Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 31 minuten geleden zei komodo25: En dit was gewoon rood voor Ziyech maar ja tis Ajax dus dat gebeurt niet Is de facepalm emoticon er nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Ben nu al benieuwd naar de opening van Telesport morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 37 minuten geleden zei 007mark: Meen je? Ghehehee Wat ik hoorde was Ajax is nog aan protesteren maar verweer is kansloos . Iets in die trand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 (bewerkt) 5 uur geleden zei komodo25: Omdat ze ook niet ingrepen bij Ziyech Dat was geen rood. Jezus wat een na-apers allemaal in Nederland https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364460 @MetalMichael 15 december 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 7 minuten geleden zei cimbomcu: Dat was geen rood. Jezus wat een na-apers allemaal in Nederland https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364460 @MetalMichael Die van AZ dus ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 8 uur geleden zei komodo25: Die van AZ dus ook niet Uh jawel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 (bewerkt) Uh nee . Die van AZ deed nog poging tot het spelen van de bal itt Ziyech. Maar goed VAR vond beide niets dus maakt het niet uit wat wij er van vinden 16 december 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Alan Pardew onderweg naar Den Haag https://twitter.com/SkySportsLyall/status/1206581076430340096 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Zal wel via de behangkoning zijn gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Enige link die ik kan leggen zijn de Chinese eigenaren van West Brom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Je had ook nog Zhang ofzo toch die ook via West Brom kwam. Moet zeggen dat Hamdi een goede indruk maakt als algemeen directeur daar. Hoe ziet @Rossi dat? Pardew toch een tijd een kroonprins van het Engelse trainersgilde geweest. Crystal Palace die hem toen voor 4 miljoen over kocht van Newcastle. Ook wel een vermakelijke man, en soms een idioot. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 De Maaskant van Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 Je had ook nog Zhang ofzo toch die ook via West Brom kwam. Moet zeggen dat Hamdi een goede indruk maakt als algemeen directeur daar. Hoe ziet @Rossi dat? Pardew toch een tijd een kroonprins van het Engelse trainersgilde geweest. Crystal Palace die hem toen voor 4 miljoen over kocht van Newcastle. Ook wel een vermakelijke man, en soms een idioot. Ben benieuwd.Hamdi gaat nu pas echt beginnen (lees: beoordeeld worden).Hij zei dat ie 100 dagen de tijd nodig had en daar heeftie vandaag deze uitspraken na gedaanhttps://www.omroepwest.nl/nieuws/3976275/Driejarenplan-ADO-terug-naar-natuurgras-het-Zuiderpark-en-structureel-in-het-linkerrijtjeOok richting supporters veel beter dan zijn voorgangers, al deed Wigt het op dat vlak ook wel goed. Hopen dat het geen loze kreten zijn. Maar laat hem zijn ding maar doen en geef UVS maar eens een eerlijke kans. Zij hebben nu veel wat ze wilden dus hopelijk betaalt dat zit zich uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 december 2019 Share Geplaatst 16 december 2019 De Maaskant van Engeland. Sta ook niet direct achter deze keuze. Maar goed, in het begin gewoon 100% steun en de kans geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 Rode kaart Zeefuik geseponeerd . Was wel te verwachten . Nu hopen dat ze Kooi eens flink straffen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 1 uur geleden zei komodo25: Rode kaart Zeefuik geseponeerd . Was wel te verwachten . Nu hopen dat ze Kooi eens flink straffen . Koste me wel punten bij supercoach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2019 Share Geplaatst 17 december 2019 14 minuten geleden zei Erwin.: Koste me wel punten bij supercoach Zuur . Hadden ondanks 10 man wel gewoon moeten winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Vond de overtreding van zowel Bilate als Verdonk nog best meevallen in vergelijking met de reactie van verschillende commentatoren en analisten. Die van Bilate zou rood moeten zijn van Frank Snoeks. 25319976 keer gezien, maar was toch niet meer dan een blok zetten(?) Van Verdonk zag er idd vrij heftig uit, maar heb scheidsrechters van de KNVB dit seizoen continu horen schreeuwen over "impact moment". Als ik die factor meeneem, dan zet ik er mijn vraagtekens bij. Natuurlijk raakt hij met de onderkant van zijn voetbalschoen het onderbeen van zijn tegenstander, maar het momentum (wat blijkbaar een beoordelings factor is) was minimaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 5 uur geleden zei Sophomore: Vond de overtreding van zowel Bilate als Verdonk nog best meevallen in vergelijking met de reactie van verschillende commentatoren en analisten. Die van Bilate zou rood moeten zijn van Frank Snoeks. 25319976 keer gezien, maar was toch niet meer dan een blok zetten(?) Van Verdonk zag er idd vrij heftig uit, maar heb scheidsrechters van de KNVB dit seizoen continu horen schreeuwen over "impact moment". Als ik die factor meeneem, dan zet ik er mijn vraagtekens bij. Natuurlijk raakt hij met de onderkant van zijn voetbalschoen het onderbeen van zijn tegenstander, maar het momentum (wat blijkbaar een beoordelings factor is) was minimaal. Bilate was die overtreding in de eerste helft? Zou ook niet weten waarom dat rood zou zijn. Verdonk vond het zelf zelfs rood geloof ik, dus die vond ik wel terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Zal er nog eens nuchter naar kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Weer met El Hankouri en Hrustic .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Hopelijk nog max half jaar Buijs . Sierhuis eruit en Asoro mag blijven staan..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 (bewerkt) Sierhuis speelde wel goed. Asoro veel dreiging, maar verprutste ook veel. Als die zich nog kan ontwikkelen wordt het wel een heel interessante speler. 23 december 2019 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 december 2019 Share Geplaatst 23 december 2019 Asoro nu al twee wedstrijden op rij geen man voorbij gekomen . Afwerken kan hij ook niet . Daarbij gehuurd. Geef dan een Postema de kans. Maar nee wachten tot bijna de 75e minuut om dan de goed spelende Sierhuis er af te halen ... wat erger ik mij dit seizoen aan Buijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 december 2019 Share Geplaatst 24 december 2019 Alan Pardew dus officieël aangesteld als hoofdtrainer van ADO. Raar verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten