Kelvin Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Als je Ajax ziet spelen, vraag je je af of ze al het geld van de Ligt en de Jong wel echt hebben geinvesteerd of dat Overmars per ongeluk veel geld aan een Ghanese kroonprins heeft overgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Feyenoord gewoon de meeste grote kansen. Had ik van tevoren niet verwacht. Ging uit van een saaie 2-0. Daar leek het het eerste half uur ook wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Viel uiteindelijk dus wel mee met de kansen van Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Wel een groot verschil nog zeg. Trek wel de kansen van Berghuis in twijfel. Had er normaal gesproken 1 in gezeten, dus lijkt me dat die xG wel hoger is dan dat er nu uit lijkt te zijn gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Blijft inderdaad een gemiddelde waarde die aan zo'n schot wordt gehangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 xG van Feyenoord is minus 1% van het gemiddeld IQ van een Feyenoord-supporter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Op 18-1-2021 om 20:24 zei Regis: Viel uiteindelijk dus wel mee met de kansen van Feyenoord Maar Feyenoord had 4 schoten op doel, en Ajax 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: Maar Feyenoord had 4 schoten op doel, en Ajax 2. Waar de bal eindigt, maakt voor xG niks uit, Karel. Er wordt gekeken naar de positie van het schot ten opzichte van het doel en verdedigers, niet naar de uiteindelijke afwerking. 20 januari 2021 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 56 minuten geleden zei Nom de Guerre: Waar de bal eindigt, maakt voor xG niks uit, Karel. Er wordt gekeken naar de positie van het schot ten opzichte van het doel en verdedigers, niet naar de uiteindelijke afwerking. Snap ik Guido. Had ook niet per se over xG maar ik hecht meer waarde aan schoten op doel welk team beter is dan xG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Weten we ook weer dat je dus 10x moet schieten vanaf 40 meter om volgens Kyrill beter te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 3 uur geleden zei Rogier.: Weten we ook weer dat je dus 10x moet schieten vanaf 40 meter om volgens Kyrill beter te zijn. 40 meter vriend? Schoten binnen 16 vind je 40 meter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Als jij 1.74m was zou je zo'n afstand ook al snel langer inschatten hoor Kyrill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Jezus jongens, wees gewoon keer eerlijk en bescheiden als Ajax fan. Iedereen riep voor de wedstrijd 3-1,3-0 etc. Werd gewoon een zeer nipte 1-0 zege... Feyenoord heeft gewoon laten liggen, punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Nee, Feyenoord heeft punt laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 1 minuut geleden zei Zeus: Nee, Feyenoord heeft punt laten liggen. Uitstekend, top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Komt PSV al wel 3x goed weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Net even de samenvattingen gezien van de wedstrijden van vanavond, maar ik zou tegen de rest van Europa gewoon zeggen dat Heracles - H'Veen en ADO - Emmen zijn afgelast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Blijft toch verbazingwekkend dat mensen "eerste overtreding van de wedstrijd" als argument tegen een gele kaart inbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Lekkere goal van Boussaid in een wedstrijd die verder echt niet normaal slecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Dit shirt van AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 23 minuten geleden zei PJHoutman: Lekkere goal van Boussaid in een wedstrijd die verder echt niet normaal slecht was. Ik stel voor dat we bij mijn suggestie dan ook toevoegen dat naast Heracles - H'Veen en ADO - Emmen, ook Twente - VVV en Utrecht - Sparta afgelast zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Reglementaire 3-0 nederlaag als je in dat soort shirts aan durft te treden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 9 uur geleden zei MetalMichael: Blijft toch verbazingwekkend dat mensen "eerste overtreding van de wedstrijd" als argument tegen een gele kaart inbrengen. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen ''hij doet het niet bewust'' als argument gebruiken om donkerrode kaarten goed te praten. Eerst Koster en Peters over de rode kaart van Wriedt en vandaag Ultee over de rode kaart van Polter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Zojuist zei cimbomcu: Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen ''hij doet het niet bewust'' als argument gebruiken om donkerrode kaarten goed te praten. Eerst Koster en Peters over de rode kaart van Wriedt en vandaag Ultee over de rode kaart van Polter. Boeiend, mij niet quoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 2 minuten geleden zei MetalMichael: Boeiend, mij niet quoten. Dat bepaal ik zelf wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten