Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kyrill:

Maar Feyenoord had 4 schoten op doel, en Ajax 2.

Waar de bal eindigt, maakt voor xG niks uit, Karel. Er wordt gekeken naar de positie van het schot ten opzichte van het doel en verdedigers, niet naar de uiteindelijke afwerking.

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Waar de bal eindigt, maakt voor xG niks uit, Karel. Er wordt gekeken naar de positie van het schot ten opzichte van het doel en verdedigers, niet naar de uiteindelijke afwerking.

Snap ik Guido. Had ook niet per se over xG maar ik hecht meer waarde aan schoten op doel welk team beter is dan xG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei PJHoutman:

Lekkere goal van Boussaid in een wedstrijd die verder echt niet normaal slecht was.

Ik stel voor dat we bij mijn suggestie dan ook toevoegen dat naast Heracles - H'Veen en ADO - Emmen, ook Twente - VVV en Utrecht - Sparta afgelast zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei MetalMichael:

Blijft toch verbazingwekkend dat mensen "eerste overtreding van de wedstrijd" als argument tegen een gele kaart inbrengen. 

Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen ''hij doet het niet bewust'' als argument gebruiken om donkerrode kaarten goed te praten. Eerst Koster en Peters over de rode kaart van Wriedt en vandaag Ultee over de rode kaart van Polter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites