nogmaals, speciaal voor jou, want volgens mij ben jij de onderste: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ik zal het doen ouwe pikkenbaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Ik heb nu Twente-nec opstaan.... Maar hoe houden jullie dit soort ED wedstrijden 90 minuten vol om te zien? Is zo traag, weinig tempo, weinig kansen en dodelijk saai... Ik benijd jullie echt niet zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Eng doelpunt dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 @Nom de Guerre niet dat ik mijn ''gram''/'''gelijk '' halen zo onwijs belangrijk vind. Heel klein beetje misschien wel, vind veel meer dingen veel belangrijker. Maar waar gaat het tot nu toe zo enorm mis met Fortuna dit seizoen? En vooral ivm ploegen als Go Ahead, nec , rkc en Cambuur die behoorlijk tot veel meer punten pakken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 oktober 2021 Share Geplaatst 26 oktober 2021 Centen. Vorig jaar hadden we een externe geldschieter, een vriend van Gün. Dankzij die centen kwamen o.a. Rienstra, Seuntjens en Polter. Die geldschieter is weg, omdat hij te veel wilde bepalen en Gün vindt dat niet okay. Daardoor moest er verkocht worden in plaats van gekocht. Fortuna heeft de laagste begroting van de Eredivisie. Een zak geld scoort weliswaar geen goals, maar vroeger of later bepaalt deze wel de kwaliteit van de spelers op het veld. De blessures voor bepalende spelers als Semedo, Rienstra en Flemming droegen ook niet echt bij aan de feestvreugde. Sambou, die eigenlijk de hele voorbereiding eerste spits was, heeft lang moeten wachten op een werkvergunning door de nasleep van Brexit. Daardoor hebben spelers die eigenlijk nog niet eredivisiewaardig zijn al veel minuten gemaakt. Niks tegen mannen als Lake en Noslin, maar het zijn talenten die rustig gebracht moeten worden. Bij Fortuna moeten ze er eigenlijk al direct staan, ook al omdat Sambou door de mand valt. Om een lang verhaal kort samen te vatten, het gaat niet mis bij Fortuna. De club staat min of meer waar je mag verwachten op basis van het budget en de kwaliteit (en vooral breedte) van de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 (bewerkt) Lekker hoor Zwolle Oh, meteen 1-2. 3x De Wit 30 oktober 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Deze scheidsrechter Kan toch niet op dit niveau. En de VAR erbij trouwens. Geen idee wie het waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 Makkie weer🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 20 minuten geleden zei GAE EAGLES: Makkie weer🤣 Zo, dit zijn de potjes die je wilt zien ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Zo, dit zijn de potjes die je wilt zien ja. Ja zeker. En daar hebben we er al een paar van gehad dit seizoen. Heracles thuis en Vitesse uit om mee te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Gaat lekker met al die gestaakte/stilgelegde wedstrijden zeg... 7 november 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 Het escaleert met het weekend. Gaat echt de verkeerde kant op zo. Nu spreekt men over het uitpubliek maar het is toch voor 95% het thuispubliek dat het vernaaid voor de rest. Ongekend wat een bende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 Wederom een makkie... waar gaat die heen. Echt ongekend wat er allemaal gebeurd dit seizoen ( en ook het vorige) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 november 2021 Share Geplaatst 9 november 2021 Sparta casht even op Okoye; gaat naar Watford voor 7 miljoen. Wordt wel nog gehuurd de rest van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 november 2021 Share Geplaatst 9 november 2021 Erg lekker bedrag voor een club als Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2021 Share Geplaatst 9 november 2021 Vond het wel een keeper voor AZ, maar 7 millie is iets teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de vloggende fietsende doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 2 uur geleden zei Sophomore: Benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor de vloggende fietsende doelman. Die is inmiddels al 38, dus die zal na dit seizoen nog max 1 jaar doorgaan waarschijnlijk? Begrijp daarom de keuze van Okoye wel, hoewel dat het natuurlijk anders wordt als Watford zou degraderen. Championship is ook mooi, maar dan denk ik dat er betere opties geweest zouden zijn voor Okoye (goede club in kleinere competitie die Europees speelt bijvoorbeeld). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 RIVJ!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 oei, is het al zover in Nederland met de maatregelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten